wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Ik weet het niet, ben druk geweest en geen tijd om te lezen gehad Penose

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet, ben druk geweest en geen tijd om te lezen gehad Penose

Nou ik ben er klaar voor.
Hij lijkt zelfs wel een beetje op IMBA, die Lucas Wolf.
![]()
Haha inderdaad wat een anti-climax.Beetje een moodkiller om dit te verklappen nog voor er een deftig verhaal komt.![]()

Dag 1 ging je zelfs op mijn "niet-cult" lijstje, maar daar streepte ik je later weer op door. Wist jouw rol echt niet.wist je wie de cults waren ? denk dat ik al in ronde 1 duidelijk voor je geweest moest zijn ?
Ik weet echt nog niet wie al mijn broeders zijn, zo goed hebben ze zich verstopt.
Dacht vanaf dag 1 Suus, Penose en Tatt. Gisteren kwam Golderado daarbij. Maar na vandaag denk ik niet meer dat Suus cult is en nu blijkt Diaephi dus cult.
---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------
Dag 1 ging je zelfs op mijn "niet-cult" lijstje, maar daar streepte ik je later weer op door. Wist jouw rol echt niet.
Beetje een moodkiller om dit te verklappen nog voor er een deftig verhaal komt.![]()

Maar wij (of toch ik) hebben wel zin om een heel verhaal te lezen.Klopt man, maar na vanavond had ik echt geen zin om nog een heel verhaal neer te planten![]()