MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Bezoekers in dit topic

goed gespeeld punjab, maar waarom besloot je deze nacht stef te vermoorden, waarom was je er zo zeker van?

uit de stemming bleek toch dat niet veel mensen er zo zeker van waren...
 
Stefano heeft me deze nacht eerst de naam van Hill gepmd (cult) en daarna van ori( ook cult)

overigens staan in de OP alle rollen bij de namen erachter, bedankt voor het organiseren, vond het erg leuk en de karma vloeide goed


<3

Deze wolf lustte graag cultvlees :P

Bedankt voor de game bro', was leuk !
 
goed gespeeld punjab, maar waarom besloot je deze nacht stef te vermoorden, waarom was je er zo zeker van?

uit de stemming bleek toch dat niet veel mensen er zo zeker van waren...

Ik vond alles wat wees op de hints van iedereen die in de verkeerde hoek zaten tegen elkaar weg te strepen. Daarbij blijf na het zien van de stemming van vandaag maar weinig over eigenlijk. Heb ook op hem gestemd, maar dat ging geen zoden aan de dijk zetten.

Dat tesamen met zijn speelstijl vond ik hem de grootste kanshebber eerlijk gezegd.
 
:roflol:

Niemand is zo achterlijk als Stef :D

Thanks man :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..

Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.
 
Thanks man :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..

Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.

Toen deed ik niet mee zeker? :p
 
waar is de tijd eigenlijk dat deze topics 80-100pagina's lang waren.

als je dan wou opzoeken hoe iemand stemde die dag, moest je 10pagina's doorscrollen :p
 
Ik denk hoe langer, gedetailleerder en fantasierijker de verhalen, hoe meer reacties en richtingen men kiest = meer pagina's.
 
Knap gespeeld Punjab, goede kill gemaakt.

Ook kudo's aan FB die eigenlijk als enige besefte wat ik had gezegd. Vreemd dat, zeker na mijn vorige pot waarin nog maar eens bleek hoe belangrijk het meisje is, niemand verder ging op mijn beschuldigingen richting stefanovich. Toen Jaap Ja dat ging ontkennen, was ik er echt 100% van overtuigd dat hij cult was. Blijkbaar was hij burger. Vreemd, want normaal speelt hij wel goed.

En ja, ik was vrij zeker van Stefanovich. Als hint kreeg ik namelijk een foto van Little Daddy, een kuurder. Ik kwam dan al snel uit bij Stefanovich en Punjab. En omdat Stefanovich, zoals ik zei, deze keer echt geen nuttige posts plaatste, was ik vrij zeker dat hij het was.
 
Haha little daddy ook echt :roflol:
 
Thanks man :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..

Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.

De vorige keer dat ik de wolf subtiel liet weten dat ik aan zijn kant stond at ie me dezelfde nacht nog op.. Mijn stem op fitnes was ook enigszins bedoeld als hint naar jou.. Aangezien hij op jou stemde..

Kon t ook niet duidelijker doen.. Alley zat me op de hielen :p
 
Knap gespeeld Punjab, goede kill gemaakt.

Ook kudo's aan FB die eigenlijk als enige besefte wat ik had gezegd. Vreemd dat, zeker na mijn vorige pot waarin nog maar eens bleek hoe belangrijk het meisje is, niemand verder ging op mijn beschuldigingen richting stefanovich. Toen Jaap Ja dat ging ontkennen, was ik er echt 100% van overtuigd dat hij cult was. Blijkbaar was hij burger. Vreemd, want normaal speelt hij wel goed.

En ja, ik was vrij zeker van Stefanovich. Als hint kreeg ik namelijk een foto van Little Daddy, een kuurder. Ik kwam dan al snel uit bij Stefanovich en Punjab. En omdat Stefanovich, zoals ik zei, deze keer echt geen nuttige posts plaatste, was ik vrij zeker dat hij het was.
Meisje heeft het ook al heel erg vaak verkeerd gehad natuurlijk. En je had bovendien pas een hint gehad.

Mais bon, dit keer klopte de oplossing inderdaad wel.
 
Zit hij hier eigenlijk nog of? Lees ik er overheen steeds? :o
 
Pot alweer voorbij, jammer.
Goede kill Punjab.

Ben nu wel voor 2e keer achter elkaar homo koppel geweest, volgende pot graag andere rol want mijn pik begint wel schraal te worden van al dat kontbonken.
 
Thanks man :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..

Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.

Dat je de burgemeester niet kilde joh...


De vorige keer dat ik de wolf subtiel liet weten dat ik aan zijn kant stond at ie me dezelfde nacht nog op.. Mijn stem op fitnes was ook enigszins bedoeld als hint naar jou.. Aangezien hij op jou stemde..

Kon t ook niet duidelijker doen.. Alley zat me op de hielen :p

Dus jij was toch slecht? Hmm..

Ik denk hoe langer, gedetailleerder en fantasierijker de verhalen, hoe meer reacties en richtingen men kiest = meer pagina's.

En jij gaat niet voor je burgemeester staan toen al snel duidelijk was dat ik goed was?

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------


Dank voor de game was leuk. Jammer dat het snel gedaan was..
 
Krijgen nog wel even lijstje wie wat was of niet?
 
Staat in de OP
 
Aan de ene kant wil ik 'm wel doen de volgende. Heb wel vet idee. Moet nog wel uitwerken maar is game met serieuze consequenties. Alleen voor de ekte ekte. Met echte bans enzo hahaha.
Maar die kunnen zo lang zijn als we willen.
 
Back
Naar boven