- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Die liet me wel zweten, hebben zelfs even overwogen om sanca op te offeren om mij zo op safe te krijgen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn zelfs amper stemmen geweest op cults. Wel paar keer de dreiging van stemmen (vooral Sanca en Diaephi) maar het leek er echt nooit op dat er iemand uit zou gaan.
Eind van dag 1 heb ik een lijstje gemaakt met zekere good-guys en dat waren Jorgy, Fitness en Jaap en die zijn er vervolgens achter elkaar uitgestemd. En elke keer tegen Penose (arme jongen ...).
K zat voor een deel goed en voor de rest echt ontzettend ernaast....damn ik ga echt nooit goed worden in dit spel
Leuke game Remi, bedankt voor t organiseren!
K zat voor een deel goed en voor de rest echt ontzettend ernaast....damn ik ga echt nooit goed worden in dit spel
Leuke game Remi, bedankt voor t organiseren!

Dik pak slaag gehad in dit spel. Denk dat ik de volgende maar eens ga skippen.
Ik word als burger zijnde zelfs gered door de wolf.
Damn
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------
Jorgy en opletten....

Zelfs als alleycat wolf is en jij burger wil hij je nog niet uit het spel. Mooie band hebben jullie![]()
Mij als meisje toch gespaard die laatste nacht, waarom?
Moet wel lachen geweest zijn voor de cults en jou toen ik naar buiten kwam met jaap ja als wolf.
k zou Wauter z'n gezich willen zien toen hij z'n tweede post zag
Ik word als burger zijnde zelfs gered door de wolf.
Damn
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------
Jorgy en opletten....

Dat was echt prachtig ja.Mij als meisje toch gespaard die laatste nacht, waarom?
Moet wel lachen geweest zijn voor de cults en jou toen ik naar buiten kwam met jaap ja als wolf.

vond het super dat je steeds de sanca of diaephi is cult pakte, maar toch steeds naar sanca wees
denk dat het in mijn voordeel sprak dat ik als burger ook altijd achterlijke hints vond en nu alleen maar hetzelfde hoefde te doen
Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijker gezegd, had ik maar doorgegaan op de klokhint en me niet blind gestaard op jaap die klopte als wolf voor de hints die ik ontving als meisje maar het is nu eenmaal zo. Weer wat frustratie als burger en zo hoort het te zijn.