MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

En over mij en sid ook.
Maar remi ik wil wel naar jorgyboy aangezien dat de enige manier is om m'n hachje te redden.
Als jij ook swtiched. Deal?

Ofcourse... Mocht Suicide Sid t verhaal van geliefden verzonnen hebben dan is/was dat een slimme zet... mocht ie de waarheid gesproken hebben dan was t achterlijk aangzn hij de cultisten vrij spel gegeven heeft.

Jorgyboy

En over mij en sid ook.
Maar remi ik wil wel naar jorgyboy aangezien dat de enige manier is om m'n hachje te redden.

Jij bewijst exact mijn eerste post.

Ik maak één post, waarin ik zeg dat ik op Remi stem en ik zeg dat hij iedereen hem laat volgen, zonder ook maar enige logica.

Voor de rest post ik niets meer en wat blijkt later op de avond? Iedereen volgt Remi en wilt mij dood :roflol:

En over mij en sid ook.

:clap:

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:42 ----------

Iemand nieuwe tussenstand?

Jij bewijst exact mijn eerste post.

Ik maak één post, waarin ik zeg dat ik op Remi stem en ik zeg dat hij iedereen hem laat volgen, zonder ook maar enige logica.

Voor de rest post ik niets meer en wat blijkt later op de avond? Iedereen volgt Remi en wilt mij dood :roflol:

Jorgyboy

eigen overleving komt altijd eerst helaas Jorgy.
Ik kan er ook niets aan doen dat Sid het verdoet heeft op het begin :(.

Ik weet niet eens of je slecht bent of niet maarja zeg nou zelf wat zou jij doen in mijn positie.

Ofcourse... Mocht Suicide Sid t verhaal van geliefden verzonnen hebben dan is/was dat een slimme zet... mocht ie de waarheid gesproken hebben dan was t achterlijk aangzn hij de cultisten vrij spel gegeven heeft.

Jorgyboy

Gast, jij hebt hier echt iedereen in je zak :roflol:

Popey88 -->Jorgy
Jaap ja --> Jorgy
Remi_Afca --> Jorgy
Thielen --Jorgy

Luc M -->Suicide Sid
Woopy --> Suicide Sid
IMBAatwork --> Suicide Sid

Jorgyboy -->Remi
SuicideSid -->Remi
DudeMeister --> Remi

Bikers -->Buffalo_Billy

Mack10 -->Z1000

niet te geloven dat remi er zich altijd tussen uit kan zeveren en anderen volgen

Waarom stemde je niet op hem dan? Ik moet wel iets anders stemmen om niet zelf eruit te gaan.

hij doet niet eens mee & je moet niet zo op ze letten.. ze hebben nog steeds een trauma van game 2 waarbij ik cultist was en de meeste geloofde dat ik burger was waardoor ze verloren

hij doet niet eens mee & je moet niet zo op ze letten.. ze hebben nog steeds een trauma van game 2 waarbij ik cultist was en de meeste geloofde dat ik burger was waardoor ze verloren

Ja ik zag het al.... Tja als je echt cultist/wolf was dan had je gewoon sid erin kunnen laten lopen nu dus heb op het moment geen reden om je te wantrouwen.

stem suicide sid

Remi, jij speelt het spel zo heerlijk :roflol:
Je hebt het laten uitdraaien dat er nu gestemd moet worden tussen twee burgers, of Sid, of ik. Beide mensen die jou er in begin uit wilden, NET om deze reden, NET omdat jij alles in je voordeel draait en wat gebeurt er? We worden beide aangevallen en niemand die ons twee gelooft, maar wel iedereen jou :o

Remi, jij speelt het spel zo heerlijk :roflol:
Je hebt het laten uitdraaien dat er nu gestemd moet worden tussen twee burgers, of Sid, of ik. Beide mensen die jou er in begin uit wilden, NET om deze reden, NET omdat jij alles in je voordeel draait en wat gebeurt er? We worden beide aangevallen en niemand die ons twee gelooft, maar wel iedereen jou :o

Ik ben geen cultist... kan niet ontkennen dat dit niet voelt als een overwinning aangzn jij mij eruit wilde en jij hoogstwaarschijnlijk degene bent die eruit gaat...maargoed dat geheel terzijde geloof ik wel dat je burger bent... Als je bereid bent te wisselen naar een verdachte cultist ben ik bereid mee te gaan ofcourse

Popey88 -->Jorgy
Jaap ja --> Jorgy
Remi_Afca --> Jorgy
Thielen --Jorgy

Luc M -->Suicide Sid
Woopy --> Suicide Sid
IMBAatwork --> Suicide Sid
SubGenius --> Suicide Sid

Jorgyboy -->Remi
SuicideSid -->Remi
DudeMeister --> Remi

Bikers -->Buffalo_Billy

Mack10 -->Z1000

nog een paar minuten, en gelijkstand momenteel.
word spannend, ben benieuwd wat het uiteindelijk oplevert.

Ik ben net thuis en moest nog effe snel stemmen. ik heb daarop een paar pagna's terug gedraait en kwam daar enkele ideeen tegen van oa Remi dat of Suicide Sid geliefden of wolf/cultist was ....dus vandaar dat ik Suicide stemde. Ik heb me er niet ech tin verdiept, moest alles snel snel...Zag nog dat er nog maar 1 kwartier gestemd mocht worden

Terug
Naar boven