MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Hoorde iemand vroeger in het spel zeggen dat de wolf een persoon moet zijn die al wat ervaring heeft met deze spellen doordat het goede kills zijn, maar een paar spellen geleden was vincenzio geloof ik wolf in zijn eerste spel en had hij iets van 5 dagen op rij een goede kill. Is mij gewoon continu bij gebleven dat suus enorm haar best doet om iedere stemming zo veel mogelijk buiten schot te blijven (misschien ook slechte strategie, maar kills maken en post strategie zijn niet hetzelfde), buiten een enkele post waarin ze verteld niet te weten op wie te stemmen en vervolgens een nietszeggende stem op een enkeling te zetten is ze zoveel mogelijk in de schaduw gebleven. Na de afgelopen stemdagen bevalt het mij gewoon niet dat wauter zo snel op imba stemt en anderen daarop volgen zonder echt verder ergens aandacht aan te besteden.

Venus verwijst volgens mij ook naar Suus, just saying

Hoorde iemand vroeger in het spel zeggen dat de wolf een persoon moet zijn die al wat ervaring heeft met deze spellen doordat het goede kills zijn, maar een paar spellen geleden was vincenzio geloof ik wolf in zijn eerste spel en had hij iets van 5 dagen op rij een goede kill. Is mij gewoon continu bij gebleven dat suus enorm haar best doet om iedere stemming zo veel mogelijk buiten schot te blijven (misschien ook slechte strategie, maar kills maken en post strategie zijn niet hetzelfde), buiten een enkele post waarin ze verteld niet te weten op wie te stemmen en vervolgens een nietszeggende stem op een enkeling te zetten is ze zoveel mogelijk in de schaduw gebleven. Na de afgelopen stemdagen bevalt het mij gewoon niet dat wauter zo snel op imba stemt en anderen daarop volgen zonder echt verder ergens aandacht aan te besteden.
Volg je redenering zeker. Alleen geloof ik wel in mijn hint van gisteren die Suus cult maakt, en dus niet de wolf.

Volg je redenering zeker. Alleen geloof ik wel in mijn hint van gisteren die Suus cult maakt, en dus niet de wolf.

als we een cult eruit stemmen kan toch ook ?? al weet ik niet of ik over suus zekerder ben dan over imba

ben benieuwd wat suusje en tremendes te melden hebben

Momenteel bekijken: 10 gebruiker(s) (5 leden en 5 gasten) dit topic
diaephi, sanca, tremendes, Golderado, SuuS141

Dat jullie mij srs nog steeds verdenken....
In ieder spel, ongeacht mijn "strategie", krijg ik de beschuldiging dat ik cult ben dus ja, ik probeer mezelf buiten schot te houden al heeft dat geen enkel nut aangezien jullie toch steevast de hints richting mij verkeerd interpreteren.

Ik denk dat Tremendes de wolf is, gebaseerd op mijn nachtelijke avonturen.

@sanca: Met welke redenen dan ?

@sanca: Met welke redenen dan ?

Om de lijn door te zetten :P Ik heb al een paar keer op je gestemd (wegens die ABC hint) en telkens werd je "gered", vind ik een beetje vaag

Maar die filmtip naar Imba en de (eventuele) Venus tip naar Suus doen me twijfelen of ik wel op je zal gaan vandaag

Terug
Naar boven