XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Duidelijk, game on boys!

Wordt weer close:

Subgenius--> Remi AF
Woopy--> Remi AF
Dudemeister--> Remi AF
Z1000 -:> Remi AFCA
Rob P --> Remi AFCA

Thielen --> Rob P
Jaap Ja --> Rob P
Remi AFCA --> Rob P
Popey88 --> Rob P
IMBAatwork--> Rop P

Kane--> Luc M

Bikers--> Topsycret

Mack10--> Thielen

Als Rop P er uitgaat. Dan stop ik er ook per direct mee.
Want dan hebben de slechterikke toch gewonnen.

Het verloopt precies zoals ik zei.
De culttrein komt weer op gang.
Remi die alles verdraait.

Jorgyboy komt zo ook stemmen.

Ik zeg jullie eerlijk dat als ik het volgende spel mee doe ik, gewoon ga observeren zonder te posten, wedden dat iedereen dan mijn naam vergeet :D dat er nu een stel gluiperds zijn die in doodse stilte genieten vind ik echt k*t

Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (10 leden en 3 gasten) dit topic
z1000, Dudemeister, Framedrop, IMBAatwork, Jaap ja, Jorgyboy, Luc M, popey88, Remi AFCA

:roflol:
Gaat Remi weer lukken!

Gebruik gewoon een Nuke dat het hele Zyzzpnesila nogwat land van de kaart veegt hebben wij allen een gedeelde eerste plaats

Was te verwachten. Thielen is echt een mong**l.
Of ze hebben in het begin bewust Thielen neergezet als geliefde.

Als Rop P er uitgaat. Dan stop ik er ook per direct mee.
Want dan hebben de slechterikke toch gewonnen.

Het verloopt precies zoals ik zei.
De culttrein komt weer op gang.
Remi die alles verdraait.

Jorgyboy komt zo ook stemmen.

Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (10 leden en 3 gasten) dit topic
z1000, Dudemeister, Framedrop, IMBAatwork, Jaap ja, Jorgyboy, Luc M, popey88, Remi AFCA

Hey, slimme, weet je dan ook op wie ik ga stemmen?

ik stem jorgyboy

Al eerder vermeldt, maar niet opgenomen in het overzicht.

Waarom? ik vertrouw hem niet met zn gare stemmen etc.

Als thielen geen geliefde blijkt te zijn, dan hebben wij dat allemaal gelooft omdat er verder geen geliefde uit is gegaan, en dan is markrot de grootste anarchist in het hele spel :P

Binnen een half uurtje is er weer een burger dood, hoera... Dan is het wel bijna game over denk ik. En dat vanwege een vage hint die Remi nog maar eens gaat redden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.114
Sid heeft echt faal gespeeld omdat hij niet blij was met zijn rol.
Ik denk dat markrot thielen erin heeft gehouden om hem niet te straffen voor de enorme lompheid van zijn buttbuddy.

Daarbij hoop ik dan niet dat hij ook een andere rol gekregen heeft en er uiteindelijk dus maar 1 geliefde in het spel heeft gezeten uiteindelijk.

Ik heb niemand 'erin gehouden'. Regels heb ik opgesteld voor het begin van het spel, en deze staan kristalhelder in de OP. Ik verander de regels niet op basis van het spelverloop, dat vind ik geen manier van doen.

ik stem jorgyboy

Al eerder vermeldt, maar niet opgenomen in het overzicht.

Waarom? ik vertrouw hem niet met zn gare stemmen etc.

soon-meme.jpg

Binnen een half uurtje is er weer een burger dood, hoera... Dan is het wel bijna game over denk ik. En dat vanwege een vage hint die Remi nog maar eens gaat redden.

Jep idd. Als Rop P er uitgaat. Nok ik er ook mee.
Want de verhoudingen zijn weer scheef.

Je moet ongeveer 75% burgers hebben en 25 cult fags.
Ik denk nu dat het 50/50 is. Daar zit het probleem

Als thielen geen geliefde blijkt te zijn, dan hebben wij dat allemaal gelooft omdat er verder geen geliefde uit is gegaan, en dan is markrot de grootste anarchist in het hele spel :P

Dat hele geliefden concept snap ik ook niet meer, er horen er 2 te zijn, Sid is dood, heeft Markot zich echt aan de regels gehouden waarom is die andere Phag dan nog niet dood ???

Ik heb niemand 'erin gehouden'. Regels heb ik opgesteld voor het begin van het spel, en deze staan kristalhelder in de OP. Ik verander de regels niet op basis van het spelverloop, dat vind ik geen manier van doen.

"Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen)"

Bij alleen het bed delen zou je kunnen denken aan inderdaad alleen sterven als de wolf het opeet, maar voor zover ik weet gaat iedereen er hier vanuit dat het ook geld bij wegstemming.

Jep idd. Als Rop P er uitgaat. Nok ik er ook mee.
Want de verhoudingen zijn weer scheef.

Je moet ongeveer 75% burgers hebben en 25 cult fags.
Ik denk nu dat het 50/50 is. Daar zit het probleem

Des te makkelijker wordt het voor jou om te winnen :roflol:

Dat hele geliefden concept snap ik ook niet meer, er horen er 2 te zijn, Sid is dood, heeft Markot zich echt aan de regels gehouden waarom is die andere Phag dan nog niet dood ???

Ik weet niet zeker maar er staat in de regels dat als de wolf een van de twee eet, de ander ook vermoord. Niet als de een hangt de ander ook hangt.

Terug
Naar boven