Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Vorige ronde heb ik je gespaard van mijn stem, en toen stierf orgineel (RIP, een burger
) en dat gebeurt me niet nog eens.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en dat gebeurt me niet nog eens.Vorige ronde heb ik je gespaard van mijn stem, en toen stierf orgineel (RIP, een burger) en dat gebeurt me niet nog eens.
rot toch opVorige ronde heb ik je gespaard van mijn stem, en toen stierf orgineel (RIP, een burger) en dat gebeurt me niet nog eens.

Jorgiboy is heel de tijd al cultist.
Doet of hij het erg vind de burgers eruit gestemd te hebben, en nu de jager eruit is natuurlijk appeltje eitje.
1) Ik stem op Remi, andere burgers volgen, anderen gaan op Sid: ik ben cultist.
2)Ik volg wat jullie doen en stem op orgineel: ik ben cultist
3)Ik volg jullie niet en ga opnieuw voor Remi: ik ben cultist
Sounds legit.
remi is de leugenaar dude plz
Geen clue op pagina 45 en zegt op een gegeven moment gewoon dat ie een burger is plz zeg. Goed dat we van hem af zijn hij is een te goeie speler om chaos te blijven laten zaaien met zijn leugens

1) Alleen op die manier kon je je eigen redden.
2) Profileren als burger omdat het als cultist toch niet uitmaakte dat orgineel eruit vloog.
3) Nadat er na 3 ronde's nog steeds geen bewijs is van een kwaadaardige Remi maar wel een enorme hint dat Remi de jager blijkt te zijn stem je alsnog op Remi.
Sounds legit.
Maar ik moet nu sterk zijn, ik vertel mezelf gewoon: ik ben potverdomme zyzz man!'
'. Een indrukwekkend gevaarte komt te voorschijn. Hij grijpt Remi vast aan zijn poseerslip en sleept hem richting zijn woonwagen. 'Imbecielen! Oelewappers! Idioten!' Krabbelend aan de aarde levert Remi zijn laatste weerstand. Maar hij is geen partij voor de 150kg puur vet. Het deurtje sluit. Hoppa! 

Remi's gekrijs verstomt langzaam. Niets is meer vernomen van deze man.