XXL Nutrition

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Dudemeister --> Buffalo Billy
Z1000 --> Buffalo Billy
Bikers --> Buffalo Billy
Jorgyboy --> Buffalo Billy

Mack10--> Z1000

Bij deze mijn stem: Buffalo Billy

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:25 ----------

Jongen over die hint was toch geen twijfel meer mogelijk, er kon gewoon niets anders van gemaakt worden dan REMI JAGER. Deze nieuwe hint over jou daarmee kan je alle kanten over. Net zoals die mogelijke hint over SubGenius met bugers zijn niet de intiligentsten.

En toch stem je SubGenius er niet uit of beschuldig je hem niet van cultisme, maar mij wel. Toch een beetje vreemde hersenkronkels heb jij?

En ik weet niet of je ooit de serie "JAG" hebt gezien, maar geloof me, als Markrot daarnaar verwees was Remi niet zo 'goed' meer ;)

Jongen over die hint was toch geen twijfel meer mogelijk, er kon gewoon niets anders van gemaakt worden dan REMI JAGER. Deze nieuwe hint over jou daarmee kan je alle kanten over. Net zoals die mogelijke hint over SubGenius met bugers zijn niet de intiligentsten.

:roflol:

Even ter verbetering het was REM JAG

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja oke maar mij zegt het stemgedrag meer dan de hints tot nu toe (op die hint van Remi na). Als je dan even de feiten op een rijtje zet over Jorgyboy;

1) Hij stemt op Remi voordat het spel uberhoud begonnen is maar wel iedereen net zijn rol gehad heeft. Als Jorgy een burger zou zijn zou het natuurlijk stom zijn om op een random iemand te stemmen. Als Jorgy cult was waren zijn medestanders voor hem bekend en kon hij dus al gemakkelijk op Remi stemmen.

2) De stemronde dat Remi eruit vloog had hij weer de doorslaggevende stem en door hem vloog Remi er dus uit. Er was tot zijn dood geen enkele rede om te denken dat Remi cultist was. Zelfs nadat de rol van Remi bekend werd gemaakt als jager stemt Jorgy nog Remi eruit!

Sorry hoor maar dan is er voor mij heel weinig rede om te denken dat Jorgy aan de goede kant staat door 1 of andere vage hint die je op verschillende manieren kan interperteren.

Klopt, en die redenatie heb ik zelf ook de hele tijd aangehouden om jorgy te verdenken, en ik vergeet hem ook zeker nog niet, maar de hint is mij te twijfelachtig om nog met zekerheid te zeggen dat ik vermoed dat het een cultist/wolf is.
Dat heb ik ook met subgenius, qua stemgedrag zou ik denken dat daar iets niet pluis is, in de eerste instantie zou ik met de hint ook denken, burger niet slimste -> genius niet burger, maar door het stukje sub in zn nickname zou de hint juist wel weer slaan op het feit dat hij burger is.

Teveel kans voor mij op het moment dat ze wel gewoon burger zijn met een faal stemgedrag om 1 van de 2 nu naar voren te dragen voor stemmen.

Ow ik dacht Remi Jag, Rem Jag is inderdaad wel heeel erg vaag. Daarmee kan je alle kanten op en lijkt het wel heel erg veel op toeval :roflol:

hey :mad: ik spreek mij niet uit over de inhoud van de hint, maar de feitelijke spelling en plaatsing van letters.

Ik ga zo lache als mijn niet corruptheid bekend wordt gemaakt. Tisfus remi. Door hem moest ik mijn rol bekend maken

Ik ga zo lache als mijn niet corruptheid bekend wordt gemaakt. Tisfus remi. Door hem moest ik mijn rol bekend maken

Doordat hij anderen onder druk zette, teveel aanwezig was is hij gevallen, zijn eigen spel heeft hem het leven gekost, zelfs in de 1ste ronde koste dat hem zijn kop al bijna

Even ter verbetering het was REM JAG

Ja, niet dus.
Volgens mij ben jij echt de anarchist.

nacht 2 zei:
'Reken maar van yes! Een avond geleden ving ik bot, maar vannacht is het smullen geblazen. Mijn maagje gaat weer gevuld worden.' In gedachten stalkte de wolf de meer afgelegen gedeelten van het dorp, in de verte glimpst een wel erg gespierde brachialis in het maanlicht, maar deze verdwijnt onvindbaar in de duisternis. 'Joepie!' zegt de wolf even later. Aan de overkant van de straat is een gespierde gedaante te zien door een raam, die zijn biceps aan het opmeten is. Gedegen en voorzichtig begeeft de wolf zich naderbij.

dag 3 zei:
De dorpelingen keren hun aandacht naar Remi. Deze voelt de storm al hangen: 'nee, Jorgyboy is een cultist!'. Jorgyboy protesteert. 'Nee, wacht, Rob P is de verrader'. Een persuasieve stem, dat heeft Remi wel. Enkele dorpelingen krabben zich achter hun oren, 'misschien heeft hij wel gelijk, Remi heeft altijd gelijk', roepen enkele burgers. Deze worden echter overstemt door de burgers die Remi beschuldigen van al dan nog wat. Remi is dan wel een indrukwekkende verschijning, zelfs voor de inwoners van het dorpje Shreddedsylvania, maar hij weet dat hij zich hier niet uit zal redden. In zijn wanhoop poogt hij nog zijn laatste stuiptrekking: 'Kijk dan naar de voortekenen. Daarboven in de lucht! Je ziet de wolken duidelijk de letters REMI JAG vormen.

Ja, niet dus.
Volgens mij ben jij echt de anarchist.

mong**l.jpg

Ik hoop trouwens dat burgers inzien dat er bijna geen enkele reden is om op buffalo Billy te stemmen... Hij zou hoogstents anarchist kunnen zijn maar na de stemming van gister hebben een stuk of 4 cultisten waaronder Rob P zich eigen verraden dus ik roep daarom burgers op om hun stem nuttig te gebruiken en op Rob P te stemmen.

Ik hoop trouwens dat burgers inzien dat er bijna geen enkele reden is om op buffalo Billy te stemmen... Hij zou hoogstents anarchist kunnen zijn maar na de stemming van gister hebben een stuk of 4 cultisten waaronder Rob P zich eigen verraden dus ik roep daarom burgers op om hun stem nuttig te gebruiken en op Rob P te stemmen.

Jij laat jouw van jouw beste kant zien, jij bent waarschijnlijk goed, desalniettemin ga ik keihard lachen als jij de gek blijkt te zijn en super Evil bent.

ik hoop trouwens dat burgers inzien dat er bijna geen enkele reden is om op buffalo billy te stemmen... Hij zou hoogstents anarchist kunnen zijn maar na de stemming van gister hebben een stuk of 4 cultisten waaronder rob p zich eigen verraden dus ik roep daarom burgers op om hun stem nuttig te gebruiken en op rob p te stemmen.

+1

Altijd overdreven goed proberen te ogen jullie, dit terwijl jullie, JA jullie orgineel (burger) de dood in hebben gestemd, alsjeblieft kom uit de kast.

Jaap ja--> Orgineel
Luc M--> Orgineel
Mack10--> Orgineel
Biobeast--> Orgineel
IMBAatwork--> Orgineel
kane --> Orgineel
RemiAFCA --> Orgineel
popeye 88 --> Orgineel

Om de jager te beschermen kacknoob.

Vroeger thuis dan verwacht, ff een paar pagina's leesvoer inhalen :p
Zie dat er alvast weer heftig gediscussieerd wordt.

Ja waarom hij dat deed is voor mij ook een raadsel, ik snap niet hoe hij kon denken dat je corrupt bent ???.

Snap ik dus ook niet. Daarom vertrouwde ik hem niet. Hij heeft het gewoon slecht gespeeld.
:roflol: nog serieus reageren ook

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P

Z1000 --> Buffalo Billy
Bikers --> Buffalo Billy

Mack10--> Z1000

Bij deze mijn stem: Buffalo Billy

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:25 ----------

En toch stem je SubGenius er niet uit of beschuldig je hem niet van cultisme, maar mij wel. Toch een beetje vreemde hersenkronkels heb jij?

En ik weet niet of je ooit de serie "JAG" hebt gezien, maar geloof me, als Markrot daarnaar verwees was Remi niet zo 'goed' meer ;)

True, de stemmen op Buffalo Billy gaan nergens over. Enkel een "manier" om zonder al teveel argwaan op te wekken Rob p te redden van de stemronde.

Duidelijk als maar zijn kan. Ik stem Rob p

bring it c**ts!

Dan staat het nu dus zo:

Luc M--> Rob P
Jaap ja--> Rob P
Popey88--> Rob P
IMBAatwork--> Rob P
Subgenius--> Rob P
Kane--> Rob P

Z1000 --> Buffalo Billy
Bikers --> Buffalo Billy

Mack10--> Z1000

O.a. Whoopy en Rob P hebben nog niet gestemt dus die stemmen voor Billy zullen er nog wel bij komen.

Terug
Naar boven