AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Burgers winnen alleen als er vroeg een cult uit gaat, (door stemming of wolf) anders ben je kansloos

Er zijn zelfs amper stemmen geweest op cults. Wel paar keer de dreiging van stemmen (vooral Sanca en Diaephi) maar het leek er echt nooit op dat er iemand uit zou gaan.

Eind van dag 1 heb ik een lijstje gemaakt met zekere good-guys en dat waren Jorgy, Fitness en Jaap en die zijn er vervolgens achter elkaar uitgestemd. En elke keer tegen Penose (arme jongen ...).

Mij als meisje toch gespaard die laatste nacht, waarom?

Moet wel lachen geweest zijn voor de cults en jou toen ik naar buiten kwam met jaap ja als wolf.

K zat voor een deel goed en voor de rest echt ontzettend ernaast....damn ik ga echt nooit goed worden in dit spel
Leuke game Remi, bedankt voor t organiseren!

Die IMBA zat dus juist, maar hem vertrouwde ik ook niet.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

K zat voor een deel goed en voor de rest echt ontzettend ernaast....damn ik ga echt nooit goed worden in dit spel
Leuke game Remi, bedankt voor t organiseren!

Zijn maar twee echt goed, Remi en Alley dus maak je niet druk

Dik pak slaag gehad in dit spel. Denk dat ik de volgende maar eens ga skippen.

wat ik wel nog even kwijt wil waardoor wij ons bijna hadden verraden

communiceerden via fb, oplettende FB'er uit mijn lijst, dwz jorgy of IMBA, had kunnen zien dat zowel sanca als ik plots vrienden waren met account genaamd TATT DBB. Dag later realiseerden we ons dat dit niet heel slim was en heeft hij zijn naam gewijzigd ;p

Ik word als burger zijnde zelfs gered door de wolf.
Damn

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Jorgy en opletten....

Dik pak slaag gehad in dit spel. Denk dat ik de volgende maar eens ga skippen.

vond het super dat je steeds de sanca of diaephi is cult pakte, maar toch steeds naar sanca wees

denk dat het in mijn voordeel sprak dat ik als burger ook altijd achterlijke hints vond en nu alleen maar hetzelfde hoefde te doen

Damn

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Jorgy en opletten....

Zelfs als alleycat wolf is en jij burger wil hij je nog niet uit het spel. Mooie band hebben jullie :)

Echt dik pak slaag

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Zelfs als alleycat wolf is en jij burger wil hij je nog niet uit het spel. Mooie band hebben jullie :)

Ja dit bedoel ik. haha

Damn

Jorgy en opletten....

Jij werd gered door de wolf en de wolf was ook de enige die mij steunde tijdens de executie (al was het schijn).

Wel bizar dat niemand er in is geslaagd een hint juist op te lossen, die klokhint was ook verkeerd maar dat zal Remi dalijk wel toelichten:p

Mij als meisje toch gespaard die laatste nacht, waarom?

Moet wel lachen geweest zijn voor de cults en jou toen ik naar buiten kwam met jaap ja als wolf.
Dat was echt prachtig ja.

Ik wist dat Jaap goed was en riep al heel snel dat ik hem vertrouwde zodat ik als hij eruit zou gaan opeens ook goed zou lijken. Heb overwogen hem te killen maar vond dat niet leuk, dus toen jij met die hints kwam was het echt heel mooi.
Ben hem wel blijven verdedigen uiteraard, maar vrij matig. :)

Vond het niet nodig om jou nog te pakken, je was vrijwel onschadelijk gemaakt door je actie. Bovendien was er de kans dat de jager er zou staan omdat je rol bekend was. Kon ook echt geen zak met die hints naar jou trouwens.

vond het super dat je steeds de sanca of diaephi is cult pakte, maar toch steeds naar sanca wees

denk dat het in mijn voordeel sprak dat ik als burger ook altijd achterlijke hints vond en nu alleen maar hetzelfde hoefde te doen

Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijker gezegd, had ik maar doorgegaan op de klokhint en me niet blind gestaard op jaap die klopte als wolf voor de hints die ik ontving als meisje maar het is nu eenmaal zo. Weer wat frustratie als burger en zo hoort het te zijn.

Ik heb nog nooit een hint van Remi op kunnen lossen, of hij is geniaal of apart

Nou ik bak er niet veel van. Maar bedankt voor het organiseren!

Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijker gezegd, had ik maar doorgegaan op de klokhint en me niet blind gestaard op jaap die klopte als wolf voor de hints die ik ontving als meisje maar het is nu eenmaal zo. Weer wat frustratie als burger en zo hoort het te zijn.

Kun je me trouwens is uitleggen hoe je bij mij uitkwam met die hints die jij kreeg? Ik geraak daar nog niet echt uit:p

hahah

Terug
Naar boven