XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Ik ga voor: Penose

Reden lijkt me duidelijk.

Woopy heeft nooit gezegd dat hij mee zou doen !!!

Zijn alleen suus en woopy die nog niet langs zijn gekomen of heb ik nog iemand gemist? (of een post van die twee gemist misschien?)

Iemand nog een lijstje met stemming bijgehouden? was dat niet een taak van de spelleider?! ( :D )

Zie wel goede dingen langs komen, maar zijn gewoon een paar mensen die ik serieus neem aan de hand van hun speelwijze in vorige games, en een enkeling niet (jorgy...) Zou wel met wauter mee willen gaan, maar toch niet op penose zonder echt een duidelijke reden op de eerste dag, is iig één van de ongeveer 3 die meestal moeite doet met hints, woopy is er daar ook één van maarja hij zei dat hij wat minder actief zou zijn.

Beetje raar wat je hier vertelt want penose en woopy doen juist net weinig moeite om hints op te lossen. Vroeger loste penose wel meer hints op maar omdat hij er dan altijd snel uit lag is hij ermee gestopt.

Was jij het ook niet die in een spel van mij er de eerste dag reeds uitlag en me vervolgens de correcte naam van de wolf stuurde per pm? :D

Anyway, ik heb nog niet geantwoord op de uitnodiging per pm.
Ik had graag meegedaan, maar het is nog steeds lastig om voldoende te kunnen volgen tijdens de werkuren. Het is ondertussen weer iets beter doenbaar, maar het zou niet zijn als hoe het vroeger was als ik tijdens de werkuren maar 1 of 2 keer kan komen checken.
Voor een volgend spel zie ik nog wel hoe de situatie op dat moment is, maar dit spel lukt sowieso niet aangezien ik op vakantie ben :)

Maar veel plezier!

En vergeet zeker supersized niet uit te nodigen! Dat was een zeer waardevolle speler!

.....

woopy is op vakantie

Ik ben vooral actief aan t meelezen en nadenken maar srs ik heb echt geen flauw idee op wie ik moet stemmen.
FB vind ik wel vrij enthousiast in z'n argumenten maar ik weet nog niet of dat goed of slecht is.

Beetje raar wat je hier vertelt want penose en woopy doen juist net weinig moeite om hints op te lossen. Vroeger loste penose wel meer hints op maar omdat hij er dan altijd snel uit lag is hij ermee gestopt.

Jah klopt precies, maar het is ook de eerste dag, ik zou unknown er ook niet op de eerste dag uit stemmen als ze even niet actief zijn, en jou ook niet, die paar mensen die altijd actief zijn geef ik liever een dagje extra de kans dan een paar die nog niet bewezen actief mee hebben gespeeld.

Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
Stefanovich --> Fitness Beginner
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich
Jorgyboy --> Penose

4-3-3 dus.

Vertrouw zelf die koppeltjes ook nooit zo. Orgineel stemt Sanca en andersom, Fitness stemt Stefanovich en andersom ook. Verder stemt niemand op een van deze vier. Prima manier voor de wolf om zich te verstoppen.

Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich
Jorgyboy --> Penose

4-3-3 dus.

Vertrouw zelf die koppeltjes ook nooit zo. Orgineel stemt Sanca en andersom, Fitness stemt Stefanovich en andersom ook. Verder stemt niemand op een van deze vier. Prima manier voor de wolf om zich te verstoppen.

Hoop alvast dat er één persoon is die zijn stem een beetje nuttig weet te plaatsen.

Een stem op woopy is sowieso een verloren stem. Wellicht doet Woopy niet mee en anders zal hij zeer inactief meespelen. Remy wist op voorhand ook al dat woopy niet actief mee zou doen dus zou hem ook nooit meer dan een burger rol geven...

Zou graag op jorgy gaan vanwege zijn spelverleden (misschien geen goede reden, maar iedereen weet hoe hij altijd speelt :D ) Maar ga op woopy vandaag.

Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich
Jorgyboy --> Penose

4-3-3 dus.

Mooi opgemerkt!

Een stem op woopy is sowieso een verloren stem. Wellicht doet Woopy niet mee en anders zal hij zeer inactief meespelen. Remy wist op voorhand ook al dat woopy niet actief mee zou doen dus zou hem ook nooit meer dan een burger rol geven...

Dat heeft wel een kern van waarheid, maar wil je dan zonder echte reden op jorgyboy gaan, of om een toch wat zwakke hint (alhoewel zwak beter is dan niets) op penose? ...

meestal staan in het eerste verhaal ook weinig hints. morgen kun je in ieder geval aan de hand van stemgedrag al iets afleiden. We lopen in ieder geval geen risico dat er een actieve burger uit gaat vandaag. ik zie het niet als een verloren stemronde maar als een '' safe'' stemronde, aangezien woopy toch niks gaat stemmen

mocht hij nog onverwachts opduiken voor 22:00 verander ik mijn stem

Absoluut een verloren stem, maar dat was ook de bedoeling. Dag 1 enzo, weten niks. Beetje zonde om er dan eventueel waardevolle spelers uit te stemmen.

Maar goed, dat heb ik al eerder gezegd en daarover kan je van mening verschillen enzo.

Ga nog een kwartiertje trainen, veel meer tijd is er niet meer over door dit klotespel ... :D

Vind het ook apart dat Wauter uit het niks op mij gaat.
En dan als reden geven dat ik de wolf help??

lol, ik stemde gewoon op origineel omdat hij op mij stemde, wou nog zeggen, lekka puh

Dan ga ik op Penose, beter ?

Ik stem op Fitness beginer

Argument gaf ik al eerder, ik vind dat je te enthousiast in verweer gaat.

Dat heeft wel een kern van waarheid, maar wil je dan zonder echte reden op jorgyboy gaan, of om een toch wat zwakke hint (alhoewel zwak beter is dan niets) op penose? ...

Jorgyboy speelt 't spel altijd actief mee, nu ook weer. Lijkt me dus niet direct slim hem eruit te stemmen omdat cults zich doorgaans liever wat op de achtergrond houden. De enige rare actie die ik Jorgyboy heb zien maken is dat lijstje om 3 uur smiddags. Misschien was dat wel een lijstje om de wolf te laten zien wie de good guys zien.

Puur uit het verhaal kan ik enkel wat vage hints naar Alley cat of Penose herleiden...

ik vind die koppeltjes zelf ook lachwekkend, maar er zit niet veel anders op. de 3 met de meeste stemmen wil ik niet op stemmen (redenen zie hoger)

Tis al 21:00 uur dus het stemmen is al gedaan toch?

Terug
Naar boven