Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn alleen suus en woopy die nog niet langs zijn gekomen of heb ik nog iemand gemist? (of een post van die twee gemist misschien?)
Iemand nog een lijstje met stemming bijgehouden? was dat niet een taak van de spelleider?! ()
Zie wel goede dingen langs komen, maar zijn gewoon een paar mensen die ik serieus neem aan de hand van hun speelwijze in vorige games, en een enkeling niet (jorgy...) Zou wel met wauter mee willen gaan, maar toch niet op penose zonder echt een duidelijke reden op de eerste dag, is iig één van de ongeveer 3 die meestal moeite doet met hints, woopy is er daar ook één van maarja hij zei dat hij wat minder actief zou zijn.
Was jij het ook niet die in een spel van mij er de eerste dag reeds uitlag en me vervolgens de correcte naam van de wolf stuurde per pm?
Anyway, ik heb nog niet geantwoord op de uitnodiging per pm.
Ik had graag meegedaan, maar het is nog steeds lastig om voldoende te kunnen volgen tijdens de werkuren. Het is ondertussen weer iets beter doenbaar, maar het zou niet zijn als hoe het vroeger was als ik tijdens de werkuren maar 1 of 2 keer kan komen checken.
Voor een volgend spel zie ik nog wel hoe de situatie op dat moment is, maar dit spel lukt sowieso niet aangezien ik op vakantie ben
Maar veel plezier!
En vergeet zeker supersized niet uit te nodigen! Dat was een zeer waardevolle speler!
Beetje raar wat je hier vertelt want penose en woopy doen juist net weinig moeite om hints op te lossen. Vroeger loste penose wel meer hints op maar omdat hij er dan altijd snel uit lag is hij ermee gestopt.
Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
Stefanovich --> Fitness Beginner
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich
Jorgyboy --> Penose
4-3-3 dus.
Vertrouw zelf die koppeltjes ook nooit zo. Orgineel stemt Sanca en andersom, Fitness stemt Stefanovich en andersom ook. Verder stemt niemand op een van deze vier. Prima manier voor de wolf om zich te verstoppen.
Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
Stefanovich --> Fitness Beginner
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich
Jorgyboy --> Penose
4-3-3 dus.
Vertrouw zelf die koppeltjes ook nooit zo. Orgineel stemt Sanca en andersom, Fitness stemt Stefanovich en andersom ook. Verder stemt niemand op een van deze vier. Prima manier voor de wolf om zich te verstoppen.
Een stem op woopy is sowieso een verloren stem. Wellicht doet Woopy niet mee en anders zal hij zeer inactief meespelen. Remy wist op voorhand ook al dat woopy niet actief mee zou doen dus zou hem ook nooit meer dan een burger rol geven...
Een stem op woopy is sowieso een verloren stem. Wellicht doet Woopy niet mee en anders zal hij zeer inactief meespelen. Remy wist op voorhand ook al dat woopy niet actief mee zou doen dus zou hem ook nooit meer dan een burger rol geven...
Absoluut een verloren stem, maar dat was ook de bedoeling. Dag 1 enzo, weten niks. Beetje zonde om er dan eventueel waardevolle spelers uit te stemmen.Een stem op woopy is sowieso een verloren stem. Wellicht doet Woopy niet mee en anders zal hij zeer inactief meespelen. Remy wist op voorhand ook al dat woopy niet actief mee zou doen dus zou hem ook nooit meer dan een burger rol geven...

Dat heeft wel een kern van waarheid, maar wil je dan zonder echte reden op jorgyboy gaan, of om een toch wat zwakke hint (alhoewel zwak beter is dan niets) op penose? ...