MuscleMeat

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Zeg je rol dan... Iemand moet zich in dat geval offeren
Het is groot en groen

tip:
The-Incredible-Hulk-Diet.jpg

:trollface:

Ok nu serieus, zou het spelletje legit zijn? Of is starter20 ons gewoon dik aan het trollen en wilt hij wat karma krijgen?

Misschien is hij wel aan het trollen wanneer hij zegt dat hij ons trollt en trollt hij eigenlijk helemaal niet... mind blown

Ja of misschien trollt hij wel, en heeft dat hij dat gezegd dat hij trollt zodat wij gaan denken dat hij trollt door te denken dat hij gezegd heeft dat hij trollt maar 't niet doet & trollt hij ons eigelijk wel door dat dat dus 1 grote troll is ... MIND is Blow blown

Ja of misschien trollt hij wel, en heeft dat hij dat gezegd dat hij trollt zodat wij gaan denken dat hij trollt door te denken dat hij gezegd heeft dat hij trollt maar 't niet doet & trollt hij ons eigelijk wel door dat dat dus 1 grote troll is ... MIND is Blow blown

Dus eigenlijk is hij ons aan het trollen zonder ons te trollen..???

• Topic Starter Topic Starter
trollception

moet ik me nu eigenlijk terug trekken en het spel zijn weg laten vinden? of moet ik me er mee blijven bemoeien?

Trollen?

Het is groot en groen

tip:
The-Incredible-Hulk-Diet.jpg

:trollface:

Ok nu serieus, zou het spelletje legit zijn? Of is starter20 ons gewoon dik aan het trollen en wilt hij wat karma krijgen?

Geef hem pas karma nadat dit spel legit schijnt te zijn, problem solved.

De Hulk... ..Hmm ik weet 't:) ... denk ik...

Zal er niks over zeggen:rolleyes:

internet-memes-fetch-my-mind-its-blown-away.jpg

Dus eigenlijk is hij ons aan het trollen zonder ons te trollen..???

nee hij trollt ons doordat wij denken dat hij niet trollt doordat hij zegt dat hij ons troll.. maar eigelijk trollt hij ons dan wel. omdat hij wist dat we dan zo zouden denken

Terug
Naar boven