XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

tremendes vond woopy wel een goede keuze en is nu ook redelijk stil.

heeft die het gewoon druk of houdt hij zich bewust op de achtergrond?

Stel dat Wauter slecht zou zijn. Waarom zou hij dan out of the blue jou naam roepen terwijl Woopy op dat moment al door andere naar voren geschoven werd? Hij zou zich daarmee alleen maar in de kijker spelen terwijl het voor hem toch niet uit zou maken of Woopy of jij eruit zou gaan.

Daar heb je wel een punt moet ik toegeven, maar ik ken Wauter niet zo ( vorige potjes) normaal neemt hij in mijn ogen een wel overwogen besluit

Penose is gewoon butthurt omdat iemand op hem stemt zonder z'n stem echt toe te lichten. Ik zou er nu nog niet teveel aandacht aan besteden.

Butthurt niet, is maar een spel gab, vind het gewoon apart.

In combinatie met het plaatje Logic wil take you from a to b , imagination will take you everywhere en met de kill van stefanovich neig ik nu ook naar Fitness Beginner.

Het rare lijstje van Jorgyboy zou een rede kunnen zijn hem eruit te stemmen dit brengt ons dan iets dichter naar een overwinning, namelijk een cult eruit, van A naar B. Gaan we echter een stapje verder en laten we onze verbeelding spreken zoals Stefanovich dat deed en gaan we voor FB hebben we misschien wel de wolf te pakken. Stefanovich merkte direct op na het lijstje dat FB er bewust was uit gelaten. Stefanovich had vanaf dat punt ook alle pijlen op FB gericht en dat heeft hem misschien zijn leven gekost.

Aan de andere kant, zou de wolf zo ''dom'' zijn om direct Stefanovich te pakken die hem als enige verdacht maakte...

Die ABC hint vind ik ook wel leuk gevonden. Ik zat sowieso al een beetje richting Penose en Alley cat dus eventueel wil ik daar ook wel in meegaan.

Normaal gezien vind ik je redeneringen wel logisch, maar deze slaagt echt kant noch wal.

Als je Unknown ook maar een beetje kent, zou hij nooit in ronde 1 een hint geven naar de wolf. Dus vergeet dat maar, FB is de wolf niet. En als hij het wel is, zou dit wel erg toevallig zijn en nooit zo bedoeld door Remi en schiet hij zichzelf nu door het hoofd :roflol:

sanca zei ook inactief te zijn, waarom wijs je niet naar hem?
jij hebt zelf ook gezegd veel werk te hebben, waarom verwijzen we niet naar jouw?

ik ben sowieso tegen het eruit stemmen van inactieven omdat dat 99% van de tijd een burger is. de cults kiezen iemand die niet bij hun zit en gezegd heeft dat hij mogelijk inactief gaat zijn, iedereen vindt dat wel mooi en stemt maar.

het is half 1, we hebben tot 21u, waarom nu al speculeren over blind gokken. er kunnen nog heel de dag discussies volgen :)

Dit is de post van FB en de reden waarom ik hem uit het lijstje heb gehaald. Net zoals een paar andere had hij een post gemaakt waarin hij een redenering postte, logisch of niet.

Als er nu nog één achterlijke mong**l zijn bek opentrekt en zegt dat ik hem 'bewust' uit mijn lijstje heb gehaald, krijgt srs meppen. :o

Laatst bewerkt:
Hmmz. Jammer dat het een burger is, maar Stefanovich was me gisteren toch al aan het kloten :o

Daarbij denk ik ook dat de tip naar de jager leidt. En dan vraag ik me af, waarom geeft Unknown nu al een tip naar de jager?

Mijn antwoord: omdat wij een cult op het spoor zijn!

Ik blijf dus bij Penose.

Je weet dat ik je gister een soort van vrijpleiten in een reactie he?
Zou ik dit als cult doen?

tremendes vond woopy wel een goede keuze en is nu ook redelijk stil.

heeft die het gewoon druk of houdt hij zich bewust op de achtergrond?
Woopy was ook een goede keuze, alleszins beter dat je eigen keuze. Jij stemde immers Stefanovich en die was burger, Woopy was niks.

maar ik denk dat we de cultisten en de wolf nog steeds bij de subtielere spelers moeten zoeken nu...
Dit ben ik met je eens, is ook meestal het geval. Actief zijn vergroot het risico dat je stemmen gaat pakken of jezelf verraad.

Gisteren waarschijnlijk ook geen reden geweest voor de cults om op te treden, er is behoorlijk verdeeld gestemd. Geen treintjes op gang gekomen ofzo.

Normaal gezien vind ik je redeneringen wel logisch, maar deze slaagt echt kant noch wal.

Als je Unknown ook maar een beetje kent, zou hij nooit in ronde 1 een hint geven naar de wolf. Dus vergeet dat maar, FB is de wolf niet. En als hij het wel is, zou dit wel erg toevallig zijn en nooit zo bedoeld door Remi en schiet hij zichzelf nu door het hoofd :roflol:

Dit is de post van FB en de reden waarom ik hem uit het lijstje heb gehaald. Net zoals een paar andere had hij een post gemaakt waarin hij een redenering postte, logisch of niet.

Als er nu nog één achterlijke mong**l zijn bek opentrekt en zegt dat ik hem 'bewust' uit mijn lijstje heb gehaald, krijgt srs meppen. :o

Zelfs een beginnende speler zou niet zo'n fout maken dat hij de enige persoon opvreet die in zijn richting wijst.

Woopy was ook een goede keuze, alleszins beter dat je eigen keuze. Jij stemde immers Stefanovich en die was burger, Woopy was niks.

Dit ben ik met je eens, is ook meestal het geval. Actief zijn vergroot het risico dat je stemmen gaat pakken of jezelf verraad.

Gisteren waarschijnlijk ook geen reden geweest voor de cults om op te treden, er is behoorlijk verdeeld gestemd. Geen treintjes op gang gekomen ofzo.

Treintje was ook niet nodig, meeste stemmen waren op woopy en daarna op mij, dus ze konden gewoon mee stemmen.

en jij hebt een glazen bol?

woopy was 99% van de keren goed/niets, stefanovich vond ik verdacht doen tegenover mij. woopy ging dit spel niets verkeerd doen, stef misschien wel. dus zo slecht was mijn keuze niet, toch?

De hints van Remy zijn vaak toch zo lastig dat vrijwel niemand ze in eerste instantie ziet en anders wel verkeerd interpreteert. Zo'n groot risico loopt hij dus ook weer niet met zo'n hint omdat hij nog zo vaag is dat mensen er waarschijnlijk niet snel in meegaan.

Maar je hebt wel gelijk hoor dat het een vage redenering is, ik dacht gewoon een beetje hardop. De stemming kan ik verder weinig uithalen maar de dood van Stefanovich kunnen we toch niet zomaar negeren.

Que? Waarom vind je Woopy nog steeds een goede keuze?
Niemand is dood (ok ook geen burger, dat is dan wel goed) maar uit het stemgedrag valt niks te halen.

en jij hebt een glazen bol?

woopy was 99% van de keren goed/niets, stefanovich vond ik verdacht doen tegenover mij. woopy ging dit spel niets verkeerd doen, stef misschien wel. dus zo slecht was mijn keuze niet, toch?
Verschil in spelopvatting, geen probleem.

Maar Woopy was achteraf gezien een betere keuze dan Stefanovich. Dus vind ik dat je mensen die gisteren Woopy stemden niet aan kan vallen op hun keuze. Niemand wist gisteren iets, er zijn geen hele overtuigende oplossingen gevonden dus was het een blinde gok. Sommigen kiezen ervoor die gok te nemen, sommigen spelen liever safe.

Dat is toch bijna altijd de eerste ronde?@ suus

Que? Waarom vind je Woopy nog steeds een goede keuze?
Niemand is dood (ok ook geen burger, dat is dan wel goed) maar uit het stemgedrag valt niks te halen.

Als de wolf iets uit het stemgedrag kan halen, kunnen wij dat ook. Er is altijd wel iets te vinden, alleen dat is makkelijker met nog een beetje een richting door hints. Alleen lijkt het nacht verhaal echt een lopend verhaal met een kleine hint van letters/getallen waarvan ik niet zeker weet of hij nou richting een goede of slechte leidt.

En toch vind ik het apart dat ik er ook bijna uit lag.
Niemand heeft mij een redelijke verklaring gegeven om op mij te stemmen.
Zijn het onwetende burgers of cults die niet wilde dat iemand er uit ging die toch al niet mee deed.

Het tweede lijkt me heel sterk maar toch..

Aan de andere kant, zou de wolf zo ''dom'' zijn om direct Stefanovich te pakken die hem als enige verdacht maakte...

Ik heb het ook wel eens zo gedaan, is niet onmogelijk.
Als wolf zie je in de eerste ronde vaak niet wie de cults zijn, en iemand die op je stemt is dat 100% niet.
Zo heb ik wel eens de 1e nacht Unknown opgegeten, zou ik zonder zijn stem op mij nooit gedaan hebben.

Ik ben benieuwd naar het voorwerp dat het meisje voor zichzelf heeft gehouden en wat de reden is.

Als er wordt gestemd op iemand die (duidelijk imo) niet meedeed met het spel dan valt daar toch minder uit op te maken dan wanneer het een speler was aangezien de cults nou rustig achterover konden leunen omdat ze toch wel veilig waren.

En toch vind ik het apart dat ik er ook bijna uit lag.
Niemand heeft mij een redelijke verklaring gegeven om op mij te stemmen.
Zijn het onwetende burgers of cults die niet wilde dat iemand er uit ging die toch al niet mee deed.

Het tweede lijkt me heel sterk maar toch..

1.) Elven liedje lilium -> Lilium is lelie -> Google Penose Lelie dan krijg je bij de eerste hit Haagse Penoze misdaad met rechts bovenin ook krosdraden van een vizier en naar onder op de site gaat het over lelie's.

2.) Wauter stemde deed al snel een stem op jouw en werd toen meteen aangevallen door Alley cat, Alley cat ook gelinkt naar Satan's lilium.

Als je die hints dus serieus zou nemen dan behoren jullie tot het zelfde kliekje. Meer aanknopingspunten/hints waren er toen nog niet gevonden.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Als wolf zie je in de eerste ronde vaak niet wie de cults zijn, en iemand die op je stemt is dat 100% niet.
Zo heb ik wel eens de 1e nacht Unknown opgegeten, zou ik zonder zijn stem op mij nooit gedaan hebben.

Ja precies, veel aankopingspunten had de wolf toen nog niet en Stefanovich zou dus een ''zekere'' burger zijn. Niemand zou toch verwachten dat de wolf meteen zou toehappen op iemand die als enige op hem stemt, wat nu dus ook het geval is...

Jaap Ja, voor mij hoef je de dood van Stefanovich niet te negeren, zolang je er maar geen te vergezochte conclusies of redeneringen aan verbind. Confirmation bias, je weet wel.

Ik wil nog steeds voor Penose gaat, aangezien dat het beste is dat we tot hiertoe hebben.

Hier heb je natuurlijk gelijk in. Enige manier waarop je in nacht 1 zeker kan weten dat iemand geen cult is is als iemand op je stemt.

Bovendien gaat niemand er vanuit dat je iemand doodmaakt die op je stemt, want iedereen denkt dat dat veel te opzichtig is.

Dat Fitness daarnaast ook nog op Stefanovich stemde is ook wel wat verdacht. Zo'n typische wolf-stem op iemand die er toch niet uitgaat. Blijf je lekker veilig.

Drie puntjes die het overwegen waard zijn, maar al bij al ben ik toch niet overtuigd. Ga ook echt niet als eerste op hem stemmen, dan ben ik morgen de lul als hij burger blijkt.

1.) Elven liedje lilium -> Lilium is lelie -> Google Penose Lelie dan krijg je bij de eerste hit Haagse Penoze misdaad met rechts bovenin ook krosdraden van een vizier en naar onder op de site gaat het over lelie's.

2.) Wauter stemde deed al snel een stem op jouw en werd toen meteen aangevallen door Alley cat, Alley cat ook gelinkt naar Satan's lilium.

Als je die hints dus serieus zou nemen dan behoren jullie tot het zelfde kliekje. Meer aanknopingspunten/hints waren er toen nog niet gevonden.
De hint van de lelie verwijst hoe dan ook niet naar Penose en naar mij. Dus dat we in hetzelfde kamp moeten zitten is sowieso niet waar.

Beide oplossingen zijn natuurlijk ook niet heel overtuigend. Meestal is het gelijk duidelijk als een hint echt opgelost is.

Terug
Naar boven