Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
see ya
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ik zweer het op al mijn gains dat dit geen hint was. Dit was het eerste wat in mij op kwamGeef hem pas karma nadat dit spel legit schijnt te zijn, problem solved.
De Hulk... ..Hmm ik weet 't... denk ik...
Zal er niks over zeggen![]()

We kunnen Lhunar of hoe die heet wel eruit gooien. Kunnen we gelijk kijken waarom Maxio hem zo graag een kans wil geven.
Lol, ik zweer het op al mijn gains dat dit geen hint was. Dit was het eerste wat in mij op kwam![]()
We kunnen Lhunar of hoe die heet wel eruit gooien. Kunnen we gelijk kijken waarom Maxio hem zo graag een kans wil geven.
maar ja controleer hem maar lekker dan.Vind ik ook,, heb ik me revenge en zien we gelijk of max onschuldig is of niet.
Win win.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:44 ----------
misschien trollde ik wel

Pff wtf? omdat hij nieuw in het spel is en hij nog geen eens een kans heeft gehad zich te bewijzen in het spel daarommaar ja controleer hem maar lekker dan.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:45 ----------
Als het een burger is. Dan hangen daarna dudemeister. Als dat dan een cultist is dan ben jij de volgende. Want jij beschermt dudemeister op dezelfde manier als ik lhunar. Echt een k*t argument om mij meteen gaan verdenken. Pff jullie mogen je diep schamen zo meteen![]()
Jongen weet ik toch niet? daarom juist we zitten nu in een fase van het spel waarin het nog onduidelijk is. Maar iemand eruit stemmen die de vorige potjes niet echt actief mee deed is in ieder geval geen verlies voor het potje.
Lhunar is inactief :evilnana:
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 14:52 ----------
Dudemeister vind ik ook wel prima

Eigenlijk wil ik lhunar niet eruitstemmen want ik vond het wel grappig hoe hij schreef 'ik heb een bleekbruin vermoeden dat remi cult trol is' eentje die we er nog even in willen houden. Ik en lhunar en maxi zijn niet samen een cult hoor, special promise![]()

Eigenlijk wil ik lhunar niet eruitstemmen want ik vond het wel grappig hoe hij schreef 'ik heb een bleekbruin vermoeden dat remi cult trol is' eentje die we er nog even in willen houden. Ik en lhunar en maxi zijn niet samen een cult hoor, special promise![]()

Heb het gevoel dat dit potje niet echt strategisch en tactisch gespeeld gaat worden

Eerste dag kunnen we niet anders... ja we kunnen kijken naar hints, maar zitten nog steeds met de vraag of Starter20 is ons trollt of niet.. we zullen t gauw genoeg merken..