AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

oei

Nou ik ben er klaar voor.

Hij lijkt zelfs wel een beetje op IMBA, die Lucas Wolf.

LucasWolf.jpg

Laatst bewerkt:
Zou toch wat zijn als Alley slecht is.

Remi, k*t jood. Ze zijn nog niet kampioen!

Remi is natuurlijk een prachtverhaal aan het schrijven over hoe de alom gevreesde wolf IMBAatwork uiteindelijk ten onder gaat door zijn eigen grootheidswaanzin en de vereende krachten van enkele heldhaftige burgers in samenwerking met wat cults die genoeg hadden van de manier waarop ze behandeld werden door hun grote voorbeeld.

Gefeliciteerd Alley

Beetje een moodkiller om dit te verklappen nog voor er een deftig verhaal komt. :(

heil alley :)

jammer hoor lieve burgertjes van me

Alley über alles!

Ik weet echt nog niet wie al mijn broeders zijn, zo goed hebben ze zich verstopt.

Dacht vanaf dag 1 Suus, Penose en Tatt. Gisteren kwam Golderado daarbij. Maar na vandaag denk ik niet meer dat Suus cult is en nu blijkt Diaephi dus cult.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

wist je wie de cults waren ? denk dat ik al in ronde 1 duidelijk voor je geweest moest zijn ?
Dag 1 ging je zelfs op mijn "niet-cult" lijstje, maar daar streepte ik je later weer op door. Wist jouw rol echt niet.

• Topic Starter Topic Starter
1.Z1000 AASGIER
2.lloydatoni HEKS
3.IMBAatWork Burger
4.Orgineel Burger
5.Jorgyboy Burger
7.Penose Burger
9.Tremendes Jager
11.Wauter Meisje
13.Stefanovich Burger
14.SuuS141 sl*t
15.Jaap Ja Burger
16.Fitness beginner Burgemeester
17.Anthem Burger

18.Alley Cat Wolf
12.Sanca Leugenaar
10.Golderado Cultist
8.Tatt Cultist
6.Diaephi Cultist

Ik weet echt nog niet wie al mijn broeders zijn, zo goed hebben ze zich verstopt.

Dacht vanaf dag 1 Suus, Penose en Tatt. Gisteren kwam Golderado daarbij. Maar na vandaag denk ik niet meer dat Suus cult is en nu blijkt Diaephi dus cult.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Dag 1 ging je zelfs op mijn "niet-cult" lijstje, maar daar streepte ik je later weer op door. Wist jouw rol echt niet.

dag 1 kwam jorgy meteen met 2 hints naar jou die ik meteen maar onderuit haalde, zag het al gebeuren dat je eerste ronde eruit gestemd werd.

tatt en golderado waren de andere, sanca de leugenaar

Ik ben burger hoor.. Ik las de laatste pagina's gewoon even door en had vermoeden dat jij wolf was. Juist dus..

Burgers weer heel slecht gespeeld, maarja wat wil je

Terug
Naar boven