kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Thx remi, hele mooie ronde en ook.de rollen. Dit is een echte weerwolfgame, jammer genoeg is roth niet gelukt meer.. ik dacht: nog een kleine kans van roth dan maar door alles op kane of peer en iig niet roth
Thx actieve medespelers, dit was t leukste potje tot nu toe(heb alleen deel 1 niet meegedaan)
hee bro, ik leef ook nog toch? hahaHaha als enige cultist het eindverhaal overleeft XD. Ik vlieg snel naar miami ofzo met de cult-gelden.
Was zeker een leuk potje.
Alleen jammer dat remi onthulde dat die cijfers geen hint waren en daarna niets meer zei XD.
Oh ja, orgineel dacht dat ik burgemeest was en bearelle dacht dat ik jager was.
Ik was degene die (voor het echte spel) al had duidelijk gemaakt dat opofferen van cultisten gewoon zonder enige tegenspraak moest gaan XD.
En biobeast was natuurlijk ook geweldig, tot het eind in karakter blijven en de roddelaars proberen te bespelen.
Ook feedback en lessoe bedankt voor de goede meewerking ook al werden ze opgeofferd ze gingen er makkelijk in mee.
Maar moet zeggen dat je als cultist wel heel anders gaat denken.
Als we nóg beter gecommuniceerd hadden als cultisten onderling en die R niet in de attentie was gekomen hadden we het denk ik gehaald.
potverdomme wa ne mooi spelMODDERFOKKING BIOBEAST WHAHAHAHA!!!
Ik zweer het, en wij maar roddelen met zijn 3en, denken dat lork de Cult was. Geniaal. Die tip over die burgerrol van RobP sloeg waarschijnlijk ook nergens op, wel?
Toen jij de eerste keer de switch maakte van Roth naar FB begon ik al beetje te denken van: hmmmz. Die dag erna weer en toen ook nog de wolf blijven benadrukken dat hij de jager moest killen.
Geniaal gespeeld!
hee bro, ik leef ook nog toch? haha
jammer van die R idd, zo kwam t op gang naar roth. thx cults op lessoe na, thx roddelaars hihipotverdomme wa ne mooi spel
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 07:50 ----------
Die tip was echt hahahaha
. Die R had het voor ons helemaal verdoet. Zonder die R hadden ze nu nog niet door hoe de vork aan de steel zit en hadden we geen vage acties moeten ondernemen om de executie van Roth uit te stellen. Was best wel pissed om die hint. Waren maar 3 man in het spel wiens naam met een R begon.
Die R had het voor ons helemaal verdoet. Zonder die R hadden ze nu nog niet door hoe de vork aan de steel zit en hadden we geen vage acties moeten ondernemen om de executie van Roth uit te stellen. Was best wel pissed om die hint. Waren maar 3 man in het spel wiens naam met een R begon.
Sid was voor mij meteen al verdacht, biobeast maakte zich verdacht doordat hij eerst inactief was en toen de naam Roth voor 't eerst viel met allerlei domme tegen argumenten kwam en zich een beetje dom hield op onze argumenten alleen toen hij met rob g en bea vergiftigt werd in het verhaal dacht ik dat het misschien een domme burger was.
Kwarkvarken kwam eigenlijk ook pas in de picture toen Roth in gevaar kwam dus stond ook ls cultist in mijn lijstje en Thielen was ten opzichte van het vorige spel ook erg afwezig maar die had ik nog niet als cultist aangemerkt.
Complimenten naar Roth, je hebt er echt het maximale uitgehaald en eigenlijk geen fouten gemaakt.
. Dus heb ik dan maar naar de burgers geluisterd, vooral naar bio dan toch..
. Super cult ben je iig, moest het niet van jouw zijn hing Roth er al veel eerder aan.
. Zeker toen hij samen met Suicide Sid nog eens de verdenking op mij wou steken en mij hangen terwijl Sid wel een cult was. ( de reden was trouwens omdat ik dus in een slechte redenering op Imba had gestemd en orgineel de eerste was die mij eraan wou praten, door hem te mollen kon ik de burgers misschien laten doorhebben dat ik de assasin was, i kno ver gezocht en niet zo slim :') , maar het was ook de eerste keer dat ik het speelde. )
. Volgende pot gewoon wat minder beginnersfouten maken
.Hints zijn wel leuk. Je moet het gvd soms toch ver zoeken
. Vond wel dat er iets meer bij mocht over the cults/bad guys. We hebben 1 goeie hint gehad over Lessoe en dat was het zo ongeveer. Zonder die R ging het spel nog een stuk langer geduurd hebben.
Frans ging goed btw.