Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Vind dit wel een legendarisch potje. Veel discussies, veel strijd en ook veel emoties. Daarnaast is Z1000 ook een goede burgemeester tot nu toe.

Voor jou wel he ;p.

Heb echt het gevoel dat ik ****ed ben vannacht :o
Remi heeft me waarschijnlijk al un keer beschermd.

p.s. echt iedereen die ik vertrouw wordt er uitgestemd :( (en blijkt daadwerkelijk goed te zijn).

Laatst bewerkt:
Nou Markot doe je ding

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nacht valt, en menig bb-er is voor de spiegel te vinden, want vanavond is het uitgaansavond in Shreddedsylvania. De geur van kapsels die met de inhoud van gehele gelpotten worden gestyled primeert. Door velen wordt de wolf vanavond even vergeten, want vanavond is de tijd om p*ssy te scoren. Thielen showt zijn nieuwe naveldiepte V-halsje, en Buffalo Billy heeft een jeansbroek met een roodgeruit overhemd aan. 'Vanavond gaat het eindelijk gebeuren' denkt Luc M hoopvol. De dorpstaveerne 'de keg-extension' begint langzaam vol te stromen. De eersten beginnen hun dansmoves te tonen wanneer Jorgyboy het meisje probeert te White Knight-en. Maar dan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

... arriveert plotseling de Aesthetic Crew. De meisjesogen draaien af. Jorgyboy en de anderen raken gefrustreerd. Echter, Thielen schijnt hun aanwezigheid vreemd genoeg heel erg prettig te vinden. Wanneer de meeste dorpelingen beseffen dat het niets meer word met de p*ssy druipen ze af. Enkele het meisje en Thielen blijfven over, genietend van het aanzicht van volle ronde pecs en gestroomlijnde abdominals. De wolf ziet zijn kans en snaait Thielen weg, de Aesthetic Crew te druk zijnde met het bewonderen van hun broeder's packages (no homo). Alleen het meisje zag het gebeuren. Nadat de wolf hem naar een afgelegen plek heeft gevoerd beseft hij dat dit de man is die hem enkele dagen geleden in een valstrik heeft laten lopen. Kil en berekend, in plaats van de blinde woede te laten overwinnen, geeft hij hem niet de dodelijke beet, maar begint te knauwen aan het nog levende lichaam van Thielen. Ijselijk geschreeuw en 'yes homo' wisselen elkaar af, tot deze onfortuinlijke man bewusteloos is geraakt door bloedverlies, alvorens de wolf de laatste stukken vlees van zijn botten heeft geplukt.

Thielen is dood. Hij was geliefde.

Geheime link
Het is dag.

So sad.

Geen verrassing hier.
Wel een beetje jammer dat ik van de mensen die overblijven echt geen idee heb (of denk te hebben) wie goed of slecht is :p Enkel wat vage vermoedens waar ik zelf niet durf op afgaan...

As expected :( coming to join you sid, orgineel en remi! en nu zal ik m'n kop houden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Wil dit ook even aan de kaak stellen: ik had per abuis in de OP staan dat de bodyguard zich ook voor de burgemeester opoffert tegen een wolvenaanval, terwijl dit alleen tegen het stemmen overdag is (zie de zin: 'wanneer men het op hem heeft voorzien'). Heb dit gecorrigeerd. Excuses voor de onduidelijkheid. Daar wil ik wel even bij vermelden dat dit geen reden voor de wolf is om zich gelijk op de burgemeester te storten, wanneer hij nog geen sterke vermoedens heeft dat de burgemeester aan de goede kant staat.

Zal z1000 blij mee zijn :D

Thielen eraan, geen verrassing. Easy kill voor de wolf om geen fout te maken.
Staat 1 hint in het verhaal van deze nacht die ik volgens mij eindelijk es een keer snap.

De eersten beginnen hun dansmoves te tonen wanneer Jorgyboy het meisje probeert te White Knight-en
white knight zou voor een van de goede kant kunnen staan, wat zou inhouden dat hij inderdaad geen cultist is en puur onrationeel remi eruit wilde hebben omdat het een goede speler is.

Geen rare dingen gebeurt zie ik.

Ik stem alvast Dudemeister, het moge duidelijk zijn waarom.

z1000

Geen verrassing hier.
Wel een beetje jammer dat ik van de mensen die overblijven echt geen idee heb (of denk te hebben) wie goed of slecht is :p Enkel wat vage vermoedens waar ik zelf niet durf op afgaan...

jaja echt geen dee ;)

Weer een goede eruit, we zijn verloren

Als er nog burgers in het spel zijn, laten we allemaal op dezelfde badass stemmen.
Ik heb het sterke vermoeden dat ROB P de wolf is, cultfag is ie zowiezo.
Dus laten we een met de mensen die we nog hebben het tij doen keren, geen onschuldige slachtoffers meer !
De eerste 2 burgerslachtoffers zijn gevallen ter bescherming van de jager.

Even niet luisteren naar Z1000 want dat moge nu ook wel duidelijk zijn dat die corrupt is als de klere.

Als er nog burgers in het spel zijn, laten we allemaal op dezelfde badass stemmen.
Ik heb het sterke vermoeden dat ROB P de wolf is, cultfag is ie zowiezo.
Dus laten we een met de mensen die we nog hebben het tij doen keren, geen onschuldige slachtoffers meer !
De eerste 2 burgerslachtoffers zijn gevallen ter bescherming van de jager.

Even niet luisteren naar Z1000 want dat moge nu ook wel duidelijk zijn dat die corrupt is als de klere.

Dat zelfde gevoel heb ik ook maar de vorige ronde stemden mensen liever op Remi dan op Rop p. Naja ik wil het best nog een keer proberen, ik verander mijn stem op Dudemeister naar Rob P.

Pff het wordt moeilijk.
Ik denk dat Dudemeister de leugenaar of de anarchist is. Beide irritante rollen voor de tegenspelers (zowel goed als slecht), maar door hem er uit te stemmen, schieten we niet zo veel op.
Van het meisje heb ik geen flauw idee. Die moet ondertussen wel al een goed idee hebben wie de wolf is, lijkt mij, maar naar wiens tips moeten we luisteren?
De heks is volgens mij niet actief, horen we niets van in de verhalen.
Voor de cultisten heb ik nog mijn twijfels bij kane, rob p en jaap ja, al heb ik daar geen goede argumenten voor.
Ben zo meteen weg voor de hele namiddag en zal nipt worden of ik nog voor 20u terug ben. Deze ronde ga ik dus blanco stemmen. Ben benieuwd wie er deze keer uit gaat.

Terug
Naar boven