Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Ik wil alley volgen maar ik blijf toch met die eerste hint (zon, venus) in m'n hoofd... Ik wil zekerheid deze keer.

Momenteel hou ik het op IMBAatwork en hoop tegen het einde van de avond met zekerheid kan stemmen.

inb4 choo choo

Ja het kan betekenen dat Tremendes of de jager is of de wolf.
Lijkt me dat in deze fase van het spel je best een duidelijke hint kan geven over je rol als je jager bent.

iedereen kan wel hints geven over zijn could be rol in deze fase van het spel

de enige waar ik van overtuigd ben is wauter's rol door zijn spontante reactie op jaap gister

Nee hoor maakt me niet uit. Doe deze keer niet mee om de wolf te pakken, ik vind suus leuk en denk dat ik daarvoor ga, heb best veel in het pua topic gelezen de laatste tijd dus heb maar 1 dagje nodig.
Damn...dat klinkt best vrouwonvriendelijk, maar gelukkig weet suus dat ik juist het tegenovergestelde ben..

Ja het kan betekenen dat Tremendes of de jager is of de wolf.
Lijkt me dat in deze fase van het spel je best een duidelijke hint kan geven over je rol als je jager bent.

Heb vanaf dag 1 aangegeven om op jou te jagen deze game...

Het is een gok maar vooralsnog ga ik voor IMBAatwork aangezien het toch geen zin meer heeft om verdeeld te stemmen.

Ik vertrouw op Alley en ga ook mee op IMBAatwork

Echt Alley vertrouwen is het slechtste wat je kan doen.

Einde oefening jongens.

6 stemmen op IMBA kan nog altijd kloppen maar ik zou nog gaan twijfelen. Tremendes zijn stem is ook raar.

Oke, we zitten dus fout als er zeven man op IMBA zit en nog eens twee enkele stemmen.

Ik weet het niet, ben druk geweest en geen tijd om te lezen gehad Penose

huh

Terug
Naar boven