Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Besloten ook Suicide Sid te stemmen.

De manier waarop die zijn rol prijst geeft is te verdacht en bovendien ben ik wel heel benieuwd wat hij nu werkelijk is.

Wel meest spannende ronde van alle spellen op deze manier.
Kan ook moeilijk terugswitchen naar remi want dan stemt remi weer op sid.

Nee rob p stem niet op sid :(.

****kkkkkk moet ik meteen in actie genomen en heb nog niks gelezen. Hihi

Dat wordt een loting

Ik ben net thuis en moest nog effe snel stemmen. ik heb daarop een paar pagna's terug gedraait en kwam daar enkele ideeen tegen van oa Remi dat of Suicide Sid geliefden of wolf/cultist was ....dus vandaar dat ik Suicide stemde. Ik heb me er niet ech tin verdiept, moest alles snel snel...Zag nog dat er nog maar 1 kwartier gestemd mocht worden

Als je kijkt naar me stem op jorgyboy zie je ook dat ik verandert ben van gedachte.. wrm jij niet?

Alle 2 de spelers kunnen een korte betoog naar mijn sturen via karma waarom zij er in moeten blijven met hints over hun rol.;)

Mocht ik een geliefde zijn, ik zou er juist helemaal NIET tegenin gaan dat sid en thielen zich als geliefden voordoen. Als ze dat doen terwijl ik zeker ben dat ze het niet zijn, doen ze dat waarschijnlijk niet omdat ze burger zijn, maar omdat ze een andere rol willen maskeren. De wolf weet niet wie de cultisten zijn, dus als ik de wolf in de waan laat dat sid inderdaad geliefde is, dan laat ik dat liever zo dan dat ik duidelijk ga maken dat hij dat niet kan zijn omdat ik het zelf ben.
Vind ik dus een vreemde redenatie van Remi..

extra stem voor sid nu, maar kans op de leugenaar.
we zullen sowieso moeten wachten tot het verhaal tot we zekerheid hebben.

aleh kom jong verlos ons van de gelijkstand :D

Suicide sid

Popey88 -->Jorgy
Jaap ja --> Jorgy
Remi_Afca --> Jorgy
Thielen --Jorgy

Luc M -->Suicide Sid
Woopy --> Suicide Sid
IMBAatwork --> Suicide Sid
SubGenius --> Suicide Sid
Rob P --> Suicide Sid
Jorgyboy -->Suicide Sid
orgineel --> Suicide Sid

SuicideSid -->Remi
DudeMeister --> Remi

Bikers -->Buffalo_Billy

Mack10 -->Z1000

Om mijn eigen hachje te redden: Suicide Sid

Wel meest spannende ronde van alle spellen op deze manier.
Kan ook moeilijk terugswitchen naar remi want dan stemt remi weer op sid.

Nee rob p stem niet op sid :(.

Waarom niet dan? Overtuig me binnen een minuut

Komt Z1000 2 minuten voor tijd, wilt ie een betoog :roflol: Goede burgemeester. Zat zeker in de shop

plotselinge spurt naar suicide sid.
mocht sid echt gewoon geliefde zijn dan hebben een paar mensen zich wel zeer verdacht gemaakt nu.

plotselinge spurt naar suicide sid.
mocht sid echt gewoon geliefde zijn dan hebben een paar mensen zich wel zeer verdacht gemaakt nu.

Dan wil ik wel eens weten wie potverdomme! Jullie verplichten mij om ofwel zelf dood te gaan, ofwel de geliefden: Sid en Thielen!

En dankzij wie? Juist, REMI AFCA!

kk zoals het nu dus uitziet zal Suicide zometeen bungelen aan een touwtje... :rolleyes:

7-4
zelfs met leugenaar erbij hangt sid alsnog.
ben benieuwd.

Terug
Naar boven