AndroidHealthClinic

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Pff ff uurtje weg en iedereen heeft al 2x gestemd ofzo..
Dudemeister

Als hij een cult is hangen we Max een dag later!

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 16:05 ----------

Waarom stemmen jullie op Markrot trouwens?

Pff ff uurtje weg en iedereen heeft al 2x gestemd ofzo..
Dudemeister

Als hij een cult is hangen we Max een dag later!

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 16:05 ----------

Waarom stemmen jullie op Markrot trouwens?

Jahoor? waarom?

Ja man. Ben beetje klaar met die grapjes. Jij hoort er zeker ook bij. Dan zal je zien dat markrot straks een nutteloze stem is... Jullie maken jezelf verdacht. Steentje bij steentje kom ik er zo wel achter hoor

Ja man. Ben beetje klaar met die grapjes. Jij hoort er zeker ook bij. Dan zal je zien dat markrot straks een nutteloze stem is... Jullie maken jezelf verdacht. Steentje bij steentje kom ik er zo wel achter hoor

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Maxiamento

Ik vond daarnet een dildo op straat...

Waarom stemmen ze op mark dan?

Ik denk dat

Markrot
Remi
Roth

Cults zijn. Mocht dat zo blijken dan hebben jullie je al erg vroeg in de kaart laten kijken. Waren jullie zo bang voor me?
Kijk dan wat deze man doet. Willekeurige aantijgingen maken, van mensen die waarschijnlijk geen cultist zijn. En waarom? Is dit 'het treintje'.

Drop, drop, drop. (mark)Rot jij maar lekker op!

:trollface:

Ik heb hetzelfde gevoel als Maxiamento, en markrot past in dit zinnetje :D

viel er al wat te weerleggen dan? Laten we markrot stemmen ik denk serieus dat hij een cultist is.

:roflol: Zoveel mogelijk bullshit posten zodat de pagina's aangevuld worden en 20 x je stem wijzigen, here we go

Ik wijzig mijn stem naar Markrot

Wie is die man, Maxiamento, dat hij niet onderbouwde beschuldiging maakt en dat er zovelen op die bandwagon stappen. Is Maxiamento gezegend met een zilveren tong?
Kijk goed in jezelf voor je je stem uitbrengt op een actieve speler die zich inzet voor het goede.

Voor zulk stemgedrag heb ik hier alvast een voor sommigen bekend versje:

'Herder, laat je schaapjes gaan.
Ik durf niet.
Waarom niet?
Van den ruigen wolf niet.

De ruige wolf is gevangen
Tusschen twee ijzeren tangen,
Tusschen zon en maan,
Herder, laatje schaapjes gaan.'

Daarmee wil ik zeggen: burgers en proponenten van het goede, laat jullie zaak niet al bij voorbaat verdoemd zijn.

Ik heb al hints over me rol gegeven, Dus wees geen idioot

Ik heb al hints over me rol gegeven, Dus wees geen idioot :p

Vooruit, voor nu kom je er onderuit.

Verandering naar Dudemeister

Btw: wat ik wil benadrukken. Ik heb vorige game gesuggereerd dat het hinten naar een rol die je eigenlijk niet bent een goede strategie is om verdenking te ontlopen. To be entirely honest, zeker met mijn huidige rol is dit een sterke strategie. Daarmee wil ik zeggen dat we niet gelijk te zeker moet zijn wie wie is, op basis wat die zegt dat die is.

Kijk dan wat deze man doet. Willekeurige aantijgingen maken, van mensen die waarschijnlijk geen cultist zijn. En waarom? Is dit 'het treintje'.

Wie is die man, Maxiamento, dat hij niet onderbouwde beschuldiging maakt en dat er zovelen op die bandwagon stappen. Is Maxiamento gezegend met een zilveren tong?

Kijk goed in jezelf voor je je stem uitbrengt op een actieve speler die zich inzet voor het goede.

Voor zulk stemgedrag heb ik hier alvast een voor sommigen bekend versje:

'Herder, laat je schaapjes gaan.
Ik durf niet.
Waarom niet?
Van den ruigen wolf niet.

De ruige wolf is gevangen
Tusschen twee ijzeren tangen,
Tusschen zon en maan,
Herder, laatje schaapjes gaan.'

Daarmee wil ik zeggen: burgers en proponenten van het goede, laat jullie zaak niet al bij voorbaat verdoemd zijn.

Mocht dit een hint zijn dan is t wel erg overduidelijk kerel..

Medebewoners wat moet ik met die dildo doen??

Is iemand hem misschien verloren ???

Dit is gewoon onzin man, Maxia is jullie allemaal hard aan het naaien. Loopt in het wilde weg beschuldigingen te strooien. Raakt kant noch wal en vervolgens volgen jullie hem ook nog?

Wat hebben we eraan om een actieve speler eruit te gooien? Imo gaan we voor een inactieve speler zoals Dudemeister of fl*kkeren we Maxia eruit om eens te kijken of hij daadwerkelijk zo goed is als hij pretendeert.

Medebewoners wat moet ik met die dildo doen??

Is iemand hem misschien verloren ???

Verkracht markrot ermee!!!1!!11!!!

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 16:19 ----------

Dit is gewoon onzin man, Maxia is jullie allemaal hard aan het naaien. Loopt in het wilde weg beschuldigingen te strooien. Raakt kant noch wal en vervolgens volgen jullie hem ook nog?

Wat hebben we eraan om een actieve speler eruit te gooien? Imo gaan we voor een inactieve speler zoals Dudemeister of fl*kkeren we Maxia eruit om eens te kijken of hij daadwerkelijk zo goed is als hij pretendeert.

Lol je bent simpel of gewoon cult. Misschien dat jij geen cult bent. Ik strooi juist met beschuldigingen om reacties uit te lokken ;) Maar stem je toch lekker op mij? see if I care

Nee ik blijf bij Markrot... Maxia ken erna uit evntueel.. mocht markrot goed zijn ofcourse..

Ga t risico niet lopen dat we strax maxia eruit rotten en markrot toch een cultist/wolf blijkt te zijn...

Mijn stem blijft dus staan... Mocht hij goed zijn.. dan gaat mijn stem de volgende dag naar Maxiamento, no offence maxi

Nee ik blijf bij Markrot... Maxia ken erna uit evntueel.. mocht markrot goed zijn ofcourse..

Ga t risico niet lopen dat we strax maxia eruit rotten en markrot toch een cultist/wolf blijkt te zijn...

Mijn stem blijft dus staan... Mocht hij goed zijn.. dan gaat mijn stem de volgende dag naar Maxiamento, no offence maxi

Ach ja whatever dan offer ik mezelf wel op. Toch nog 1 mogelijke cultist eruit de rest is te p*ssy en houdt zich anders toch te stil. Of gaat op inactieve leden stemmen die toch verder geen dreiging betekenen voor het spel.

Denk ook nog steeds dat jij, roth en orgineel misschien cultisten zijn en dan misschien markrot niet en jullie dit dan gebruiken om mij er bij te naaien kan allemaal. Who knows. Op hopen van zegen dan maar dat markrot een cult is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven