XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Der staat best duidelijk dat de wolf een klap gehad heeft met een boksbeugel
De nieuwe versie van de jager heeft boksbeugels & honkbalknuppels etc.
Dus t is vrij simpel om dan de conclusie te trekken dat de jager degene beschermde die de wolf wilde vermoorden.;)

Klopt inderdaad volgens mij. Er lag ook iemand op bed die de wolf wilde opeten, maar de jager heeft diegene dus beschermd. Alleen is killy degene die die persoon beschermd heeft, maar die speelt niet mee.

Hmm de jager heeft in iedergeval een goede keuze gemaakt, er staat volgens mij ook een tip in het stukje over de rol van iemand aan de burgerkant.

Der staat best duidelijk dat de wolf een klap gehad heeft met een boksbeugel
De nieuwe versie van de jager heeft boksbeugels & honkbalknuppels etc.
Dus t is vrij simpel om dan de conclusie te trekken dat de jager degene beschermde die de wolf wilde vermoorden.;)

Daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, maar waarom wordt de verdediger killy genoemd

Daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, maar waarom wordt de verdediger killy genoemd

De jager noemt zijn boksbeugel ''Killy''. Die boksbeugel is zijn gereedschap ipv een geweer.

Je houd je de laatste posts trouwens weer erg van de domme ondanks dat je al meerdere potjes hebt meegespeeld, anarchist?

Zou mack niet de jager kunnen zijn als ik zo t verhaal lees..
60cm biceps, aders op zijn aders, dat Moet haast Mack wel zijn

Zou mack niet de jager kunnen zijn als ik zo t verhaal lees..
60cm biceps, aders op zijn aders, dat Moet haast Mack wel zijn

Zullen we maar gewoon stoppen met t raden van de jager, heks of meisje... Daar geef je de wolf alleen maar een voordeel mee

Zullen we maar gewoon stoppen met t raden van de jager, heks of meisje... Daar geef je de wolf alleen maar een voordeel mee

Ohja fack haha. Ik zei t meer omdat ik er weinig hints uit kon halen. Nu maar grondig de tekst lezen. Heb jij al wat gevonden remi als mogelijke hint?

Ik ga even een wilde gok doen en er van uitgaan dat de jager evengoed als iedereen anders wist dat Remi het doel van de wolf zou zijn :)

Ik denk eerder Thielen... De wolf zou nog steeds kunnen twijfelen of ik cultist of burger ben... T risico om mij te doden zal die niet zo snel nemen.
Thielen daarentegen was zo goed als zeker een goed persoon, geliefde namelijk.. dus zou de wolf eerder voor hem gaan aangzn hij dan zeker weet geen cultist te doden.

Ik denk eerder Thielen... De wolf zou nog steeds kunnen twijfelen of ik cultist of burger ben... T risico om mij te doden zal die niet zo snel nemen.
Thielen daarentegen was zo goed als zeker een goed persoon, geliefde namelijk.. dus zou de wolf eerder voor hem gaan aangzn hij dan zeker weet geen cultist te doden.

Maar nu weet je dat je thielen sowieso slachtoffer maakt door dit te zeggen??

Rare redenering...Want als ik gelijk heb dan was hij vanavond ook al een prooi. Dus maak ik hem geen slachtoffer, dat was hij al.

Oke sorry, ik was gister bekant de hele dag weg vandaar dat ik ook minder postte en dus niet alles weet haha

Ik denk dat Remi de Anarchist is eerlijk gezegd.

ik denk dat z1000 de burgemeester is

wat heb je over voor mij stem dan?:D

Terug
Naar boven