Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Jij zet maar neer als evil maar waarom ? zonet heb ik random gestemd, ik heb gezegd dat ik geen tijd had om posts terug te lezen, dit was een reden maar zou er nog een reden kunnen zijn waarom ik random stem ?

Dus jij wilt een G achter je naam?

Bij jouw kwam dat als eerste bij mij op.
Vanwege je stemming idd.

Enige wat ik er kan uit opmaken is dat IMBA een of andere leidersrol heeft? Zou alleen niet weten welke, de burgemeester is die al niet.

Had wel leuk geweest.
Ben al jager en heks geweest.
En ben van nature een geweldig leider, Adolf was er niets bij :p

Dus jij wilt een G achter je naam?

Bij jouw kwam dat als eerste bij mij op.
Vanwege je stemming idd.

Van al die DBB deelnemers aan dit spel, ken ik jouw het beste uit nachtcafe topic enzo man, ik zou zkrs een virtuele kogel voor je vangen, gun je DBB maat wat vertrouwen zeg :mad: heletijd beetje karma swappen en dan mij E geven :mad: not cool bro

Van al die DBB deelnemers aan dit spel, ken ik jouw het beste uit nachtcafe topic enzo man, ik zou zkrs een virtuele kogel voor je vangen, gun je DBB maat wat vertrouwen zeg :mad: heletijd beetje karma swappen en dan mij E geven :mad: not cool bro

Sorry sorry mennnnnnn
Srs wist niet dat ik zo diep in je hart zit:o

xxx

kusje

Moeten we niet even stilstaan bij het overleiden van onze gayvriend Sid?
Misschien word ie al stijf en kan zijn geliefde nog 1x van hem genieten :p

En de burgemeester is vet corrupt, gewoon ongegeneerd omkoopschandalen voor karma... Moet niet gekker worden...

Verassing? Wat ga je een vingertje in zijn anus stoppen vannacht?

hmmm....wentel trap....ivorentoren....dumbledore uit Barry Pooter misschien? In de film word ie gekilled dooor snape een deatheater(cultist) hij blijft ook de hele tijd voorop lopen en dumbledore valt van de toren naar zijn dood. Hij leeft wel nog als ie valt enzo ....dus zou IMBAwork een cultist moeten zijn ?! waar is dat topic ook alweer?

Gaat de goede kant op

hmmm....wentel trap....ivorentoren....dumbledore uit Barry Pooter misschien? In de film word ie gekilled dooor snape een deatheater(cultist) en valt dumbledore van de toren naar zijn dood. Hij leeft wel nog als ie valt enzo ....dus zou IMBAwork een cultist moeten zijn ?! waar is dat topic ook alweer?
Ik denk dat je het iets te ver zoekt. :)

enigste die in dat topic hebben gepost is maxiamento en buffalo billy en daniel20 :rolleyes:

Terug
Naar boven