- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben burger hoor.. Ik las de laatste pagina gewoon even door en had vermoeden dat jij wolf was. Juist dus..
Burgers weer heel slecht gespeeld, maarja wat wil je
Maar hij had ook nul argumenten. Snap echt niet waar hij het idee vandaan haalde. Begon met dat ik zei dat ik Jaap vertrouwde, maar Jaap was ook gewoon burger en dat wist ik ook echt zeker.wel grappig dat IMBA al het halve spel bij het juiste eind had maar amper zijn best deed om anderen mee te krijgen
Sanca ook cult dus, goed gedaan man! Had ook echt geen idee wat jij was.
Penose niet. Ik hem elke dag verdedigen omdat ik dacht dat hij cult was (en hoe dan ook mijn maatje natuurlijk) blijkt het niet zo te zijn.![]()
door de onnozelheid van de burgers was het voor ons echt niet moeilijk, geen 1x culttrein gedaan
Jezus..ik kan nooit niks met die hints en verder was ik ook slecht zeg..Heb zelfs een nacht voor de deur van de wolf gestaan en alle dagen op Penose(sorry man) gestemd.
Was leuk jongens. Remi bedankt voor het organiseren.

was mijn klokhint wel degelijk juist. Heb slecht gespeeld en de hints die ik kreeg als meisje niet juist gebruikt. Baalde er echt van toen ik gedurende die avond doorkreeg dat jaap niet de wolf ging zijn![]()
de ABC hint naar penose vond ik zelf geweldig toen ik die vond, wist al meteen dat ik mensen mee ging krijgen. Al helemaal mooi om die daarna zelf te ontkrachten door remi's verhaal en zo penose's vertrouwen te winnen.
door de onnozelheid van de burgers was het voor ons echt niet moeilijk, geen 1x culttrein gedaan
Als cult zijnde dit spel ben je wel wat subjectief, je hoeft alleen maar toe te kijken hoe twijfels en verwarring de burgers doen verliezen. Ik heb nog niet veel spellen gezien waar de burgers het wonnen.
ik vraag me af of die klokhint juist was,er stond toch de hint leidt naar sl*t en cult ? maar we waren beide cult