AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 4: The Aesthetics Strike Back

Er zijn nog 2 cults en 1 wolf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Vandaag hebben de bewoners van Shreddedsylvania opnieuw hun stem uitgesproken over de voor hen meest verdachte persoon. Ditmaal rolde eruit: Rob P. Er klinkt geroezemoes. 'Rob P? De meest esthetische inwoner van het dorp?' 'Dat jullie iemand zoals hem eruit willen stemmen kan alleen maar betekenen dat jullie jelly zijn, en mad.' Anderen zeggen: 'Ik heb nog nooit zulke gigantische triceps gezien! Uit respect voor zijn triceps mogen we hem niet wegstemmen!'

De wolf is forever alone.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan: 'Zeg, wanneer hebben jullie Rob eigenlijk voor het laatst gezien?'. De stilte overheerst. De dorpelingen denken diep na, en realiseren zich dat geen van allen Rob P ooit in levende lijve hebben gezien!!! 'Op zijn foto's zie ik een beest, waarom zou zo iemand niet vaker langs de dorpsstraat slenteren waar het vrouwvolk kan miren?' Een goedbedoeldende jongeman stapt naar voren, gerespecteerd omdat hij langer dan de anderen in het dorpje heeft gewoond: 'Laten we anders even langs zijn huisje gaan om te kijken of we deze man als verdacht individu kunnen beschouwen'.

*Klop klop* Niemand doet open. Een vervallen huisje aan de rand van het dorp toont geen teken van leven. Dudemeister trapt de deur in. De dorpelingen doorzoeken het huis. In de kelder doet mack10 een vreselijke ontdekking. 'Een ecto! Een potverdomme ecto! In ons dorp!' Lege pizzadozen en blikjes huismerk energydrink liggen verspreid over de ruimte. Achter een stoffig PC'tje zit een bang kijkende jongeman, zijn botten zijn zichtbaar, zo mager is zijn lichaam. Een openstaand schermpje van Photoshop laat zien dat dit de man is achter het internetpersonage Rob P, en deze man gaat in het echt door het leven met de naam SNIPERX! De dorpelingen realiseren zich nu pas hoe erg het probleem is. 'We hebben niet alleen te maken met een weerwolf, maar dit dorp wordt ook geteisterd door ecto's! Dat zijn schriele, stiekeme, schichtige mannetjes. Zij vormen een soort cultus, en ze spannen samen met de wolf uit jaloezie voor onze volle, rond ontwikkelde spieren.'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mack10 vervolgt: 'Jij vuile ecto, dit dorp moet gezuiverd worden van jouw soort!' De angstige jongeman weet dat hier zijn lot is bezegeld. Een ander begint: 'Hield jij niet zo van vuurwerk?' Sniperx wordt aan een grote vuurpijl gebonden. Het lichaampje schiet probleemloos de lucht in en knalt uit elkaar in een spetterend schouwspel. Er hangt een gemengde sfeer. Gedeeltelijk overwinning, maar voor een ander gedeelte weten de dorpelingen nu pas hoe ernstig het probleem wel niet is.

Rob P is dood. Zijn rol was cultist.

Het is nacht.

Z1000 is een goede burgemeester. Hij heeft gewoon goed vertrouwen in mensen, zo een burgemeester moet je koesteren als bevolking.

Wat een verhaal :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Tot ziens gayboys.

Hahaha epic verhaal

Haha leuk verhaal idd

Yeah, another cultist bites the dust.

Hebben we er toch eens een cultist uitgestemd, werd tijd :roflol:
We zitten op het goede spoor :)

Ik denk dat of mack10 of kane de wolf is.

Omdat ik jou eerder als verdachte genoemd heb? :) Jij en Kane lijken me momenteel de meest verdachten. Dudemeister als leugenaar of anarchist.

wacht eerst maar ff af, er is ook nog een wolf die een persoon gaat pakken

Stoer man Jaap dat je gaat stappen. Samen met Remi naar de gaybar?

Hahahaha

Terug
Naar boven