- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen ik de wolf was was het spel al na 2 dagen afgelopen
omdat ik de vampierkoning had gekilld en de belangrijkste burgers XD
Die herinner ik me ook nog wel ja.toen ik de wolf was was het spel al na 2 dagen afgelopen
omdat ik de vampierkoning had gekilld en de belangrijkste burgers XD

Tuuurlijk kan je dat.Ik zou het ook wel willen doen, maar ik kan geen verhalen schrijven.
Ik zou het ook wel willen doen, maar ik kan geen verhalen schrijven.
Ik heb de game als buitenstaander goed kunnen volgen, de fout ligt niet bij de cults maar bij jou. Cults laten eigenlijk zelden subtiel weten aan de wolf dat ze bij hem horen. Als wolf moet je gewoon elke nacht er één burger zien uit te vissen wat eigenlijk niet zo heel moeilijk is.

Legendarische game van Whami met zo'n 20 pagina's erbij per dag. Bijna niet bij te houden echt.Geef veel gamerep aan de wolf zodat hij weet dat je bij hem hoort bijvoorbeeld. Eerste keer dat ik WOLF was, speelde ik me beste pot ooit. Dus het ligt maar net aan het spel![]()

Legendarische game van Whami met zo'n 20 pagina's erbij per dag. Bijna niet bij te houden echt.
Ik was toen cult, wel wat angstige momenten gekend. Maar we haalden het.![]()
Ging je even trainen, moest je gelijk 25 pagina's bijlezen 
Geef veel gamerep aan de wolf zodat hij weet dat je bij hem hoort bijvoorbeeld. Eerste keer dat ik WOLF was, speelde ik me beste pot ooit. Dus het ligt maar net aan het spel
Maargoed het is jammer![]()
Ik ga gewoon altijd de posts af als ik karma geef dus ik kies er nooit bewust personen uit, ergens vind ik het wel spelvervalsing als je zo duidelijk iemand laten weten dat je cult bent.
Mijn scriptie ook, en ik vind schrijven juist heel leuk. Ik ging wat te vaak off-topic en was te weinig inhoudelijk (niet saai genoeg dus ...).
Dacht eigenlijk dat jij altijd op je telefoon speelde, daar kan ik ook niet meer dan drie zinnen op typen.