MuscleMeat

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Nou, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Stemmen worden geteld.

...ik vraag me af hoe Markrot Remi gaat afmaken. Ik hoop op een leguber en bloederig einde van deze tot nu toe spannende en enerverende discussie :P

Jorgiboy is heel de tijd al cultist.
Doet of hij het erg vind de burgers eruit gestemd te hebben, en nu de jager eruit is natuurlijk appeltje eitje.

Jorgiboy is heel de tijd al cultist.
Doet of hij het erg vind de burgers eruit gestemd te hebben, en nu de jager eruit is natuurlijk appeltje eitje.

1) Ik stem op Remi, andere burgers volgen, anderen gaan op Sid: ik ben cultist.

2)Ik volg wat jullie doen en stem op orgineel: ik ben cultist

3)Ik volg jullie niet en ga opnieuw voor Remi: ik ben cultist

Sounds legit.

remi is de leugenaar dude plz :roflol:

Geen clue op pagina 45 en zegt op een gegeven moment gewoon dat ie een burger is plz zeg. Goed dat we van hem af zijn hij is een te goeie speler om chaos te blijven laten zaaien met zijn leugens

1) Ik stem op Remi, andere burgers volgen, anderen gaan op Sid: ik ben cultist.

2)Ik volg wat jullie doen en stem op orgineel: ik ben cultist

3)Ik volg jullie niet en ga opnieuw voor Remi: ik ben cultist

Sounds legit.

1) Alleen op die manier kon je je eigen redden.

2) Profileren als burger omdat het als cultist toch niet uitmaakte dat orgineel eruit vloog.

3) Nadat er na 3 ronde's nog steeds geen bewijs is van een kwaadaardige Remi maar wel een enorme hint dat Remi de jager blijkt te zijn stem je alsnog op Remi.

Sounds legit.

remi is de leugenaar dude plz :roflol:

Geen clue op pagina 45 en zegt op een gegeven moment gewoon dat ie een burger is plz zeg. Goed dat we van hem af zijn hij is een te goeie speler om chaos te blijven laten zaaien met zijn leugens

Kan zijn bericht even zo snel niet vinden op mijn mobiel, maar hij zegt op eren gegeven moment gewoon dat ie burger is en dat is tegen de regels. Je mag je rol niet openbaar prijsgeven....dus leugenaar ;)

1) Alleen op die manier kon je je eigen redden.

2) Profileren als burger omdat het als cultist toch niet uitmaakte dat orgineel eruit vloog.

3) Nadat er na 3 ronde's nog steeds geen bewijs is van een kwaadaardige Remi maar wel een enorme hint dat Remi de jager blijkt te zijn stem je alsnog op Remi.

Sounds legit.

Gast, whatever, geloof wat je wil geloven, maar kom achteraf niet klagen dat ik je niet gewaarschuwd had voor Remi.

Ik stem 's avonds, nog voor er ook maar één hint verschenen is, op Remi en als ik 's ochtends wakker wordt ben ik al een cultist. Trek je ogen op en lees mijn punt nog eens na. Iedereen volgt Remi als een kudde schapen, of er nu hints aanwezig zijn of niet.

Wat een leugens staan er op deze pagina zeg :roflol:

T is niet eens geloofwaardig :roflol:

Oh ja, dat woord dat ie gebruikt 'leugens' heeft ie volgens mij ook al 2 x gebruikt in zijn posts ofzo :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.157
Verrader! Het volk komt in oproer nadat zijn buurman Kane het stoffelijk overschot van een cultist heeft ontdekt. 'Maar die Biobeast was zo'n goeie jongen...' 'Dit had ik nooit verwacht.' Het blijkt maar: niets is wat het lijkt, en zelfs dat niet.

Het roerige dorpje verzamelt zich voor het stadhuis en de burgemeester wordt opgeroepen om het volk toe te spreken. De sfeer is rumourig. In de stallen, we zijn hier immers in de bergen, briest de lama Rick. Ongemakkelijk stapt een bang kijkende jongeman met een rood hoofd naar voren. Hij denkt: Al die ogen die op mij zijn gericht :( Maar ik moet nu sterk zijn, ik vertel mezelf gewoon: ik ben potverdomme zyzz man!'

De stilte valt en de bewoners wachten op de woorden van hun burgemeester.
z1000 stamelt onhoorbaar: 'ik ben potverdomme zyzz, man.'
Zijn hoofd wordt roder.
'Ik ben potverdomme zyzz, man.'
Hij herhaalt zich nog enkele malen, elke keer onduidelijker als de vorige.
Sommige inwoners beginnen zich af te vragen: 'waarom zegt hij dat nou steeds'.
De sl*t begint te giechelen.
z1000 begint zo nerveus te worden dat hij bewusteloos raakt.
Zijn hoofd klapt op de reling.
Kleine hersenschudding.
z1000 wordt afgedragen.

*naar z1000 mag voortaan gerefereerd worden als zeeman*

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De dorpelingen keren hun aandacht naar Remi. Deze voelt de storm al hangen: 'nee, Jorgyboy is een cultist!'. Jorgyboy protesteert. 'Nee, wacht, Rob P is de verrader'. Een persuasieve stem, dat heeft Remi wel. Enkele dorpelingen krabben zich achter hun oren, 'misschien heeft hij wel gelijk, Remi heeft altijd gelijk', roepen enkele burgers. Deze worden echter overstemt door de burgers die Remi beschuldigen van al dan nog wat. Remi is dan wel een indrukwekkende verschijning, zelfs voor de inwoners van het dorpje Shreddedsylvania, maar hij weet dat hij zich hier niet uit zal redden. In zijn wanhoop poogt hij nog zijn laatste stuiptrekking: 'Kijk dan naar de voortekenen. Daarboven in de lucht! Je ziet de wolken duidelijk de letters REMI JAG vormen.

43012951_3332ea3b55_b.jpg

Sommige dorpelingen krabben zich alsnog achter hun oren. Anderen zijn ervan overtuigd dat dit enkel toeval kan zijn. 'Ik zie niks!' zegt een ander. Weer anderen beweren dat dit een opzet van het kwaad is, bedoeld om verwarring te zaaien. De burgers slikken het niet en een gezamenlijk besluit is gemaakt. Woopy vervolgt: 'Remi AFCA, jij hebt je schuldig gemaakt aan verraad. Hiervoor zul jij de ergst denkbare straf ondergaan. Laat het beest los!' De ijzeren poort wordt geopend van een donkere kooi. Vanuit de duisternis is te horen: 'Skinnie blij :)'. Een indrukwekkend gevaarte komt te voorschijn. Hij grijpt Remi vast aan zijn poseerslip en sleept hem richting zijn woonwagen. 'Imbecielen! Oelewappers! Idioten!' Krabbelend aan de aarde levert Remi zijn laatste weerstand. Maar hij is geen partij voor de 150kg puur vet. Het deurtje sluit. Hoppa! :hornyna::hornyna::hornyna: Remi's gekrijs verstomt langzaam. Niets is meer vernomen van deze man.

Remi AFCA is dood. Zijn rol was jager.

Het is nacht.

Oepss. Ik zit er ernstig naast:o

Ik geef het op...stem op mij plz. I am out :'(

Terug
Naar boven