Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Ja die bed delen redenatie zou kunnen verwijzen naar de wolf kill. Ik hou op.

Dudemeister is ook vet EVIL. (ja met hoofdletters)

Subgenius--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
Dudemeister--> Remi AF
Z1000 -:> Remi AFCA
Rob P --> Remi AFCA

Thielen --> Rob P
Jaap Ja --> Rob P
Remi AFCA --> Rob P
Popey88 --> Rob P
IMBAatwork--> Rop P

Kane--> Luc M

Bikers--> Topsycret

Mack10--> Thielen

Luc M--> Jorgyboy

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
"Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen)"

Bij alleen het bed delen zou je kunnen denken aan inderdaad alleen sterven als de wolf het opeet, maar voor zover ik weet gaat iedereen er hier vanuit dat het ook geld bij wegstemming.

Mijn excuses. Staat alleen 'snachts idd. Dit verwijst dus naar een wolvenkill. Dacht dat ik het duidelijker in de OP had staan, zie nu waar de verwarring vandaan komt. Heb het ge-edit voor de duidelijkheid. Regels zijn hetzelfde als ze oorspronkelijk waren bedoeld.

Remi AFCA dit is mijn stem.

Hij is de burgemeester, zijn stem zou zwaarder moeten wwegen....minstens 2x :D

Mijn excuses. Staat alleen 'snachts idd. Dit verwijst dus naar een wolvenkill. Dacht dat ik het duidelijker in de OP had staan, zie nu waar de verwarring vandaan komt. Heb het ge-edit voor de duidelijkheid. Regels zijn hetzelfde als ze oorspronkelijk waren bedoeld.
Mkay.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:48 ----------

Hij is de burgemeester, zijn stem zou zwaarder moeten wwegen....minstens 2x :D
Als de stand gelijk blijft en de leugenaar zit er niet bij of veranderd niet van stem, heeft hij sowieso de doorslaggevende keuze. Dus die weegt ook 2x :P

Ik lach me kapot werkelijk als er dadelijk weer een burger hangt :laugh: Jezus wat zijn jullie slecht man echtwaar :laugh:

Net ontangen karma bericht:
Weerwolf editie 4: The... Fri 1 Jun 2012 19:46 IMBAatwork eerst huilen, dan mag je stoppen :)

wie heeft er eigenlijk nog niet gestemd? Ik zit nu weer op de trein naar huis ...is een beetje moeilijker navigeren en dat zelf te achterhalen op mijn mobieltje :)

Remi, voor je waarschijnlijk doodgaat, misschien nog een idee dat je een lijstje maakt waarbij je probeert aan te geven wie jij denkt wie aan welke kant staat. Misschien dat we er na je dood nog wat aan hebben dan :P

Jorgyboy komt over 5 min hier stemmen.
Of de leugenaar is evil.

Jorgyboy komt over 5 min hier stemmen.
Of de leugenaar is evil.

Nope, kom het nu al doen :o

Als brave burger ...

Net ontangen karma bericht:
Weerwolf editie 4: The... Fri 1 Jun 2012 19:46 IMBAatwork eerst huilen, dan mag je stoppen :)

... en met dit als bewijs van cultisme van IMBAatwork, zal ik, tegen mijn gewoonten in, vandaag mijn stem iets vroeger als normaal uitspreken:

Remi_Afca

Tijd om de cultisten hun sprongetje te laten maken!

dank je wel. Goeie verbinding hiero op de trein op mijn Nokia Lumia ...

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:56 ----------

...spannend :P

Nope, kom het nu al doen :o

Als brave burger ...

... en met dit als bewijs van cultisme van IMBAatwork, zal ik, tegen mijn gewoonten in, vandaag mijn stem iets vroeger als normaal uitspreken:

Remi_Afca

Tijd om de cultisten hun sprongetje te laten maken!

Hmm verrassend:roflol:

Als Rop P er uitgaat. Dan stop ik er ook per direct mee.
Want dan hebben de slechterikke toch gewonnen.

Het verloopt precies zoals ik zei.
De culttrein komt weer op gang.
Remi die alles verdraait.

Jorgyboy komt zo ook stemmen.

De karma was ook op deze post, gewoon om te sarren :D

Maar kan ook hier : eerst janken Z... dan mag je stoppen :)

Mimimimimi :roflol:

Terug
Naar boven