- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Rop P er uitgaat. Dan stop ik er ook per direct mee.
Want dan hebben de slechterikke toch gewonnen.
Het verloopt precies zoals ik zei.
De culttrein komt weer op gang.
Remi die alles verdraait.
Jorgyboy komt zo ook stemmen.
Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (10 leden en 3 gasten) dit topic
z1000, Dudemeister, Framedrop, IMBAatwork, Jaap ja, Jorgyboy, Luc M, popey88, Remi AFCA
Sid heeft echt faal gespeeld omdat hij niet blij was met zijn rol.
Ik denk dat markrot thielen erin heeft gehouden om hem niet te straffen voor de enorme lompheid van zijn buttbuddy.
Daarbij hoop ik dan niet dat hij ook een andere rol gekregen heeft en er uiteindelijk dus maar 1 geliefde in het spel heeft gezeten uiteindelijk.
ik stem jorgyboy
Al eerder vermeldt, maar niet opgenomen in het overzicht.
Waarom? ik vertrouw hem niet met zn gare stemmen etc.
Binnen een half uurtje is er weer een burger dood, hoera... Dan is het wel bijna game over denk ik. En dat vanwege een vage hint die Remi nog maar eens gaat redden.
Als thielen geen geliefde blijkt te zijn, dan hebben wij dat allemaal gelooft omdat er verder geen geliefde uit is gegaan, en dan is markrot de grootste anarchist in het hele spel![]()

Ik heb niemand 'erin gehouden'. Regels heb ik opgesteld voor het begin van het spel, en deze staan kristalhelder in de OP. Ik verander de regels niet op basis van het spelverloop, dat vind ik geen manier van doen.
Jep idd. Als Rop P er uitgaat. Nok ik er ook mee.
Want de verhoudingen zijn weer scheef.
Je moet ongeveer 75% burgers hebben en 25 cult fags.
Ik denk nu dat het 50/50 is. Daar zit het probleem

Dat hele geliefden concept snap ik ook niet meer, er horen er 2 te zijn, Sid is dood, heeft Markot zich echt aan de regels gehouden waarom is die andere Phag dan nog niet dood![]()