AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Gelijkspel is twee spelers eruit als ik me de regels goed herinner? Met wat pech zijn er dan twee burgers uit.

idd, ik dacht 22:00 :roflol:

kan ik ook even rustig in bad gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ben net thuis van trainen. Ga nu stemmen tellen swa

Gelijkspel is twee spelers eruit als ik me de regels goed herinner? Met wat pech zijn er dan twee burgers uit.

Weet je wat ik nou zo leuk vind...als ik een cult rol heb reageer ik precies zo...zodat iedereen hopelijk maar denkt dat ik goed ben:D

ik hou je in de gaten:cool:

Nou ik ben benieuwd voor vannacht, maar ik kan er nog geen chocola van maken. Hoop dat het iets makkelijker wordt :)

Penose is de stem goed gevonden aanwijzing

Hoelaat komt het verhaal Remi?

• Topic Starter Topic Starter
Het is dag 1

De eerst zonsopgang na een vreselijke dood van een dorpsbewoner is een feit.
Uiteraard is niet iedereen daar ontevreden mee, maar dat geheel terzijde.

De dorpsbewoners tasten nog in het duister en zoals hun voorvaders ook deden, testen de dorpsbewoners elkaar een beetje uit. Het gebrek aan duidelijke aanknopingspunten geeft hen geen andere mogelijkheid en zo begint het al vroeg:

“Ik stem op jorgyboy, hij heeft een grote bek” roept z1000.. “strong logic z1000, aan jou ga ik niet eens aandacht besteden, jij bent toch achterlijk” verdedigt Jorgyboy zich..

De andere dorpsbewoners besluiten zich er niet echt mee te bemoeien, maar dan komt Alley Cat met een idee “waarom niet op Woopy? “

“Wie the **** is woopy?” “Nog nooit van die man gehoord” .

“ Nog nooit van hem gehoord?, Hij staat hier naast me... Jij kent hem toch zeker wel IMBAatWork? “ Met verbaasde ogen wordt Alley Cat aangekeken, want niemand die Woopy kent of ziet..
“Potverdomme jongens, hij staat hier toch echt, hij staat zelfs in het bevolkingsregister!”.
De dorpsbewoners besluiten dat het beter is om Alley in zijn waan te laten en besluiten het spel mee te spelen...”Hahaha ja nu zie ik hem” roept Tremendes en wordt al gauw gesteund door andere dorpsbewoners.
“Oja, Woopy, hoe kan ik die nou zijn vergeten? Ja laten we hem hangen hij is zeker de wolf.... Een man die moeilijk is om te zien moet wel de wolf zijn. Hij is immers goed verstopt”.. Enkele dorpsbewoners proberen nog van koers te veranderen, maar zij worden genegeerd..

En zo gebeurt het, dat de geliefde, onzichtbare Woopy wordt opgehangen. Met tranen in zijn ogen neemt Alley Cat afscheid van zijn onzichtbare vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woopy is dood door executie, hij was niks.

Het is nacht tot 09.00. Ik verwacht een pm van de wolf en eventueel jager, meisje, sl*t en heks.

En aasgier

Niceee :thumbs:

NOT

Toch wel een gek in t spel dus;)

Mooi. We zijn weer geen stap verder.

Misschien slaat het plaatje onderaan het verhaal wel op mij. Omdat ik antwoorde met iets van "mijn gevoel daarom stem ik op FB". Gevoel (niet tastbaar) staat soort van gelijk aan imagination. Oftewel mijn vermoeden dat FB slecht is, is terecht.

Had je liever een burger eruit ? Jorgy

Iig geen burger eruit

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Imagination will take you anywhere

Imagination is meestal erg origineel

En is het dan goed of slecht ?

Terug
Naar boven