Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Oke schatje..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil je mama wel nken

Ik heb het gevoel dat iedereen dezelfde rol heeft gekregen![]()
Zeg je rol dan... Iemand moet zich in dat geval offeren
Het is groot en groenZeg je rol dan... Iemand moet zich in dat geval offeren

Zeg je rol dan... Iemand moet zich in dat geval offeren

Misschien is hij wel aan het trollen wanneer hij zegt dat hij ons trollt en trollt hij eigenlijk helemaal niet... mind blown
Ja of misschien trollt hij wel, en heeft dat hij dat gezegd dat hij trollt zodat wij gaan denken dat hij trollt door te denken dat hij gezegd heeft dat hij trollt maar 't niet doet & trollt hij ons eigelijk wel door dat dat dus 1 grote troll is ... MIND is Blow blown

Het is groot en groen
tip:
![]()
Ok nu serieus, zou het spelletje legit zijn? Of is starter20 ons gewoon dik aan het trollen en wilt hij wat karma krijgen?
... denk ik...

Ja of misschien trollt hij wel, en heeft dat hij dat gezegd dat hij trollt zodat wij gaan denken dat hij trollt door te denken dat hij gezegd heeft dat hij trollt maar 't niet doet & trollt hij ons eigelijk wel door dat dat dus 1 grote troll is ... MIND is Blow blown
trollception
moet ik me nu eigenlijk terug trekken en het spel zijn weg laten vinden? of moet ik me er mee blijven bemoeien?

Dus eigenlijk is hij ons aan het trollen zonder ons te trollen..![]()