Fitness Seller

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Na zijn beediging roept z1000 uit: joepie, ik ben de ****ing baas van dit dorp Vervolgens roept hij zijn burgers op om uit te kijken naar verdachte figuren. Chaos en geroezemoes breekt uit, want zeg nou zelf: de burgers van Shreddedsylvania zijn nou eenmaal niet de intelligentsten!

Ben ik trouwens de enige geweest die dit stukje tekst gelezen heeft als; de burgers zijn niet slim geweest dat ze zo'n op en top corrupte burgemeester als Z1000 gekozen hebben?

[/B]

Zegt degene die alle cultfags ge PMt heeft.
Dit heb je zelf laten zien een paar pagina's terug met je : respect my authority !!!

Nee jouw karma bericht was Far.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:08 ----------

Ben ik trouwens de enige geweest die dit stukje tekst gelezen heeft als; de burgers zijn niet slim geweest dat ze zo'n op en top corrupte burgemeester als Z1000 gekozen hebben?

Jij bent een cultfag dat weet ik al van dag 1.:)

Ik sta weer voor de debiele keuze.

Als ik niet op Rob P stemt, dan denken jullie dat ik corrupt bent.
Als ik wel op hem stem, dat weet ik zeker dat een Goodguy gaat sneuvelen.

Tot zover is de stemming als volgt:

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Kane--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Mack10--> Z1000
Heb mijn stem nog niet uitgebracht hoor :)

ik wacht nog even af en lees de verhalen nog even een paar keer door

Ik sta weer voor de debiele keuze.

Als ik niet op Rob P stemt, dan denken jullie dat ik corrupt bent.

Als ik wel op hem stem, dat weet ik zeker dat een Goodguy gaat sneuvelen.

Het doet er niet toe wat jij gaat stemmen, je rol is toch al uitgespeeld. Waarschijnlijk zullen jij en de andere cultfags Rob P deze ronde opofferen omdat hij toch niet te redden is. Hiermee hopen jullie je weer een beetje als burger te kunnen profilen.

Mocht ik ernaast zitten en jullie wijzen dalijk ineens een andere zondebok aan dan lijkt het me ook duidelijk. Ik hoop dat mijn medeburgers dat ook inzien.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:22 ----------

Heb mijn stem nog niet uitgebracht hoor :)

ik wacht nog even af en lees de verhalen nog even een paar keer door

Sorry ik zie het ja, dit is ie dan:

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Mack10--> Z1000

Het doet er niet toe wat jij gaat stemmen, je rol is toch al uitgespeeld. Waarschijnlijk zullen jij en de andere cultfags Rob P deze ronde opofferen omdat hij toch niet te redden is. Hiermee hopen jullie je weer een beetje als burger te kunnen profilen.

Mocht ik ernaast zitten en jullie wijzen dalijk ineens een andere zondebok aan dan lijkt het me ook duidelijk. Ik hoop dat mijn medeburgers dat ook inzien.

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Mack10--> Z1000

Nogmaals ik ben niet Corrupt.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:28 ----------

Ik weet trouwens 100% zeker dat Mack10 niet mijn bodybuard is.

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Mack10--> Z1000

Stel dat rob P good is, dan slaat die beredenering nergens op, dat is iets waar jij rekening mee moet houden he, dit is misschien wel de belangrijkste stemronde die het beloop van het spel gaat bepalen, iedereen is zo hard opzoek naar cults, maar vergeet dat er een wolf is, jammer

Ik heb geen vertrouwen meer in miijn eigen stem en het vermogen het spel zoals het gespeeld is tot nu toe te analyseren sinds mijn laatste fiasco dus ik stem ook Rob P

Ik stem op Topsycret, aangezien ik nog geen 1 post van hem heb gelezen, er zijn genoeg spelers die op de achtergrond opereren en dat zint mij niet, jullie weten net als ik dat deze stem niets gaat uitmaken, maar ik wil jullie gewoon onder aandacht brengen dat er spelers zijn waarvan wij de naam niet kennen, die doodleuk het spel zitten te manipuleren, door gebruik te maken van hun rol zonder ook maar een post te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Stel dat rob P good is, dat slaat die beredenering nergens op, dat is iets waar jij rekening mee moet houden he, dit is misschien wel de belangrijkste stemronde die het beloop van het spel gaat bepalen, iedereen is zo hard opzoek naar cults, maar vergeet dat er een wolf is, jammer

Als rob goed is heeft hij het zelf afgeroepen, net zoals een ieder die op remi heeft gestemd.

Op zich was het heel simpel, remi zegt dat zijn rol jager is, voor de wolf dus een zeer gevaarlijke tegenstander, remi had 99% kans om opgegeten te worden.
Werd hij dat niet, was er een grote kans dat hij zelf de wolf was. Werd hij beschermd door de jager, dan had hij of gelogen, of was hij de gek.
Was hij cultist, hadden de cultisten wel moeite ondernomen om hem buiten schot te houden. Verdere verdenkingen op remi waren verder op vrij weinig gebaseerd.

Als burger was het dus totaal niet slim om op remi te stemmen en was het beter om een potentiele cultist weg te krijgen, want met remi weg was thielen een zeer voor de hand liggend slachtoffer, dus zou er sowieso een burgerslachtoffer vallen.

Nu is de jager en een burger weg en dat is dus zeer gunstig voor de cultisten en de wolf. De mensen die remi dolgraag uit het spel wilden hebben zijn daarom voor mij zeer verdacht als badguys.

Jorgyboy was de eerste die remi dolgraag weg wilde hebben, maar dankzij de hint uit het laatste verhaal ga ik er niet meer vanuit dat hij een cultist/wolf is. Mocht hij dat uiteindelijk alsnog blijken te zijn dan heb ik een hint gezien die er niet was of verkeerd opgevat.

Als rob goed is heeft hij het zelf afgeroepen, net zoals een ieder die op remi heeft gestemd.

Op zich was het heel simpel, remi zegt dat zijn rol jager is, voor de wolf dus een zeer gevaarlijke tegenstander, remi had 99% kans om opgegeten te worden.
Werd hij dat niet, was er een grote kans dat hij zelf de wolf was. Werd hij beschermd door de jager, dan had hij of gelogen, of was hij de gek.
Was hij cultist, hadden de cultisten wel moeite ondernomen om hem buiten schot te houden. Verdere verdenkingen op remi waren verder op vrij weinig gebaseerd.

Als burger was het dus totaal niet slim om op remi te stemmen en was het beter om een potentiele cultist weg te krijgen, want met remi weg was thielen een zeer voor de hand liggend slachtoffer, dus zou er sowieso een burgerslachtoffer vallen.

Nu is de jager en een burger weg en dat is dus zeer gunstig voor de cultisten en de wolf. De mensen die remi dolgraag uit het spel wilden hebben zijn daarom voor mij zeer verdacht als badguys.

Jorgyboy was de eerste die remi dolgraag weg wilde hebben, maar dankzij de hint uit het laatste verhaal ga ik er niet meer vanuit dat hij een cultist/wolf is. Mocht hij dat uiteindelijk alsnog blijken te zijn dan heb ik een hint gezien die er niet was of verkeerd opgevat.

Dat Jorgyboy goed is weten we allemaal, White Knight, onder andere doordat Markot zijn REM JAG hint ook 100 % correct was, die fout maak ik niet meer

Laatst bewerkt:
Ik stem ook Topsycret,

Eindelijk heeft men het licht gezien...

Wel jammer dat het heeft moeten duren tot Markrot weer een overduidelijke hint heeft geplaatst! Laat ons hopen dat de wolf erover leest en laat dus de 'hint' maar even uit jullie posts ;)

Die stem op Topsycret is leuk, maar net zoals ik al mijn voorgaande spellen al heb gespeeld én ondervonden, zijn afwezige spelers nooit een belangrijke rol, noch cultist. In de vorige spellen heb ik ook nooit een inactieve speler weggestemd, en dat ga ik dus nu ook niet doen.

Stel dat jullie toch bij jullie stem blijven van inactieve spelers, dan liever op Buffalo Billy. Er was in het eerste verhaal al een hint geweest naar de mogelijke slechte aard van Buffalo en als jullie er dan toch een inactieve speler uitwillen in de hoop dat het een cultist is, dan liever hij.

huhmm. een jager dood, das niet leuk.
@(persoon die mij verdacht vond omdat ik een lijstje maakte) ik heb alleen dit lijstje gequoted. ;) zoek het maar op. en als het thielen of remiafca is die nu dood is. never mind dan, dan is het niet meer belangerijk.

Eindelijk heeft men het licht gezien...

Wel jammer dat het heeft moeten duren tot Markrot weer een overduidelijke hint heeft geplaatst! Laat ons hopen dat de wolf erover leest en laat dus de 'hint' maar even uit jullie posts ;)

Die stem op Topsycret is leuk, maar net zoals ik al mijn voorgaande spellen al heb gespeeld én ondervonden, zijn afwezige spelers nooit een belangrijke rol, noch cultist. In de vorige spellen heb ik ook nooit een inactieve speler weggestemd, en dat ga ik dus nu ook niet doen.

Stel dat jullie toch bij jullie stem blijven van inactieve spelers, dan liever op Buffalo Billy. Er was in het eerste verhaal al een hint geweest naar de mogelijke slechte aard van Buffalo en als jullie er dan toch een inactieve speler uitwillen in de hoop dat het een cultist is, dan liever hij.

Ik wijzig mijn stem op Buffalo Billy

Dat Jorgyboy nu ineens al burger wordt gezien begrijp ik niet, die ''hint'' valt ook op verschillende manieren te lezen. Jorgyboy die het meisje probeert te white knighten, ik lees dat als ''Jorgyboy probeert bij het meisje in een goed daglicht te komen, terwijl hij eigenlijk een vies mannetje (cult) is''. Bovendien heeft hij ook weer met een cruciale stem Remi AFCA eruit gestemt!

Dat Jorgyboy nu ineens al burger wordt gezien begrijp ik niet, die ''hint'' valt ook op verschillende manieren te lezen. Jorgyboy die het meisje probeert te white knighten, ik lees dat als ''Jorgyboy probeert bij het meisje in een goed daglicht te komen, terwijl hij eigenlijk een vies mannetje (cult) is''. Bovendien heeft hij ook weer met een cruciale stem Remi AFCA eruit gestemt!

Hmmm zeer interessant, maar Rob P is toch al ten dode opgeschreven, onthouden voor volgende ronde dan maar

Dat jij je hierin kunt vinden zegt mij dat ik er waarschijnlijk toch naast zit :roflol: mind**** spel.

Ik houd gewoon mijn opties open, je kan de hint op zoveel manieren opvatten, ik verzamel alle mogelijkheden, en hoop zo tot de meest logische conclusie te kunnen komen.

Terug
Naar boven