MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Misschien is er iets persoonlijks tussen gekomen, dat gaat natuurlijk voor. Misschien is ie het gewoon vergeten kan ook:p

Voor zover ik weet traint hij van 7 tot 10. Dus jullie zullen rekening met hem moeten houden.

hoop niet dat hij er al spijt van heeft. :p

sorry was in de war, de wolf weet niet wie de cultisten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden NU geteld.

Excuses, had mijn bus gemist ;)
Verhaaltje komt zsm. Stemmen wijzigen kan niet meer.

Nice so excited

Suicide Sid hangt dus...

Niet echt goed gespeeld mijn beste, ondanks wat je rol nu blijkt te zijn.

rip

lol jorgyboy verandert van kant om zijn eigen leven te redden en hij wordt als cult bestempeld. Dan was toch duidelijk dat mijn verhaal klopt? De slechten zitten duidelijk aan de kant van remi, iedereen met ogen in de kop ziet dat nu wel. Mijn stem was initieel willekeurig maar als je de cirkelredeneringen en het bewust blind zijn van sommige mensen zag, dan haal je ze er toch zo tussenuit?

lol jorgyboy verandert van kant om zijn eigen leven te redden en hij wordt als cult bestempeld. Dan was toch duidelijk dat mijn verhaal klopt? De slechten zitten duidelijk aan de kant van remi, iedereen met ogen in de kop ziet dat nu wel. Mijn stem was initieel willekeurig maar als je de cirkelredeneringen en het bewust blind zijn van sommige mensen zag, dan haal je ze er toch zo tussenuit?

Ik ben niet slecht

hmmm....goed geredeneert van je zeg? Dus wat bedoel je? Remi als volgende eruit stemmen?

Remi is niet slecht :heart:.

Ik denk dat de wolf Remi ook wel in het vizier zal hebben, afhankelijk van of die denkt of Remi goed of slecht is.

Ik denk srs dat Remi de wolf is

Ik denk dat de wolf Remi ook wel in het vizier zal hebben, afhankelijk van of die denkt of Remi goed of slecht is.
True. Is nog echt te vroeg in het spel om duidelijk te merken wie aan welke kant staat. Kans is groot dat zowel Remi als Sid 2 good guys zijn, die het gewoon even "smerig" moesten spelen om de stemronde te overleven.

Je hebt het tegen de burgemeester nerd.
Beetje respect graag.

Of geef via een karma bericht aan of je goed of slecht bent.;)
corrupt als een mother****er!!

beetje info over de rollen vergaren via karma :eek:

jij bent de volgende op de brandstapel, branden zal je :yell:

Terug
Naar boven