wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Oke waterpaleis is inderdaad misschien een raar woord. Maar stel dat ik ook inderdaad denk dat dit naar een slechte rol wijst en ik google -> onderwaterpaleis wolf dan krijg ik die hit van jou niet eens als één van de eerste.
Want unknown gaat zijn hints natuurlijk zodanig uitkiezen dat het altijd wel de eerste hit moet zijn bij een google search? Anders moet hij eens gewoon direct zeggen op wie de hint slaat?
Overigens, als je op onderwaterpaleis en japan zoekt komt het wel als eerste search boven.
Stel dat ik dan toch naar jouw link ga en ik lees dat verhaal zou ik er eerder uithalen dat die ''mooie prachtige vis, koningsdochter'' dat het hierbij logischerwijs om Suus gaat als enige vrouwelijke speler. De koning zou dan de wolf zijn dus de dochter van de koning automatisch evil?
Jij verwijst naar hetgeen los staand van het verhaal over japanse illustraties, wat heeft dat nu weer met de wolf en zijn onderwaterpaleis verhaal te maken...
Als je de beschrijving van het verhaal eens goed zou lezen ( http://www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/miko-en-de-zeeprinses) Dan zou je weten dat het zich voordoet in Japan en niet gewoon maar japanse illustraties en er staat letterlijk "De volgende dag wordt Miko uitgenodigd in het onderwaterpaleis van de zeekoning" Jij wilt laten uitschijnen dat ik zelf een verband trek tussen het onderwaterpaleis van de wolf en een boek met japanse illustraties terwijl het zo klaar duidelijk is.
Als je kijkt naar die klokhint was ik JUIST één van de enige die hier in mee wou gaan en deze hint verdedigde en een aantal uur mijn stem op sanca had staan. Maar op het moment dat ik switchte ging het al tussen Penose en Jorgyboy, mijn stem op sanca was dus zinloos en vandaar dat ik toen switchte naar Jorgyboy die toen in mijn ogen het meest verdacht was...
Jouw stem op sanca was misschien zinloos maar toch ging je nog stemmen op jorgyboy, gewoon om ff zeker van te zijn dat er toch een goeie uitging.
Kom dan is met die twee zogenaamde hints naar de wolf, waarom zou je deze voor jezelf houden![]()
Als je nu eens vijf seconden de moeite zou doen om de rolbeschrijving te lezen, maar grondig lezen is blijkbaar je sterkste punt niet, zou je snappen waarom ik mijn twee hints niet zomaar in het openbaar kan/mag gooien.
Leuk en aardig dat je pas met die hint na het ochtendverhaal wou komen maar Suus stond op dat moment ook nog buiten de kijker. Nu ging er wat aandacht naar Suus omdat Alley Cat een hint heeft opgelost en kom jij ineens met deze onzin naar buiten.
Moet ik mijn verdenking om jou als wolf dan voor het ochtendverhaal is posten en me gewoon laten doden door jou? Hoe slim zou dat zijn

Kom dan met die twee hints? Het enige dat je laat zien is een vage connectie van illustraties uit Japan die in het verhaaltje van Miko en de Zeeprinses gebruikt zijn...
Deze foutieve redenatie van jou heb ik hierboven al uitgelegd. Je probeert je gewoon in bochten te wringen en mijn duidelijke argumenten te weerlegen.
En rare stemgedrag?? Jij hebt gister raar gestemd door je stem als enige op Sanca te laten staan terwijl het tussen Jorgyboy en Penose ging.
Ik raar gestemd? Omdat ik er geen burger wou uitstemmen? Wat is daar nu raar aan? Jij switchte van sanca naar jorgy en niet ik.
Ik heb nu al een aantal leugens en fouten in je redenatie weerlegt waardoor mijn hints voor jou als wolf niet zouden kloppen. Je doet gewoon wat je moet doen en je best om je eruit te praten maar elke oplettende burger ziet dat je aan het lullen bent.
Laatst bewerkt: