- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Het gedrag van Sid vandaag was k*t en daardoor ben ik er aangenaaid door hem"
"Voor de mensen die het trouwens allemaal maar vreemd vinden. Ik moest sid wel gaan verdedigen want ik wil niet dood zeg maar"
Hier 2 citaten van thielen zelf waardoor ik hem zie als gelifde van suicide sid.
Je weet toch dat je zo goed als ****ed bent.Hmmm de volgende keer toch maar even opvegen.
I'm alive!!!! en de queen size bed is voor mij alleen.

Je weet toch dat je zo goed als ****ed bent.
Jij bent voer voor de wolf vannacht, door je rol zo kenbaar te maken ben je evengoed de pineut.![]()
Je weet toch dat je zo goed als ****ed bent.
Jij bent voer voor de wolf vannacht, door je rol zo kenbaar te maken ben je evengoed de pineut.![]()
Dat is waar, maar denk je dat we al zo gevorderd zijn dat iemand een idee heeft door wie die rollen gespeeld worden...Hoeft niet perse, de wolf kan als hij vermoedens heeft dat iemand anders een groot gevaar voor hem is (meisje, heks?) een ander slachtoffer kiezen.
Ik zeg ook niet dat het iets goed isJij staat dus aan de slechte kant anders zeg je dit niet?
Of wat is je achterliggende gedachten.
Nou kijk het is zo dat hoe meer goeierikken er dood gaan hoe eerder het spel gewonnen word door de cultisten en de wolf. Cultisten hebben geen geliefden dus is een dooie Thielen zeker wel de moeite waard voor de wolf om te overwegen ....
Evengoed beter dan wanneer stemmen ons beiden had vermoord.
Als ik dit geweten had dan had ik sid niet geprobeerd te helpen om eerlijk te zijn.
Maar dit is ook prima want anders hadden de cultisten er vandaag al 3 burgers uit kunnen krijgen in principe. (als de wolf sid had vermoord en we iemand anders eruit gestemd haddden).

Wat denk je voor de volgende stemming? Weet nu dat ik je kan vertrouwen.
Mmm... had ik nu toch maar mijn stem op Jorgyboy gehouden.
Remi zit er niet vaak naast ---> Cultfag?