- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen)"
Bij alleen het bed delen zou je kunnen denken aan inderdaad alleen sterven als de wolf het opeet, maar voor zover ik weet gaat iedereen er hier vanuit dat het ook geld bij wegstemming.

Mkay.Mijn excuses. Staat alleen 'snachts idd. Dit verwijst dus naar een wolvenkill. Dacht dat ik het duidelijker in de OP had staan, zie nu waar de verwarring vandaan komt. Heb het ge-edit voor de duidelijkheid. Regels zijn hetzelfde als ze oorspronkelijk waren bedoeld.
Als de stand gelijk blijft en de leugenaar zit er niet bij of veranderd niet van stem, heeft hij sowieso de doorslaggevende keuze. Dus die weegt ook 2xHij is de burgemeester, zijn stem zou zwaarder moeten wwegen....minstens 2x![]()

Net ontangen karma bericht:
Weerwolf editie 4: The... Fri 1 Jun 2012 19:46 IMBAatwork eerst huilen, dan mag je stoppen![]()

wie heeft er eigenlijk nog niet gestemd? Ik zit nu weer op de trein naar huis ...is een beetje moeilijker navigeren en dat zelf te achterhalen op mijn mobieltje![]()
Weerwolf editie 4: The... Fri 1 Jun 2012 19:46 IMBAatwork eerst huilen, dan mag je stoppen![]()
Jorgyboy komt over 5 min hier stemmen.
Of de leugenaar is evil.

Nope, kom het nu al doen
Als brave burger ...
... en met dit als bewijs van cultisme van IMBAatwork, zal ik, tegen mijn gewoonten in, vandaag mijn stem iets vroeger als normaal uitspreken:
Remi_Afca
Tijd om de cultisten hun sprongetje te laten maken!

Als Rop P er uitgaat. Dan stop ik er ook per direct mee.
Want dan hebben de slechterikke toch gewonnen.
Het verloopt precies zoals ik zei.
De culttrein komt weer op gang.
Remi die alles verdraait.
Jorgyboy komt zo ook stemmen.