MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

wij stemmen burgers eruit

en de wolf eet een cultist op

gaat goed :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 00:48 ----------

hopelijk pakt die wolf een cult of de bodyguard vd corrupte burgemeester, dan hoeven we die er niet meer uit te stemmen en kunnen we gelijk op de burgemeester gaan
pas op wat je wenst :rolleyes:

haha en dan nu dan toch nog effe mijn stem uitbrengen alvast: RemiAFCA

epic karma.

Nu weten we helaas niet wie de jager in bescherming heeft genomen.
En weer lijkt er geen heks te zijn?

Wel mooi dat een cult er uit is :)

Dit is een schijn actie van Remi AFCA

Wat gaan we vandaag stemmen?

Lol, epic :roflol:
Niet de manier die ik gedacht had, maar er is dan toch een cultist gesneuveld :p

Vette foto van wolf, wat toch meest behaarde man ter wereld ?

Wat gaan we vandaag stemmen?

SubGenius

Edit : ik wijzig me stem maar weer naar Niks.. 'de burgers zijn nou eenmaal niet de intelligensten'. zou uitwijzen naar SubGenius.. maar Sub betekent below/under. dus below Genius= niet slim... Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of markrot daar ook rekening mee gehouden heeft.. maargoed heb geen reden om SubGenius nu te gaan veroordelen, helaas.

Laatst bewerkt:
Hmm epic, ik had zeker verwacht dat de wolf weer voor Remi of Thielen zou gaan. Ik ga nu niet weer direct op iemand stemmen want gister was ik er van overtuigt dat Orgineel cult moest zijn wat ook niet het geval was.

Van Subgenius weet ik eigenlijk ook nog vrij weinig behalve dan misschien zijn last minute stem in ronde 1 op Sid maar dat zegt ook niets want dat deed Orgineel ook...

Voor mij is er ook nog geen aanleiding om te denken dat Remi een cultist is dus ik wacht het wel even af of we nog wat te weten komen.

Ik ga voor mijn 1e ingeving van dag 1 : Jorgyboy.

Thx wolf uhu... Slimme zet.

Komop, het wordt nu toch tijd dat Remi er aan gelooft, niet?

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Je gaat me niet wijsmaken dat er geen enkele cultist op origineel gestemd heeft...

Klopt mijn suspect nummer 1 is en blijft remi.

Hoe die altijd mensen opeens mee krijgt en dan zomaar een burger eruit helpt. Vanavond zal mijn stem waarschijnlijk naar hem gaan.

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Je gaat me niet wijsmaken dat er geen enkele cultist op origineel gestemd heeft...

Welk argument om op Remi te stemmen kan je mij geven dan? Het ''sterke speler argument'' heb ik nu wel vaak genoeg gehoord en is voor mij geen rede om op hem te stemmen.

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Je gaat me niet wijsmaken dat er geen enkele cultist op origineel gestemd heeft
...

Nee Biobeast staat er toch tussen :rolleyes:

Owja, ik ben weer goed wakker :o

Maar kom, 1 cultist lijkt me alsnog weinig. Snap nog steeds niet goed waar die verdachtmaking van orgineel vandaan komt. Ik zeg niet dat de argumenten tegen Remi waterdicht zijn, maar die leek me toch meer plausibel.

Terug
Naar boven