fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stefano heeft me deze nacht eerst de naam van Hill gepmd (cult) en daarna van ori( ook cult)
overigens staan in de OP alle rollen bij de namen erachter, bedankt voor het organiseren, vond het erg leuk en de karma vloeide goed
<3

goed gespeeld punjab, maar waarom besloot je deze nacht stef te vermoorden, waarom was je er zo zeker van?
uit de stemming bleek toch dat niet veel mensen er zo zeker van waren...
Sowieso, dat spreekt voor zich.
Hill ook cult dus, zat ik toch een beetje goed.
hehehe
Thanks man
---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..
Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.

Thanks man
---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..
Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..

Meisje heeft het ook al heel erg vaak verkeerd gehad natuurlijk. En je had bovendien pas een hint gehad.Knap gespeeld Punjab, goede kill gemaakt.
Ook kudo's aan FB die eigenlijk als enige besefte wat ik had gezegd. Vreemd dat, zeker na mijn vorige pot waarin nog maar eens bleek hoe belangrijk het meisje is, niemand verder ging op mijn beschuldigingen richting stefanovich. Toen Jaap Ja dat ging ontkennen, was ik er echt 100% van overtuigd dat hij cult was. Blijkbaar was hij burger. Vreemd, want normaal speelt hij wel goed.
En ja, ik was vrij zeker van Stefanovich. Als hint kreeg ik namelijk een foto van Little Daddy, een kuurder. Ik kwam dan al snel uit bij Stefanovich en Punjab. En omdat Stefanovich, zoals ik zei, deze keer echt geen nuttige posts plaatste, was ik vrij zeker dat hij het was.
Thanks man
De vorige keer dat ik de wolf subtiel liet weten dat ik aan zijn kant stond at ie me dezelfde nacht nog op.. Mijn stem op fitnes was ook enigszins bedoeld als hint naar jou.. Aangezien hij op jou stemde..
Kon t ook niet duidelijker doen.. Alley zat me op de hielen![]()
Ik denk hoe langer, gedetailleerder en fantasierijker de verhalen, hoe meer reacties en richtingen men kiest = meer pagina's.
Deel je hier straks ook even de link van forumgame 31!