XXL Nutrition

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Echt niet? Dan geloof ik je hoor:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:19 ----------

Why?

Zie elke beginletter van de zin..

IK TROL Jullie...

Weet niet of ie t serieus bedoelt, maar zou beetje zonde zijn als ie t wel zou doen... en eerlijk is eerlijk... we zien starter20 er allemaal wel voor aan:)

Haha wat een verhaal, en idd ik ben benieuwd of dit spel serieus is...

c1000 heeft mij nog karma gegeven rond 1200 uur...

dan speelt hij niet meer mee. here we go fagotten.

In een pikdonkere nacht, ergens in mei, strompelt een manisch depressieve wederwolve nach hause. Kadavers, rottende karkassen, rauwe eieren en slakkenslijm. Te lang voedt hij zich al met afdankertjes. Ronduit idioot voor een wolf van zijn afmetingen. Ogen op het formaat van tennisballen en een biceps the size of the mount everest. Liplikkend denkt hij terug aan de dorpen voor die wereldveranderende ramp. "Lang geleden, te lang geleden" mompelt hij.

Januari dit jaar brak er paniek uit, de chinezen gooide met bamibommen vol giftige gassen op duitsland. Uit reactie creeerde volkswagen een auto en zo ontstond de golf oorlog. Langzaam maar zeker veranderde de combinatie van gif en uitlaatgassen mensen in trollen. Laten deze trollen nou net niet geschikt zijn voor een wolf om zich mee te voeden. Ingewikkelde materie dus. Een oplossing moet gevonden worden, een passende oplossing...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is dag

zie hier, IK TROLL JULLIE

Als dat serieus zo is ga ik wel boos worden... Maar ik denk dat het gewoon een grapje is.

Wie wil er nken ?

Weet ik veel man. Is toch gokken. Ik ga niemand aanwijzen. Want dat probeerde ik net en jullie gingen meteen met je vingertjes zitten wijzen :roflol:

Dudemeister lijkt me wel een goede keuze, laaste 2 spellen is hij amper actief geweest.

Ik heb het gevoel dat iedereen dezelfde rol heeft gekregen :dunno:

Terug
Naar boven