AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Kunnen niet meer terug. Ben ook benieuwd naar het verhaal nu.

Wel een spannende ronde dit.

Waarom Suicide stemmen op de laatste minuut... als je hem echt verdacht vond kon je dat ook doen om 7 uur

Orgineel 4x op rij evil XD

ben wel benieuwd hoe ik dood ga.
Voor de mensen die het trouwens allemaal maar vreemd vinden. Ik moest sid wel gaan verdedigen want ik wil niet dood zeg maar.

Dan wil ik wel eens weten wie potverdomme! Jullie verplichten mij om ofwel zelf dood te gaan, ofwel de geliefden: Sid en Thielen!

En dankzij wie? Juist, REMI AFCA!

:roflol:

Jij bent degene die op mij stemde voordat t spel uberhaupt begon.. en Suicide was t met je eens & veroorzaakte vervolgens een hoop chaos... Ik probeerde alleen me eigen leven te redden

Waarom Suicide stemmen op de laatste minuut... als je hem echt verdacht vond kon je dat ook doen om 7 uur

Jij weet ook dat er op het laatste moment nog veel gezegd wordt. Ik verdenk Sid de hele dag al.
Jouw samenwerking met Thielen deed mij van mijn stem overtuigen.
Heb ik het mis, werk ik morgen met alle liefde aan een uittocht van jorgy!

Jij weet ook dat er op het laatste moment nog veel gezegd wordt. Ik verdenk Sid de hele dag al.
Jouw samenwerking met Thielen deed mij van mijn stem overtuigen.
Heb ik het mis, werk ik morgen met alle liefde aan een uittocht van jorgy!

We zullen zien

:roflol:

Jij bent degene die op mij stemde voordat t spel uberhaupt begon.. en Suicide was t met je eens & veroorzaakte vervolgens een hoop chaos... Ik probeerde alleen me eigen leven te redden

Hehe, true story :p

Maar als Sid en Thielen geliefden zijn, dan klopt jullie redenering van "Het zijn alledrie cults" niet meer he maatje ;)
Er werd enkel op mij gestemd, omdat wij met drie ineens voor jou gingen. Maar als er nu 2 vd 3 goed blijken te zijn, hoop ik dat mijn medeburgers hier het licht wel gaan zien en realiseren dat ik, sid en thielen helemaal niets hebben afgesproken, maar wij jou er gewoon echt uit willen en waarom? Voor dit, nu zijn we weer twee burgers kwijt, gewoon enkel en alleen omdat ik JOU beschuldigde ...

Btw, Remi, geef toe, het spel is leuker nu ik op jou stemde zo vroeg :roflol:

@Remi en Thielen, vinden jullie je gedrag van het afgelopen uur niet een beetje verdacht?
Ook het gedrag van Sid over de gehele dag is niet echt verstandig geweest, toch?

@Remi en Thielen, vinden jullie je gedrag van het afgelopen uur niet een beetje verdacht?
Ook het gedrag van Sid over de gehele dag is niet echt verstandig geweest, toch?

Het gedrag van Sid vandaag was k*t en daardoor ben ik er aangenaaid door hem. Als je je eigen rol niet leuk vindt oké maar dan kun je nog steeds normaal spelen toch.

Ach ja. Ga ik ook eens een keer dood in dit spel :p.

Waar is Markrot? Het is acht uur. De zenuwen gieren door mijn lijf!!

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:08 ----------

Het gedrag van Sid vandaag was k*t en daardoor ben ik er aangenaaid door hem. Als je je eigen rol niet leuk vindt oké maar dan kun je nog steeds normaal spelen toch.

Godver ik ga je nog bijna geloven, en spijt krijgen van mijn stem.

Hehe, true story :p

Maar als Sid en Thielen geliefden zijn, dan klopt jullie redenering van "Het zijn alledrie cults" niet meer he maatje ;)
Er werd enkel op mij gestemd, omdat wij met drie ineens voor jou gingen. Maar als er nu 2 vd 3 goed blijken te zijn, hoop ik dat mijn medeburgers hier het licht wel gaan zien en realiseren dat ik, sid en thielen helemaal niets hebben afgesproken, maar wij jou er gewoon echt uit willen en waarom? Voor dit, nu zijn we weer twee burgers kwijt, gewoon enkel en alleen omdat ik JOU beschuldigde ...

Btw, Remi, geef toe, het spel is leuker nu ik op jou stemde zo vroeg :roflol:

Draai de rolle dus nou niet om... t komt niet door mij maar door jezelf... Je probeert iemand uit t spel te werken zonder aanwijzingen niks & als ik me verdedig en mensen t met me eens zijn dan gaan zeggen dat t door mij komt , rot toch op.

Als ik dit lees..........................................

Misschien is er iets persoonlijks tussen gekomen, dat gaat natuurlijk voor. Misschien is ie het gewoon vergeten kan ook:p

Epic,, de cultjes doen nu net of ze spijt hebben van hun last minute stem :roflol:

Terug
Naar boven