Enige hint die ik er eigenlijk in zie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede argumentatie ook
Wat is het nut om de gek te vermoorden? Als ie t zou zijn
Wat is het nut om de gek te vermoorden? Als ie t zou zijn
Zorgt voor verwarring wat het moeilijker maakt om de wolf te vinden.
BlaRockSilentio zou ook de gek kunnen.zijn. was heel snel met stemmen, maar ook met wisselen
ik snap eerlijk gezegt niet hoe jullie op de link komen tussen jongen en jorgyboy? kan iemand dit met duidelijke argumenten uitleggen?
ik snap eerlijk gezegt niet hoe jullie op de link komen tussen jongen en jorgyboy? kan iemand dit met duidelijke argumenten uitleggen?

dat is alles? niet erg overtuigend tbh dus ik wacht de stemming wel af, geen idee op wie ik moet stemmen

dat is alles? niet erg overtuigend tbh dus ik wacht de stemming wel af, geen idee op wie ik moet stemmen

REMI GIJ ****ER! Gast, ik weet dat je me niet kan uitstaan en dat je nog pissed off bent van de vorige editie, maar dit slaat echt wel alles
En als ik dan zeg dat je een ongelooflijke mind****er bent en dat je iedereen jou kan laten volgen als een kudde schapen, wordt dat afgedaan als een k*targument.
Je maakt het trouwens wel overduidelijk nu dat je goed bent, dus dat spreekt wel weer in je voordeel en het heeft dan ook geen zin om te proberen jou hetzelfde te flikken, en mensen te overhalen om op jou te stemmen.
Je hebt de leut er wel een beetje uitgehaald nu hoor Remi..
Kudo's voor dat dan weer wel