- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Ik heb inderdaad om 19u 59 mijn stem uitgebracht, maar dat was stem 9 op orgineel, terwijl er 6/7 op Remi waren, dus mijn stem was niett doorslaggevend
Wederom, enkel en alleen om mijn punt uit mijn eerste post/stemming te bewijzen.
Ik probeer jullie met zo weinig mogelijk argumenten te laten zien wat Remi kan. Als het dan uiteindelijk altijd in mijn richting draait, ja, dan kom ik op en probeer ik jullie van het tegendeel te bewijzen. Ik heb geen zin om eruit gestemd te worden en als jullie goed zijn, zouden jullie dat inzien.
Jullie doen steeds alsof het mijn schuld is dat Sid eruit ging en dat het mijn schuld is dat orgineel eruit gekegeld werd. Op Sid heb ik enkel gestemd omdat ik er anders zelf uitging. Als ik mezelf niet meer mag beschermen, zonder als cultist bestempeld te worden, dan is het spel echt wel vergevorderd.
De stem op orgineel was enkel en alleen omdat jullie met zen allen zeiden dat hij een cultist was. Ik heb het nooit beweerd, noch heb ik beweerd dat Remi een cultist is. Ik heb enkel gezegd dat het een risico is om hem erin te houden en dat wordt weeral eens duidelijk. Als jullie niet hadden gezegd dat orgineel een cultist was, had ik ook niet op hem gestemd, maar op Remi. Als er dan toch een twijfelachtige burger uit moet, dan liever Remi, maar nee, jullie wilden allemaal orgineel, dus ik volg.
Wat jou voor mij het meest verdacht maakt is dat toen het duidelijk werd dat jij in de gevarenzone zat dat er ineens een drietal mensen op Sid stemden terwijl al duidelijk was dat Sid geliefde was.

).