- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
1.) Elven liedje lilium -> Lilium is lelie -> Google Penose Lelie dan krijg je bij de eerste hit Haagse Penoze misdaad met rechts bovenin ook krosdraden van een vizier en naar onder op de site gaat het over lelie's.
2.) Wauter stemde deed al snel een stem op jouw en werd toen meteen aangevallen door Alley cat, Alley cat ook gelinkt naar Satan's lilium.
Als je die hints dus serieus zou nemen dan behoren jullie tot het zelfde kliekje. Meer aanknopingspunten/hints waren er toen nog niet gevonden.
---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------
Ja precies, veel aankopingspunten had de wolf toen nog niet en Stefanovich zou dus een ''zekere'' burger zijn. Niemand zou toch verwachten dat de wolf meteen zou toehappen op iemand die als enige op hem stemt, wat nu dus ook het geval is...
Denk dat als je penose met .... Googelt je bijna altijd wel een hit krijgt, toch vind ik het geen sterke hint.
Jaap Ja, voor mij hoef je de dood van Stefanovich niet te negeren, zolang je er maar geen te vergezochte conclusies of redeneringen aan verbind. Confirmation bias, je weet wel.
Ik wil nog steeds voor Penose gaat, aangezien dat het beste is dat we tot hiertoe hebben.
Waarom dan? Om zelfde rede als Jaap ja zegt? Zoals ik al zei gaf ik gisteren een reactie die gezien kan worden als beschermen tegen over jou. Zou een cult dat doen?
Hier heb je natuurlijk gelijk in. Enige manier waarop je in nacht 1 zeker kan weten dat iemand geen cult is is als iemand op je stemt.
Bovendien gaat niemand er vanuit dat je iemand doodmaakt die op je stemt, want iedereen denkt dat dat veel te opzichtig is.
Dat Fitness daarnaast ook nog op Stefanovich stemde is ook wel wat verdacht. Zo'n typische wolf-stem op iemand die er toch niet uitgaat. Blijf je lekker veilig.
Drie puntjes die het overwegen waard zijn, maar al bij al ben ik toch niet overtuigd. Ga ook echt niet als eerste op hem stemmen, dan ben ik morgen de lul als hij burger blijkt.
De hint van de lelie verwijst hoe dan ook niet naar Penose en naar mij. Dus dat we in hetzelfde kamp moeten zitten is sowieso niet waar.
Beide oplossingen zijn natuurlijk ook niet heel overtuigend. Meestal is het gelijk duidelijk als een hint echt opgelost is.
En al zou hij wel verwijzen. Is het dan 100 % zeker een slechte rol?
---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------
Trouwens als die elfen shit op mij of alley duidt waarom moeten wij eruit dan ?
"Elfen leven doorgaans in bossen, bloemen, aan rivieren en bronnen maar soms ook ondergronds (zoals grafheuvels).
Ze worden doorgaans afgebeeld als kleine jonge mannen en vrouwen met een haast bovennatuurlijke schoonheid. Ze bezitten grote wijsheid en ze zijn meestal goedaardig en helpen de mens. Vaak worden elfen afgebeeld met puntoren en vleugels. Soms lijkt de elf (of alverman) in verhalen op een kabouter, fee of nimf."