- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit lijkt me duidelijk toch?
Jammer dat ik er alweer uitlig!
“Ik stem op jorgyboy, hij heeft een grote bek” roept z1000.. “strong logic z1000, aan jou ga ik niet eens aandacht besteden, jij bent toch achterlijk” verdedigt Jorgyboy zich..
Niet slecht. Ik zou je daar ook in durven volgen.In combinatie met het plaatje Logic wil take you from a to b , imagination will take you everywhere en met de kill van stefanovich neig ik nu ook naar Fitness Beginner.
Jorgyboy gooit zijn deur open voor de wolf, zogenaamd om hem in de val te lokken. Penose probeert zich juist extra te beschermen.In combinatie met het plaatje Logic wil take you from a to b , imagination will take you everywhere en met de kill van stefanovich neig ik nu ook naar Fitness Beginner.
Het rare lijstje van Jorgyboy zou een rede kunnen zijn hem eruit te stemmen dit brengt ons dan iets dichter naar een overwinning, namelijk een cult eruit, van A naar B. Gaan we echter een stapje verder en laten we onze verbeelding spreken zoals Stefanovich dat deed en gaan we voor FB hebben we misschien wel de wolf te pakken. Stefanovich merkte direct op na het lijstje dat FB er bewust was uit gelaten. Stefanovich had vanaf dat punt ook alle pijlen op FB gericht en dat heeft hem misschien zijn leven gekost.
Aan de andere kant, zou de wolf zo ''dom'' zijn om direct Stefanovich te pakken die hem als enige verdacht maakte...

Lees het verhaal is
---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------
Ik denk Wauter, die gaat normaal nooit zo makkelijk op iemand stemmen en gister wel op mij, met een rare toelichting
Penose is gewoon butthurt omdat iemand op hem stemt zonder z'n stem echt toe te lichten. Ik zou er nu nog niet teveel aandacht aan besteden.Stel dat Wauter slecht zou zijn. Waarom zou hij dan out of the blue jou naam roepen terwijl Woopy op dat moment al door andere naar voren geschoven werd? Hij zou zich daarmee alleen maar in de kijker spelen terwijl het voor hem toch niet uit zou maken of Woopy of jij eruit zou gaan.