Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Wil wel mee maar let op mijn woorden Fitness Beginner heeft een belangrijke rol!

Nee jullie hebben allemaal veel inbreng...

Stem mij er maar uit ik daag jullie uit.

Penose :)

Maar Wauter waarom licht je je stem niet toe.

Beetje apart.
Cult much

2 redeneringen:
1) als alley cat cult was, zou hij nooit als eerste iemand verdenken
2) als alley cat cult was, verdenkt hij woopy als eerste omdat hij een argument heeft dat hem niet kan backfiren omdat hij dat elke keer maakt.

ik dacht eerst het eerste, maar nu ik toch wat tips in zijn richting zie...

maar iets diep vanbinnen zegt mij dat hij gewoon 'roekeloos' begonnen is. en roekeloos niet zoals jorgy, die is roekeloos buiten categorie :p

24015023.jpg

Wil wel mee maar let op mijn woorden Fitness Beginner heeft een belangrijke rol!

1) dat weet alleen remi op dit moment
2) je zou beter zwijgen als je zoiets denkt. als de wolf zich baseert op jouw eet hij mij op waardoor er een belangrijke rol weg valt. belangrijke rollen zijn altijd de goede kant dus jij wilt de goede eruit. dus jij bent cult.

ik vind de herhaaldelijke pogingen die jij maakt om mij hier uit te krijgen wel lachwekkend, vooral omdat jij de enige bent.

omdat jorgy altijd roekeloos is, woopy een domme keuze zou zijn en alley cat het voordeel van de twijfel krijgt:

*het bold zetten van mijn stem was misgelukt, ik post mijn stem wel volgende post, deze is edited*

Nee maar dan lach ik omdat jullie zo dom zijn.
Of jullie spelen het goed, als cult zijnde

Ik verdenk je op basis van de wolf een handje te willen helpen en echt actief naar hints heb je ook nog niet gezocht maar dat doe je jammer genoeg al een tijdje niet meer :(

Wel apart dat Wauter zijn stem naar mij niet kan of wil toelichten

Nevermind

De wolf een handje helpen ?

fitness nu impliceer je zelf iets dus edit je post maar snel

woopy

Tussenstand:
Z1000 --> Jorgyboy
Alley Cat --> Woopy
Tremendes --> Woopy
Stefanovich --> Fitness Beginner
IMBA --> Z1000
Wauter --> Penose
Orgineel --> Sanca
Anthem --> Jorgyboy
Diaephi --> Woopy
Tatt --> Jorgyboy
Sanca --> Orgineel
Jaap Ja --> Penose
Penose --> Woopy
Fitness --> Stefanovich

Zijn alleen suus en woopy die nog niet langs zijn gekomen of heb ik nog iemand gemist? (of een post van die twee gemist misschien?)

Iemand nog een lijstje met stemming bijgehouden? was dat niet een taak van de spelleider?! ( :D )

Zie wel goede dingen langs komen, maar zijn gewoon een paar mensen die ik serieus neem aan de hand van hun speelwijze in vorige games, en een enkeling niet (jorgy...) Zou wel met wauter mee willen gaan, maar toch niet op penose zonder echt een duidelijke reden op de eerste dag, is iig één van de ongeveer 3 die meestal moeite doet met hints, woopy is er daar ook één van maarja hij zei dat hij wat minder actief zou zijn.

Cults lijken me vrij verdeeld te stemmen?

Ik blijf bij FB

Terug
Naar boven