MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ga vannacht eens de eerste 3 lezen, zal je spel goed doen!;)

Het mooie van dit spel is dus dat jij anderen op een dwaalspoor kan brengen, laat ik anderen denken dat ik iets ben wat ik in feite niet ben, om mijn ''leven'' veilig te stellen, laat ik mijzelf onwetend overkomen zodat ik niet als dreiging word gezien, wijs ik met mijn vinger en heb ik een grote mond, ben ik stil en doe sneaky wat ik moet doen om te winnen, oprecht zijn, of juist alles bij elkaar naaien, zoveel mogelijkheden

Ik hou van naaien! :ds:

hmmm....wentel trap....ivorentoren....dumbledore uit Barry Pooter misschien? In de film word ie gekilled dooor snape een deatheater(cultist) hij blijft ook de hele tijd voorop lopen en dumbledore valt van de toren naar zijn dood. Hij leeft wel nog als ie valt enzo ....dus zou IMBAwork een cultist moeten zijn ?! waar is dat topic ook alweer?

oh shit, echt knap hoe sommige mensen de hints proberen te ontrafelen, ik zit ze zo vaak te lezen en blijf bij de meest simpele hints al hangen :o

Die van sub is wel heel ver gezocht.

Die van sub is wel heel ver gezocht.
True. Ik (en nog wel paar andere) zien er iets anders in. Als stemmen op hem vallen, gaat dat toch wel wat argwaan opwekken bij mij.

Want van wat ik eruit haal zou hij wel eens aan de goede kant kunnen staan.

• Topic Starter Topic Starter
Het is nacht in Shreddedsylvania, en de wolf heeft zin in een heerlijk stukje esthetisch vlees. Vanaf de rand van het dorp, aan de kant van Mount Olympus ruikt de wolf een heerlijke ananasgeur. Dol van de honger haast de wolf zich naar de bron van de geur. De wolf heeft pineapplebrah in het vizier, de wolf is klaar om toe te springen, maar dan...

2hxu9t5.gif

Geschrokken van cameljockey's hondslelijke k*tkop vlucht de wolf weg. Wanneer hij tot bedaren is gekomen bevind hij zich in een steegje. Een deur staat op een kier, en het geluid van scheetjes maken met zijn oksel verraad de aanwezigheid van een sappig stukje bodybuildervlees. Honger doet de wolf besluiten toe te slaan, en de wolf sluipt de woning in. Op het bed ziet hij het heerlijk naakte lichaam uitgespreid van zijn prooi. De wolf is klaar om uit te halen met zijn scherpe klauwen, wanneer hij een hele flinke knoepert van een lel incasseert. Deze is afkomstig van een wel extreem gespierd individu, 60cm biceps, aders op zijn aders, versierd met tribal tattoos en gewapend met zijn trouwe boksbeugel genaamd Killy. Herstellend van de klap besluit de wolf te kiezen voor het hazenpad. In zijn vlucht zoeft de wolf rakelings langs de dorpsslet, die een glimp van dit alles wist op te vangen.

Voor vannacht is het dorpje veilig en is niemand gestorven. Van de wolf is niets gekrenkt, behalve zijn ego, vannacht zal hij niet in de hel branden. Maar de wolf verlangt ondertussen op lege maag naar een nieuwe prooi.

Het is dag. Een nieuwe stemronde is van start gegaan en de burgers van het dorpje Shreddedsylvania mogen tot 20:00 hun authentieke stem uitbrengen op de meest verdachte persoon.

Laatst bewerkt:
De dorpsslet heeft dus een glimp gekregen. Die krijgt dus een hint?

Ik wou vragen of die ook in het topic geplaatst kan worden door diegene, maar dat is dus niet slim want dan weet de wolf wie het sletje is. :o

• Topic Starter Topic Starter
Betekent dit dat de wolf geen PM heeft gestuurd?
Interessant..!
Wat zou de reden kunnen zijn, Iemand die na 22.00 niet online is geweest?

Waarom is de wolf bang voor een klein rood kruisje?

hoi

Betekent dit dat de wolf geen PM heeft gestuurd?
Interessant..!
Wat zou de reden kunnen zijn, Iemand die na 22.00 niet online is geweest?

Der staat best duidelijk dat de wolf een klap gehad heeft met een boksbeugel
De nieuwe versie van de jager heeft boksbeugels & honkbalknuppels etc.
Dus t is vrij simpel om dan de conclusie te trekken dat de jager degene beschermde die de wolf wilde vermoorden.;)

Ik ga even een wilde gok doen en er van uitgaan dat de jager evengoed als iedereen anders wist dat Remi het doel van de wolf zou zijn :)

Terug
Naar boven