Fitness Seller

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Ik zal het nog eventjes aankijken :devil:

Ik denk dat Jorgyboy het volgende spel niet meer zal meedoen als ik het zo bekijk haha :roflol:

Mijn stem gaat uit naar ... Ik weet het nog niet.

Silentio zou ook de gek kunnen.zijn. was heel snel met stemmen, maar ook met wisselen

was gewon toevallig online en wil het spel in zuivere ernst spelen. Maar zoals gezegd is de enige duidelijke hint "niet liege jonge", jorgyboy als leugenaar dus. Bij deze:

Jorgyboy

ik snap eerlijk gezegt niet hoe jullie op de link komen tussen jongen en jorgyboy? kan iemand dit met duidelijke argumenten uitleggen?

dat is alles? niet erg overtuigend tbh dus ik wacht de stemming wel af, geen idee op wie ik moet stemmen

Ik sta toch elke keer wel weer versteld hoe remi die hints er uit haalt.

My hero :heart:

:jk:

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 16:11 ----------

dat is alles? niet erg overtuigend tbh dus ik wacht de stemming wel af, geen idee op wie ik moet stemmen

Eerste ronde is altijd lastig, en de hints zijn altijd subtiel, anders word het wel heel makkelijk.
Denk dat Remi deze wel goed heeft, en we gelijk van een badass af zijn.

Als jij hierin niet meegaat, of tegenin gaat, weet ik wel op wie ik morgen stem :p

REMI GIJ ****ER! Gast, ik weet dat je me niet kan uitstaan en dat je nog pissed off bent van de vorige editie, maar dit slaat echt wel alles :roflol:

En als ik dan zeg dat je een ongelooflijke mind****er bent en dat je iedereen jou kan laten volgen als een kudde schapen, wordt dat afgedaan als een k*targument.

Je maakt het trouwens wel overduidelijk nu dat je goed bent, dus dat spreekt wel weer in je voordeel en het heeft dan ook geen zin om te proberen jou hetzelfde te flikken, en mensen te overhalen om op jou te stemmen.

Je hebt de leut er wel een beetje uitgehaald nu hoor Remi..

tumblr_m4rrd0U3NS1r05tymo1_250.jpg

REMI GIJ ****ER! Gast, ik weet dat je me niet kan uitstaan en dat je nog pissed off bent van de vorige editie, maar dit slaat echt wel alles :roflol:

En als ik dan zeg dat je een ongelooflijke mind****er bent en dat je iedereen jou kan laten volgen als een kudde schapen, wordt dat afgedaan als een k*targument.

Je maakt het trouwens wel overduidelijk nu dat je goed bent, dus dat spreekt wel weer in je voordeel en het heeft dan ook geen zin om te proberen jou hetzelfde te flikken, en mensen te overhalen om op jou te stemmen.

Je hebt de leut er wel een beetje uitgehaald nu hoor Remi..

wat is de leut?

De 'fun' in het spel?

Nog voor het vorige spel gedaan is zat je al te verwijzen naar de editie waarbij ik jou er als eerste uit wou. Beetje lollen en psychologische oorlogsvoering dacht ik, leek me wel leuk, dus ben er in meegegaan, maar had niet gedacht dat je ook daadwerkelijk me er nu weer als eerste uit wou.

Vind het beetje laag van je, maar knap dat je weer iedereen jou laat volgen en dat de meeste het niet eens door hebben :p Kudo's voor dat dan weer wel ;)

Anyway, als je er echt van overtuigd bent dat ik de leugenaar ben en dat je me er daarom uit wilt, ga ik ervan uit dat je goed bent en dan ga ik niet op je stemmen. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt, aangezien er toch al 5 stemmen op mij zijn ondertussen.

De hint van Jimbooo vind ik te vergezocht, maar als je maar één hint er had uitgehaald en die ging enkel over mij, dan viel het wat te hard op waarschijnlijk ;)

Terug
Naar boven