XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

1.) Elven liedje lilium -> Lilium is lelie -> Google Penose Lelie dan krijg je bij de eerste hit Haagse Penoze misdaad met rechts bovenin ook krosdraden van een vizier en naar onder op de site gaat het over lelie's.

2.) Wauter stemde deed al snel een stem op jouw en werd toen meteen aangevallen door Alley cat, Alley cat ook gelinkt naar Satan's lilium.

Als je die hints dus serieus zou nemen dan behoren jullie tot het zelfde kliekje. Meer aanknopingspunten/hints waren er toen nog niet gevonden.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Ja precies, veel aankopingspunten had de wolf toen nog niet en Stefanovich zou dus een ''zekere'' burger zijn. Niemand zou toch verwachten dat de wolf meteen zou toehappen op iemand die als enige op hem stemt, wat nu dus ook het geval is...

Denk dat als je penose met .... Googelt je bijna altijd wel een hit krijgt, toch vind ik het geen sterke hint.

Jaap Ja, voor mij hoef je de dood van Stefanovich niet te negeren, zolang je er maar geen te vergezochte conclusies of redeneringen aan verbind. Confirmation bias, je weet wel.

Ik wil nog steeds voor Penose gaat, aangezien dat het beste is dat we tot hiertoe hebben.

Waarom dan? Om zelfde rede als Jaap ja zegt? Zoals ik al zei gaf ik gisteren een reactie die gezien kan worden als beschermen tegen over jou. Zou een cult dat doen?

Hier heb je natuurlijk gelijk in. Enige manier waarop je in nacht 1 zeker kan weten dat iemand geen cult is is als iemand op je stemt.

Bovendien gaat niemand er vanuit dat je iemand doodmaakt die op je stemt, want iedereen denkt dat dat veel te opzichtig is.

Dat Fitness daarnaast ook nog op Stefanovich stemde is ook wel wat verdacht. Zo'n typische wolf-stem op iemand die er toch niet uitgaat. Blijf je lekker veilig.

Drie puntjes die het overwegen waard zijn, maar al bij al ben ik toch niet overtuigd. Ga ook echt niet als eerste op hem stemmen, dan ben ik morgen de lul als hij burger blijkt.

De hint van de lelie verwijst hoe dan ook niet naar Penose en naar mij. Dus dat we in hetzelfde kamp moeten zitten is sowieso niet waar.

Beide oplossingen zijn natuurlijk ook niet heel overtuigend. Meestal is het gelijk duidelijk als een hint echt opgelost is.

En al zou hij wel verwijzen. Is het dan 100 % zeker een slechte rol?

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Trouwens als die elfen shit op mij of alley duidt waarom moeten wij eruit dan ?

"Elfen leven doorgaans in bossen, bloemen, aan rivieren en bronnen maar soms ook ondergronds (zoals grafheuvels).

Ze worden doorgaans afgebeeld als kleine jonge mannen en vrouwen met een haast bovennatuurlijke schoonheid. Ze bezitten grote wijsheid en ze zijn meestal goedaardig en helpen de mens. Vaak worden elfen afgebeeld met puntoren en vleugels. Soms lijkt de elf (of alverman) in verhalen op een kabouter, fee of nimf."

Ik dacht dat er verschillend soorten/rassen elven waren en dat ze zowel goed als slecht zijn. Ik heb me er nooit echt in verdiept dus ik kan er niet veel zinnigs over zeggen.

Ik ook niet, maar als ze zowel goed als slecht kunnen zijn is dat toch niet reden genoeg om te stemmen..

Als de hints kloppen lijkt het mij logischer dat ze naar een slechte rol verwijzen dan naar een goede.

Want?

De burgers weten niet wie goed of slecht zijn en hebben elkaar niet om te beschermen als een stemming de verkeerde kant op gaat.
De cults weten dat wel en hebben dus dat voordeel boven de burgers.
Het lijkt mij daarom logischer dat er met de hints niet naar burgers wordt gewezen aangezien ze dan een (nog) makkelijker doelwit worden voor de wolf.

jorgyboy

De burgers weten niet wie goed of slecht zijn en hebben elkaar niet om te beschermen als een stemming de verkeerde kant op gaat.
Het lijkt mij daarom logischer dat er met de hints niet naar burgers wordt gewezen aangezien ze dan een (nog) makkelijker doelwit worden voor de wolf.

Heb vaak genoeg hints naar mij gezien icm burgerrol.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Want ?

hij maakt iedereen verdacht met zijn lijstje

Dat is waar, maar zou hij dat doen omdat hij cult is?

Ik zou als cult niet zo opvallen de eerste dag

hij maakt iedereen verdacht met zijn lijstje
Niet alleen dat, maar met zijn lijstje beschermt hij ook een paar mensen. Ik vind het nog steeds verdacht. En waarom staat Suus niet in de lijst? Ze had nog niets bijgedragen?

Of z'n lijst is er gewoon om verwarring te scheppen...

Trouwens als die elfen shit op mij of alley duidt waarom moeten wij eruit dan ?

"Elfen leven doorgaans in bossen, bloemen, aan rivieren en bronnen maar soms ook ondergronds (zoals grafheuvels).

Ze worden doorgaans afgebeeld als kleine jonge mannen en vrouwen met een haast bovennatuurlijke schoonheid. Ze bezitten grote wijsheid en ze zijn meestal goedaardig en helpen de mens. Vaak worden elfen afgebeeld met puntoren en vleugels. Soms lijkt de elf (of alverman) in verhalen op een kabouter, fee of nimf."
Wauter en Diaephi zeiden dat elfen meestal slecht waren, dat nam ik aan omdat ik geen idee had en ervan uit ging dat ze gelijk hadden. Maar blijkbaar dus niet.

Dacht eerst dat het liedje naar de heks verwees, gezien de tekst. Maar Suus heeft wel gelijk dat het niet zo waarschijnlijk is dat er nu al een hint staat naar een belangrijke goede rol.

Hier heb je natuurlijk gelijk in. Enige manier waarop je in nacht 1 zeker kan weten dat iemand geen cult is is als iemand op je stemt.

Bovendien gaat niemand er vanuit dat je iemand doodmaakt die op je stemt, want iedereen denkt dat dat veel te opzichtig is.

Dat Fitness daarnaast ook nog op Stefanovich stemde is ook wel wat verdacht. Zo'n typische wolf-stem op iemand die er toch niet uitgaat. Blijf je lekker veilig.

Drie puntjes die het overwegen waard zijn, maar al bij al ben ik toch niet overtuigd. Ga ook echt niet als eerste op hem stemmen, dan ben ik morgen de lul als hij burger blijkt.

De hint van de lelie verwijst hoe dan ook niet naar Penose en naar mij. Dus dat we in hetzelfde kamp moeten zitten is sowieso niet waar.

Beide oplossingen zijn natuurlijk ook niet heel overtuigend. Meestal is het gelijk duidelijk als een hint echt opgelost is.

Hoe sterk is je zin om voor fitnessbeginner te gaan Alley op dit moment?

ABC, Penose is cult.

Penose

Ik heb je nu al paar keer gequote jorgy, maar je gaat daar dus niet op in?

Dit zie je zeker fout. Er zullen uiteindelijk hints naar bijna iedereen geweest zijn. Speciale rollen van de goede kant worden vaak hints naar gemaakt en zelfs burgers. Dus zo maar op een hint afgaan waarvan je niet zeker weet of hij richting een goede of slechte wijst is niet echt de manier...

Echt beschermen niet, maar het zou door sommige als beschermen kunnen zien.
Maar ik bedoel waarom zou ik als cult zijnde dat doen he..

Thanks.

Zoals je zelf zegt, is het niet echt beschermen maar eerder 'stating the obvious'. Is voor mij niet meteen een reden om je te schrappen van het cult-lijstje.

Hoe sterk is je zin om voor fitnessbeginner te gaan Alley op dit moment?
Niet heel sterk eigenlijk.

Lange tijd niet gespeeld, ik heb in het weekend veel meer tijd dan doordeweeks. Zou het erg zonde vinden als ik er morgen uit zou gaan omdat ik vandaag op basis van vrij weinig informatie achter Fitness aanga.

Kans dat je zomaar de wolf pakt is bovendien echt heel klein. Aardige kans dat de wolf nog amper posts heeft gemaakt, dat is meestal zo.

Terug
Naar boven