Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ik heb inderdaad om 19u 59 mijn stem uitgebracht, maar dat was stem 9 op orgineel, terwijl er 6/7 op Remi waren, dus mijn stem was niett doorslaggevend ;)

Wederom, enkel en alleen om mijn punt uit mijn eerste post/stemming te bewijzen.
Ik probeer jullie met zo weinig mogelijk argumenten te laten zien wat Remi kan. Als het dan uiteindelijk altijd in mijn richting draait, ja, dan kom ik op en probeer ik jullie van het tegendeel te bewijzen. Ik heb geen zin om eruit gestemd te worden en als jullie goed zijn, zouden jullie dat inzien.

Jullie doen steeds alsof het mijn schuld is dat Sid eruit ging en dat het mijn schuld is dat orgineel eruit gekegeld werd. Op Sid heb ik enkel gestemd omdat ik er anders zelf uitging. Als ik mezelf niet meer mag beschermen, zonder als cultist bestempeld te worden, dan is het spel echt wel vergevorderd.

De stem op orgineel was enkel en alleen omdat jullie met zen allen zeiden dat hij een cultist was. Ik heb het nooit beweerd, noch heb ik beweerd dat Remi een cultist is. Ik heb enkel gezegd dat het een risico is om hem erin te houden en dat wordt weeral eens duidelijk. Als jullie niet hadden gezegd dat orgineel een cultist was, had ik ook niet op hem gestemd, maar op Remi. Als er dan toch een twijfelachtige burger uit moet, dan liever Remi, maar nee, jullie wilden allemaal orgineel, dus ik volg.

Wat jou voor mij het meest verdacht maakt is dat toen het duidelijk werd dat jij in de gevarenzone zat dat er ineens een drietal mensen op Sid stemden terwijl al duidelijk was dat Sid geliefde was.

Wat jou voor mij het meest verdacht maakt is dat toen het duidelijk werd dat jij in de gevarenzone zat dat er ineens een drietal mensen op Sid stemden terwijl al duidelijk was dat Sid geliefde was.

Veel gekker moet het echt niet worden... Jij wilt nu MIJ eruit omdat ANDEREN (cultisten?!) op Sid (een 100% burger) gingen stemmen? Dat ik een twijfelgeval ben, kan ik begrijpen op die manier, maar dan zijn die andere toch overduidelijk, ofniet?

En het feit dat Sid en Thielen, beide 100% burgers dezelfde mening hebben als ik, telt niet meer? Zij hebben dezelfde mening en zijn burgers, ik heb dezelfde mening en ik ben cultist? Kom op zeg, als je dan niet inziet dat je fout bezig bent, dan weet ik het ook niet meer.

Nou ik ben er vanmiddag en vanavond niet dus mijn stem gaat uit naar topsycret Reden. zijn post in dit spel zijn er 6 (net niet 1 hand :p).
Ik zie morgen wel wat het geworden is.

Zit iets in, alleen snap ik dat anabolisch niet.

De wolf is zeker juicer, zou popey de wolf kunnen zijn...?
Hierdoor verdacht ik eigenlijk Mack10, maar weet het nu niet meer zeker.
Heb nog nooit 1 druppel AAS in mn leven gezien.
Nou kan ik natuurlijk van alles zeggen en zullen jullie me daar gewoon in moeten geloven, maar als de wolf echt een juicer is kan ik het niet zijn.

En aangezien ik van mezelf weet wat ik wel ben, kan het inderdaad kloppen dat de wolf inderdaad AAS gebruikt.

Veel gekker moet het echt niet worden... Jij wilt nu MIJ eruit omdat ANDEREN (cultisten?!) op Sid (een 100% burger) gingen stemmen? Dat ik een twijfelgeval ben, kan ik begrijpen op die manier, maar dan zijn die andere toch overduidelijk, ofniet?

En het feit dat Sid en Thielen, beide 100% burgers dezelfde mening hebben als ik, telt niet meer? Zij hebben dezelfde mening en zijn burgers, ik heb dezelfde mening en ik ben cultist? Kom op zeg, als je dan niet inziet dat je fout bezig bent, dan weet ik het ook niet meer.

Het feit dat dat je de eerste ronde doorkomt doordat er ineens 3 mensen een last minute stem uitbrengen op Sid is voor mij op dit moment genoeg reden om op jou te stemmen. Overgens ben ik nog niet helemaal zeker van mijn zaak maar van Luc M weet ik ook nog te weinig. Waarschijnlijk komen er dalijk weer meer stemmen op Remi. Jij bent dan voor mij gewoon de meest zekere keuze om cultist te zijn. Remi is dit spel gewoon een makkelijke zondebok voor de cultisten om stemmen op te dumpen als er een cultist in gevaar komt.

Ik ben idd een wat minder actieve speler. Mijn stem op sid was puur vanwege zijn gedrag, die op orgi vanuit mijn gevoel, waar ik dus klaarblijkelijk naast zat. Was miss stom van me, maar had die dag weinig tijd.

Ik ben er zelf iig vrij zeker van dat jaap ja aan de goede kant staat. De kant van onze burgemeester heb ik geen idee. ik vind het raar dat remi en/of thielen nog niet door de wolf gepakt zijn. En ik denk daarom dat beide of 1 van hen sowieso niet aan de goede kant staan.

Ook bij Remi zijn er zo'n stem-verschuivingen geweest. Daar zeg je niets over? Of probeer je hem nu te beschermen?

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 12:34 ----------

Nou ik ben er vanmiddag en vanavond niet dus mijn stem gaat uit naar topsycret Reden. zijn post in dit spel zijn er 6 (net niet 1 hand :p).
Ik zie morgen wel wat het geworden is.

Lijkt me niet zo nuttig om een stem te geven aan iemand die niet zo actief is en zelf nog geen enkele stem gegeven heeft? Beetje verloren stem vind ik :)

Ik ben op me werk dus kan niet alles lezen maar zie dat de meningen weer lekker verdeeld zijn. Complete chaos :roflol:

Ik ben idd een wat minder actieve speler. Mijn stem op sid was puur vanwege zijn gedrag, die op orgi vanuit mijn gevoel, waar ik dus klaarblijkelijk naast zat. Was miss stom van me, maar had die dag weinig tijd.

Ik ben er zelf iig vrij zeker van dat jaap ja aan de goede kant staat. De kant van onze burgemeester heb ik geen idee. ik vind het raar dat remi en/of thielen nog niet door de wolf gepakt zijn. En ik denk daarom dat beide of 1 van hen sowieso niet aan de goede kant staan.

Als je hiervan uit gaat zou Remi dus cultist zijn omdat de rol van Thielen als geliefde al bekend is. Maar opzich is het wel te verklaren waarom de wolf deze nacht niet achter Thielen of Remi is aangegaan. Van Remi is de rol nog niet helemaal zeker en bovendien is de wolf de eerste nacht al afgedroogt door de jager terwijl hij waarschijnlijk achter Thielen aan is gegaan.

Het feit dat dat je de eerste ronde doorkomt doordat er ineens 3 mensen een last minute stem uitbrengen op Sid is voor mij op dit moment genoeg reden om op jou te stemmen. Overgens ben ik nog niet helemaal zeker van mijn zaak maar van Luc M weet ik ook nog te weinig. Waarschijnlijk komen er dalijk weer meer stemmen op Remi. Jij bent dan voor mij gewoon de meest zekere keuze om cultist te zijn. Remi is dit spel gewoon een makkelijke zondebok voor de cultisten om stemmen op te dumpen als er een cultist in gevaar komt.

Gast, kijk de stemmen eens na ... Die 3 mensen die op Sid de laatste minuut stemmen was ikzelf (om mij te redden), orgineel (een burger!!) en nog iemand, zal zometeen eens terug kijken. Het zijn potverdomme burgers die op Sid stemden op mij te redden, daar is orgineel toch het mooie voorbeeld van? ???

En remi een gemakkelijke zondebok?! Er zijn in de eerste ronde 3 stemmen gevallen op Remi: ik, thielen (geliefde = burger = GOED) en Sid (geliefde = burger = GOED!). Er is in die eerste ronde nooit iemand anders geweest die op Remi stemde en als ik een cultist geweest zou zijn, zouden mijn medecultisten mij toch wel volgen zeker?! Wtf, denk een keer logisch na hé man.

ik trek mijn stem op Jorgiboy in en stem voorlopig op Niks, ik wil niet weer mede verantwoordelijk zijn voor een slachtoffer aan de burgerkant omdat ik toch nog wel mijn twijfels heb.

Kan alleen zeggen wie de personen waar ik voorlopig een slecht gevoel bij heb zijn.
En dat zijn Luc M., Mack10 en Jaap Ja.
Op volgorde van sterk naar zwak.
Dit zijn overigens allemaar maar "aan m'n water" dingen maarja orgineel moet weten dat die redelijk kunnen kloppen XD (4/4 bij orgineel).

Ik snap nog steeds niets van al die mensen die mij en remi verdacht vinden terwijl we alleen ons eigen hachje probeerden te redden door te switchen en samen te werken.

t*ring zooi ben aan het werk. Maar ik eis dat remi gaat hangen

Onze burgemeester aan het werk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop niet dat hij verkoper of bij een kassa in de buurt kan komen, als hij tijdens het werk ook nog in zijn rol blijft dan steekt hij de halve kassa inhoud in eigen zak :roflol:

mijn idee :D dus nogmaals ter verduidelijking:RemiAFCA

Aha, als we beginnen stemmen, doe ik ook alvast mee: RemiAFCA
Moet ik niet lang meer over denken, hij moest er gisteren al uit geweest zijn ipv orgineel :mad:

Terug
Naar boven