AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Welk argument om op Remi te stemmen kan je mij geven dan? Het ''sterke speler argument'' heb ik nu wel vaak genoeg gehoord en is voor mij geen rede om op hem te stemmen.

Het zou mij niet verbazen als jij er ook bij hoort. Hoe wil je verklaren dat hij altijd op het laatste moment gered wordt? Gisteren ga ik 7 uur weg en hij had de meeste stemmen, ik kom thuis om 10 uur en opeens hebben we een burger verloren in de naam van origineel. En ook een dag daarvoor had hij opeens een akkoordje met andere spelers. Nee nee het zijn voor mij genoeg aanwijzingen.

Grapjas, lees de hint die Markot bij orgineel zijn dood achterliet, ik heb in geen enkele post orgineel genoemd, altijd Remi gestemd, en toch word hier in de hint beschreven dat ik orgineel k*t vond, zien jullie de link dan niet :roflol:

Dudemeister is de leugenaar?

Klopt mijn suspect nummer 1 is en blijft remi.

Hoe die altijd mensen opeens mee krijgt en dan zomaar een burger eruit helpt. Vanavond zal mijn stem waarschijnlijk naar hem gaan.
Hij heeft dit altijd moeten doen om zijn eigen postitie veilig te stellen. Hij kan maar evengoed een hele belangrijke rol spelen aan de goede kant.

Heb ook nog niemand maar dan ook niemand een geldig argument zien geven waarom hij nu juist een bad guy is. Komt altijd neer op "hij is te goed in het spel :(" of "hij is verdacht :(". Ik weet dat Z1000 maar al te graag roept dat Remi de wolf is, maar hij geeft daar ook nooit iets van uitleg bij. Hij vreest in mijn ogen de goede speler Remi alleen maar omdat hij zelf aan de slechte kant staat. Want iedereen weet hoe aantrekkelijk de dark side is...

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 10:14 ----------

Mijn stem gaat naar Luc M trouwens. Zelfde lijstje als waar Biobeast in stemde. Kan zijn aantal posts in dit topic op 1 hand tellen, en toen ik verder vroeg waarop hij juist op Orgineel stemde kwam er niets van response. Heb zo het idee dat die niet echt te vertrouwen is en zich bewust op de achtergrond houdt om zo niets weg te geven.

Het zou mij niet verbazen als jij er ook bij hoort. Hoe wil je verklaren dat hij altijd op het laatste moment gered wordt? Gisteren ga ik 7 uur weg en hij had de meeste stemmen, ik kom thuis om 10 uur en opeens hebben we een burger verloren in de naam van origineel. En ook een dag daarvoor had hij opeens een akkoordje met andere spelers. Nee nee het zijn voor mij genoeg aanwijzingen.

De eerste ronde ging het tussen Sid en Remi tot ongeveer een uur voor het einde van de stemronde. Remi was 1 van de eerste spelers die aangaf dat Sid waarschijnlijk wel geliefde zou zijn, dit pleit dus voor Remi want hij had Sid ook kunnen blijven zwartmaken zodat hij die ronde veel gemakkelijker zou overleven. Het ''akkoordje'' waar jij het die ronde over hebt was tussen Thielen en Remi, vergeet niet dat de rol van Thielen toen al duidelijk was als geliefde!

De tweede stemronde heeft Remi zich best rustig gehouden en geen moment aangestuurd om op Orgineel te stemmen terwijl er wel weer massaal op hem gestemt werd, dit pleit dus ook weer voor Remi...

Ik daag je uit om mij/ons te overtuigen van het ''sluwe'' spel van Remi;).

Haha nice.
De cultisten houden zich zo mooi verborgen dat zelfs de wolf nog geen idee heeft wie erbij hoort.
Wel vreemd dat er geen melding van de heks in het verhaal staat, dan zou de heks dus een inactieve speler zijn, of er word alleen melding gemaakt als er succes behaald word :dunno:

Als ik het lijstje van suicide naast die van origineel leg, zijn er 2 namen die in beide lijstjes staan
Luc M en IMBAatwork

Het zou dus mogelijk zijn dat 1 van deze 2 of allebei inderdaad cultist zijn en kane dus op het juiste spoor zit.

Je hebt helemaal gelijk jongen...nu ik erover denk, heb jij ook origineel eruit gestemd. Dus nadat Remi er vandaag uitlvliegt denk ik dat ik morgen op jou stem :thumbs:

Mijn stem gaat naar Luc M trouwens. Zelfde lijstje als waar Biobeast in stemde. Kan zijn aantal posts in dit topic op 1 hand tellen, en toen ik verder vroeg waarop hij juist op Orgineel stemde kwam er niets van response. Heb zo het idee dat die niet echt te vertrouwen is en zich bewust op de achtergrond houdt om zo niets weg te geven.

Beetje een snelle conclusie terwijl je de andere 2 stemrondes juist veel langer nadacht over je stem. Wat als Luc M gewoon een minder actieve speler is? Ik heb hem volgens mij ook weinig zien meelezen in het topic...

Het lijkt mij safer om dan bijvoorbeeld weer op Jorgyboy te stemmen, hij hield zich deze ronde verdacht stil. In ronde 1 werd er op Jorgyboy gestemt door in mijn ogen alleen maar burgers, dit riep echter wel massaal stemmen op naar de kant van Sid terwijl hij al bekend was als geliefde.

Beetje een snelle conclusie terwijl je de andere 2 stemrondes juist veel langer nadacht over je stem. Wat als Luc M gewoon een minder actieve speler is? Ik heb hem volgens mij ook weinig zien meelezen in het topic...

Het lijkt mij safer om dan bijvoorbeeld weer op Jorgyboy te stemmen, hij hield zich deze ronde verdacht stil. In ronde 1 werd er op Jorgyboy gestemt door in mijn ogen alleen maar burgers, dit riep echter wel massaal stemmen op naar de kant van Sid terwijl hij al bekend was als geliefde.
Moet snel 'n beslissing nemen aangezien ik zo meteen weg moet en voor de rest van de dag niet meer online kan komen.

De kans bestaat er inderdaad in dat Luc M een inactieve burger is, maar wel eentje die telkens toch mee instemt met het wegsturen van een burger. Draai of keer het zoals je wilt de twee stemmen die hij heeft uitgebracht waren op Sid en Orgineel. Dus good of bad, niet echt een aanwinst. ;)

Suicide blijft maar posten, dan weer verdedigend, dan weer aanvallend.

Orgineel backt Remi blijkbaar dus die 2 zouden iets van elkaar kunnen weten of zijn.

ik stem Suicide Sid

Mijn stem blijft dus Luc M.

Nog eens even de twee laatste verhaaltjes bijhalen, waar volgens mij nog niets van hints uit zijn gehaald. Hopelijk vind iemand iets:

De schemering valt en het dorp is in tweestrijd. Dat iemand gaat bloeden, dat is zeker. De ene bodybuilder zit wild met zijn chains rond te zwaaien,en ander beest gaat dan weer niet mee in de mainstream en grijpt dreigend een kettlebell. Een last minute stem van een anabolische popie jopie geeft de doorslag.

'Orgineel, jouw dagen zijn geteld.' De koppen draaien bij. 'Ja orgineel is eigenlijk best k*t' zegt Dudemeister. Ook de burgemeester komt tot de realisatie wat voor een vuile homo hij Orgineel wel niet vindt. De menigte omcirkelt de onfortuinlijke jongeman.

Op het laatst neemt hij nog een Zyzz-pose aan, alvorens de grijpende handjes hem afvoeren. 'Wij horen dat je wat cycletjes hebt gedaan' zegt bikers. 'Als je er dan toch zo van houdt...' Orgineel wordt op de troon van Zyzz gezet.

[Link niet meer beschikbaar]

Een prachtig kunststuk, elk van de 456 naaldjes staan in verbinding met een vial test E. Orgineel heeft dan wel aardig wat kuurtjes achter de rug, maar tegen de hoeveelheden waarop Zyzz kuurt blijkt zelfs hij niet bestand. De dorpelingen kunnen zijn hart en lever gewoon kapot horen knallen. Van buiten esthetisch als hij was, van binnen aan stukken gescheurd. Een waardige dood.

Orgineel is dood, hij was burger.

Het is nacht.

'Reken maar van yes! Een avond geleden ving ik bot, maar vannacht is het smullen geblazen. Mijn maagje gaat weer gevuld worden.' In gedachten stalkte de wolf de meer afgelegen gedeelten van het dorp, in de verte glimpst een wel erg gespierde brachialis in het maanlicht, maar deze verdwijnt onvindbaar in de duisternis. 'Joepie!' zegt de wolf even later. Aan de overkant van de straat is een gespierde gedaante te zien door een raam, die zijn biceps aan het opmeten is. Gedegen en voorzichtig begeeft de wolf zich naderbij.

':yawn: Smaakt deze spierbundel naar een lekker stukje kip? Nee! Misschien een sappige hamburger'. Om een onprettige verrassing te voorkomen glipt de wolf voorzichtig binnen via de schoorsteen. 'Ho, ho ho! Zie ik hier stoute kinderen?' De wolf staat oog in oog met Biobeast. 'Ik dacht dat we vrienden waren :(' waren zijn laatste woorden. Hij werd met huid en haar verslonden. Voldaan trekt de wolf zich terug.

http://2.bp.blogspot.com/_oqwaOUpMQuU/S9c5KtkuuyI/AAAAAAAAAAU/_3e_cBjFnZc/s1600/santa+claws+wolf.jpg

'Surprise! Ik ben een wolf!'

Biobeast is dood. Zijn rol was cultist.

En profil is de wel erg rondborstige gedaante te zien van de sl*t die deze gebeurtenis heeft gadegeslagen.

http://cdn.dailypainters.com/painti...urative__69771b9003f0d9b130b7154d37319226.jpg

Het is dag.

"Een last minute stem van een anabolische popie jopie geeft de doorslag." -> popey88?

Meer kan ik er niet uit opmaken...

"Een last minute stem van een anabolische popie jopie geeft de doorslag." -> popey88?

Meer kan ik er niet uit opmaken...

Zou eerder jorgyboy moeten zijn, die stemde om 19.59 nog
Ik weet niet meer hoelaat ik was, maar volgens mij een 1-1.5 uur eerder, noem ik niet echt last minute meer.

Ik vind jorgyboy ook nog steeds verdacht.
Het stemmen nog voor er een verhaal stond en zijn redding terwijl sid duidelijk burger was, ik ga voor nu alsnog weer voor jorgyboy

Ik leg de link enkel omdat popey als popie kan uitgesproken worden. Verdere hints zie ik niet :(

Ik leg de link enkel omdat popey als popie kan uitgesproken worden. Verdere hints zie ik niet :(
Bij nader inzien zou het inderdaad wel naar mij kunnen hinten, ik was om 19.30, later dan ik dacht. Dus het hint of naar mij, of naar jorgyboy.

Ik ga met Popeye mee, ik stem dus wederom op Jorgyboy voorlopig.

Zit iets in, alleen snap ik dat anabolisch niet.

De wolf is zeker juicer, zou popey de wolf kunnen zijn...?
Hierdoor verdacht ik eigenlijk Mack10, maar weet het nu niet meer zeker.

''Een last minute stem van een anabolische popie jopie geeft de doorslag.''
Welke naam dat je ook voor ''anabolische popie jopie'' invult, het wil dan toch nog niets zeggen aan welke kant hij staat?

Even terugdenken aan het lijstje van onze corrupte burgemeester z1000:
E= evil
G= good

popeye88 = evil

Wat vergezocht misschien?
ik heb ff google gebruikt :p en vial test e zijn anabolen.
Ik ga ff de topics af die ik heb gevonden kijken of er deelnemers tussen staan.

Zou eerder jorgyboy moeten zijn, die stemde om 19.59 nog
Ik weet niet meer hoelaat ik was, maar volgens mij een 1-1.5 uur eerder, noem ik niet echt last minute meer.

Ik vind jorgyboy ook nog steeds verdacht.
Het stemmen nog voor er een verhaal stond en zijn redding terwijl sid duidelijk burger was, ik ga voor nu alsnog weer voor jorgyboy

Ik heb inderdaad om 19u 59 mijn stem uitgebracht, maar dat was stem 9 op orgineel, terwijl er 6/7 op Remi waren, dus mijn stem was niett doorslaggevend ;)

Ik ga met Popeye mee, ik stem dus wederom op Jorgyboy voorlopig.

Wederom, enkel en alleen om mijn punt uit mijn eerste post/stemming te bewijzen.
Ik probeer jullie met zo weinig mogelijk argumenten te laten zien wat Remi kan. Als het dan uiteindelijk altijd in mijn richting draait, ja, dan kom ik op en probeer ik jullie van het tegendeel te bewijzen. Ik heb geen zin om eruit gestemd te worden en als jullie goed zijn, zouden jullie dat inzien.

Jullie doen steeds alsof het mijn schuld is dat Sid eruit ging en dat het mijn schuld is dat orgineel eruit gekegeld werd. Op Sid heb ik enkel gestemd omdat ik er anders zelf uitging. Als ik mezelf niet meer mag beschermen, zonder als cultist bestempeld te worden, dan is het spel echt wel vergevorderd.

De stem op orgineel was enkel en alleen omdat jullie met zen allen zeiden dat hij een cultist was. Ik heb het nooit beweerd, noch heb ik beweerd dat Remi een cultist is. Ik heb enkel gezegd dat het een risico is om hem erin te houden en dat wordt weeral eens duidelijk. Als jullie niet hadden gezegd dat orgineel een cultist was, had ik ook niet op hem gestemd, maar op Remi. Als er dan toch een twijfelachtige burger uit moet, dan liever Remi, maar nee, jullie wilden allemaal orgineel, dus ik volg.

Terug
Naar boven