MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

wel grappig dat IMBA al het halve spel bij het juiste eind had maar amper zijn best deed om anderen mee te krijgen

Sanca ook cult dus, goed gedaan man! Had ook echt geen idee wat jij was.

Penose niet. Ik hem elke dag verdedigen omdat ik dacht dat hij cult was (en hoe dan ook mijn maatje natuurlijk) blijkt het niet zo te zijn. :D

wel grappig dat IMBA al het halve spel bij het juiste eind had maar amper zijn best deed om anderen mee te krijgen
Maar hij had ook nul argumenten. Snap echt niet waar hij het idee vandaan haalde. Begon met dat ik zei dat ik Jaap vertrouwde, maar Jaap was ook gewoon burger en dat wist ik ook echt zeker.

Sanca ook cult dus, goed gedaan man! Had ook echt geen idee wat jij was.

Penose niet. Ik hem elke dag verdedigen omdat ik dacht dat hij cult was (en hoe dan ook mijn maatje natuurlijk) blijkt het niet zo te zijn. :D

door de onnozelheid van de burgers was het voor ons echt niet moeilijk, geen 1x culttrein gedaan

Jezus..ik kan nooit niks met die hints en verder was ik ook slecht zeg..Heb zelfs een nacht voor de deur van de wolf gestaan en alle dagen op Penose(sorry man) gestemd.
Was leuk jongens. Remi bedankt voor het organiseren.

door de onnozelheid van de burgers was het voor ons echt niet moeilijk, geen 1x culttrein gedaan

Dat zeg ik weer slecht gespeeld, ben twee dagen vol bezig geweest zorgen dat ik er niet uit gestemd werd, en die oplossingen ook van de hints, Ja elf, ja ABC

Moet ook zeggen dan Remi zijn stijl van hints mij totaal niet liggen

ik vond het als cult iig stuk leuker dan als burger ;p na 8x burger was dit ook wel leuk

Bedankt voor de organisatie. Ik heb er van genoten. :o

de ABC hint naar penose vond ik zelf geweldig toen ik die vond, wist al meteen dat ik mensen mee ging krijgen. Al helemaal mooi om die daarna zelf te ontkrachten door remi's verhaal en zo penose's vertrouwen te winnen.

was mijn klokhint wel degelijk juist. Heb slecht gespeeld en de hints die ik kreeg als meisje niet juist gebruikt. Baalde er echt van toen ik gedurende die avond doorkreeg dat jaap niet de wolf ging zijn :(

Jezus..ik kan nooit niks met die hints en verder was ik ook slecht zeg..Heb zelfs een nacht voor de deur van de wolf gestaan en alle dagen op Penose(sorry man) gestemd.
Was leuk jongens. Remi bedankt voor het organiseren.

Geeft niet, ik dacht hierdoor wel dat je cult was. Want kon niet geloven dat mensen die hints echt overtuigend vonden, zeker niet nadat Remi die oplossingen zelfs in zijn verhaal belachelijk maakte :)

was mijn klokhint wel degelijk juist. Heb slecht gespeeld en de hints die ik kreeg als meisje niet juist gebruikt. Baalde er echt van toen ik gedurende die avond doorkreeg dat jaap niet de wolf ging zijn :(

ik vraag me af of die klokhint juist was,er stond toch de hint leidt naar sl*t en cult ? maar we waren beide cult

de ABC hint naar penose vond ik zelf geweldig toen ik die vond, wist al meteen dat ik mensen mee ging krijgen. Al helemaal mooi om die daarna zelf te ontkrachten door remi's verhaal en zo penose's vertrouwen te winnen.

Ja, dacht al dat cults mij gingen steunen maar tot gister dacht ik dat jij burger was ja

Als cult zijnde dit spel ben je wel wat subjectief, je hoeft alleen maar toe te kijken hoe twijfels en verwarring de burgers doen verliezen. Ik heb nog niet veel spellen gezien waar de burgers het wonnen.

Als cult zijnde dit spel ben je wel wat subjectief, je hoeft alleen maar toe te kijken hoe twijfels en verwarring de burgers doen verliezen. Ik heb nog niet veel spellen gezien waar de burgers het wonnen.

klopt

vond alley als wolf sws heel sterk

Er zijn zelfs amper stemmen geweest op cults. Wel paar keer de dreiging van stemmen (vooral Sanca en Diaephi) maar het leek er echt nooit op dat er iemand uit zou gaan.

Eind van dag 1 heb ik een lijstje gemaakt met zekere good-guys en dat waren Jorgy, Fitness en Jaap en die zijn er vervolgens achter elkaar uitgestemd. En elke keer tegen Penose (arme jongen ...).

Ja elke keer was ik het bijna..

Maar ben er nog nooit uitgestemd geloof ik.

Terug
Naar boven