Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik stem op Pinda om burgemeester te worden.

:roflol:
Mijn ouders zullen goed lachen als ik zeg dat ik slechte punten heb omdat ik een spelletje met weervolven en burgemeesters aan het spelen was op een bodybuildforum ipv dat ik studeerde

:roflol:
Mijn ouders zullen goed lachen als ik zeg dat ik slechte punten heb omdat ik een spelletje met weervolven en burgemeesters aan het spelen was op een bodybuildforum ipv dat ik studeerde

Wat heb je nou aan een diploma!
Je mag me best als referentie opgeven hoor bij je sollicitaties.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 15:01 ----------

Waarom heeft nog niemamd mijn naam genoemd voor de burgemeester? :(

Ik weet niet of een ex-weerwolf wel te vertrouwen is als burgemeester...

Wat heb je nou aan een diploma!
Je mag me best als referentie opgeven hoor bij je sollicitaties.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 15:01 ----------

Waarom heeft nog niemamd mijn naam genoemd voor de burgemeester? :(

Ik vroeg me hetzelfde af in betrekking tot mijn kandidatuur voor het burgemeesterschap :(

Wanneer beginnen we nu dan??

Wie wilt er hier allemaal burgemeester worden? Want ik stem enkel op iemand die het wil worden, anders stem ik niet.

Yo zijn de rollen al verdeeld.? Ik heb geen pm gehad

Wie wilt er hier allemaal burgemeester worden? Want ik stem enkel op iemand die het wil worden, anders stem ik niet.

Ik niet in ieder geval... Hou der niet van als iedereen al meteen weet wat me rol is... De burgemeester zou der denk ik best snel uitgestemdl worden.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:35 ----------

Yo zijn de rollen al verdeeld.? Ik heb geen pm gehad

Nee.. maar jij word zo te zien burgemeester

Burgermeester is echt een nutteloze rol in dit spel. Kan net zo goed geschrapt worden.

Burgermeester is echt een nutteloze rol in dit spel. Kan net zo goed geschrapt worden.

Als je liever geen burgemeester wil zijn dan trek ik mijn stem op jou in en stem ik op iemand anders, moet je het nu wel even aangeven.

Vindt t eerlijk gezegd ook niet zoveel aan .. maargoed..

Tot nu toe heb ik wel belangrijke rollen gehad : Heks, Cultist & Sluipschutter. Jager of meisje zou der wel mooi tussen passen.

Ik stem op origineel.

Dit is mijn campagne:
Zoals jullie weten ben ik een ervaren rot in dit spelletje. Sinds het begin der tijden was ik er bij en ik weet dus als geen ander te doorgronden hoe de vork aan de steel zit. Met andere woorden ik weet als geen ander het te dorp te beschermen tegen het kwade! Bovendien ijver ik voor minder belastingen en gratis (knappe) h**ren op elke straathoek! Ik zorg er tevens voor dat er geen tekort is aan deze dames van plezier zodat iedere dorpsbewoner aan zijn trekken kan komen.

Burgemeester is best mooi toch, je hebt een extra leven met je bodyguard en je kan van te voren kiezen aan welke kant je wil staan.

Nog een kwartiertje.Ik steun de campagne van Suicide. Wil dan ook iedereen oproepen hem te steunen!

Oeps sorry.
Zie de nieuw rol nu pas. Ik wil wel burgermeester zijn bishesss.

:D:D:D:D:D:D

Burgermeester geeft altijd karma:D:D:D:D:D

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:51 ----------

Als je liever geen burgemeester wil zijn dan trek ik mijn stem op jou in en stem ik op iemand anders, moet je het nu wel even aangeven.

Blijf maar op mij stemmen:)

Als ik ook een hoertje krijg, wil ik wel op Sid stemmen.

Hij is trouwens ook de enige die moeite heeft gedaan, dus voor mij mag hij dat extra leventje krijgen.

Ik verander mijn stem naar Suicide Sid, meer h**ren is net wat we nodig hebben !!

Zo te zien ben ik burgermeester.

Terug
Naar boven