Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Mwuhahaha, goed gespeeld mede cults en alweer excellent gespeeld door Alley cat, petje af hoor

Wel jammer dat ik mijn leugenaars stem niet echt nuttig heb kunnen gebruiken (was ook nergens nodig) maar ik heb ervan genoten :D

wat ik wel nog even kwijt wil waardoor wij ons bijna hadden verraden

communiceerden via fb, oplettende FB'er uit mijn lijst, dwz jorgy of IMBA, had kunnen zien dat zowel sanca als ik plots vrienden waren met account genaamd TATT DBB. Dag later realiseerden we ons dat dit niet heel slim was en heeft hij zijn naam gewijzigd ;p

Ja, was een domme actie :roflol: Hopelijk houd Pieter-Jan Pannekoek zn account, anders verlies ik een like op mijn pagina :eek:

Dat was echt prachtig ja.

Ik wist dat Jaap goed was en riep al heel snel dat ik hem vertrouwde zodat ik als hij eruit zou gaan opeens ook goed zou lijken. Heb overwogen hem te killen maar vond dat niet leuk, dus toen jij met die hints kwam was het echt heel mooi.
Ben hem wel blijven verdedigen uiteraard, maar vrij matig. :)

Vond het niet nodig om jou nog te pakken, je was vrijwel onschadelijk gemaakt door je actie. Bovendien was er de kans dat de jager er zou staan omdat je rol bekend was. Kon ook echt geen zak met die hints naar jou trouwens.

Kan je ze eens delen? Ben benieuwd of ik ze zelf kan ontcijferen.

Jorgy z'n lijstje was toch verdacht :S

Wij waren als cults en trouwens heilig van overtuigd dat lloyd de jager was, er was 1 of andere hint van italiaan ?

tatt wat was dat ook alweer ?

Ja, was een domme actie :roflol: Hopelijk houd Pieter-Jan Pannekoek zn account, anders verlies ik een like op mijn pagina :eek:
*Henk-Jan

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Wij waren als cults en trouwens heilig van overtuigd dat lloyd de jager was, er was 1 of andere hint van italiaan ?

tatt wat was dat ook alweer ?
Dat acroniem die naar één of andere Italiaanse bond wees en dan zijn we op één of andere manier op Luca Toni geraakt (iets 4 met letters) die geboren was in 1970 enzo. We zaten er dus ver naast. :roflol:

Daarstraks op de chat zei ik wel nog dat Tremendes de jager was

En Wauter het meisje maar dat was toen blijkbaar al eens gepost :roflol:

Kun je me trouwens is uitleggen hoe je bij mij uitkwam met die hints die jij kreeg? Ik geraak daar nog niet echt uit:p

De eerste afbeelding was van dus de zon. Daar kon ik niets mee doen maar toen ik de tweede afbeelding van een filmrol kreeg dacht ik aan het groot film kritiek en review topic waar unknown ook postte. Toen ik zoekte in dat topic ben ik op een post van jou gestoten over de quantum of solace bond film en dacht ik daar mijn eerste hint mee te hebben naar de wolf maar ik wilde toch liefst zeker zijn met een tweede hint. Toen ik in het verhaal dat stuk van het onderwaterpaleis kon linken aan een sprookje in japan had ik volgens mij een tweede hint en had ik genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Het is dag 1

De eerst zonsopgang na een vreselijke dood van een dorpsbewoner is een feit.
Uiteraard is niet iedereen daar ontevreden mee, maar dat geheel terzijde.

De dorpsbewoners tasten nog in het duister en zoals hun voorvaders ook deden, testen de dorpsbewoners elkaar een beetje uit. Het gebrek aan duidelijke aanknopingspunten geeft hen geen andere mogelijkheid en zo begint het al vroeg:

“Ik stem op jorgyboy, hij heeft een grote bek” roept z1000.. “strong logic z1000, aan jou ga ik niet eens aandacht besteden, jij bent toch achterlijk” verdedigt Jorgyboy zich..

De andere dorpsbewoners besluiten zich er niet echt mee te bemoeien, maar dan komt Alley Cat met een idee “waarom niet op Woopy? “

“Wie the **** is woopy?” “Nog nooit van die man gehoord” .

“ Nog nooit van hem gehoord?, Hij staat hier naast me... Jij kent hem toch zeker wel IMBAatWork? “ Met verbaasde ogen wordt Alley Cat aangekeken, want niemand die Woopy kent of ziet..
“Potverdomme jongens, hij staat hier toch echt, hij staat zelfs in het bevolkingsregister!”.
De dorpsbewoners besluiten dat het beter is om Alley in zijn waan te laten en besluiten het spel mee te spelen...”Hahaha ja nu zie ik hem” roept Tremendes en wordt al gauw gesteund door andere dorpsbewoners.
“Oja, Woopy, hoe kan ik die nou zijn vergeten? Ja laten we hem hangen hij is zeker de wolf.... Een man die moeilijk is om te zien moet wel de wolf zijn. Hij is immers goed verstopt”.. Enkele dorpsbewoners proberen nog van koers te veranderen, maar zij worden genegeerd..

En zo gebeurt het, dat de geliefde, onzichtbare Woopy wordt opgehangen. Met tranen in zijn ogen neemt Alley Cat afscheid van zijn onzichtbare vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woopy is dood door executie, hij was niks.

Het is nacht tot 09.00. Ik verwacht een pm van de wolf en eventueel jager, meisje, sl*t en heks.

En aasgier

1: Ik was mij ervan bewust dat deze "hint" niet overtuigend zou zijn en ook zeker niet zou leiden tot de dood van Alley, echter hoopte ik wel door Alley veelvuldig te vermelden en door deze zin, dat Alley onder de aandacht zou staan en scherp in de gaten zou worden gehouden. Dit bleek echter niet echt effectief

2: In het wit stond "de aasgier" aangegeven. En daarmee wees ik dus naar de rol aasgier die ook in het spel zat maar niet vermeld stond in de OP.

De nacht is aangebroken.

De zonsondergang is ingezet en ironisch genoeg staat dat gelijk aan de ondergang van een dorpsbewoner, tenzij de jager goede zaken doet.

Met de dode dorpsbewoner van afgelopen nacht, en de dood van het onzichtbare vriendje van Alley Cat nog fris in het geheugen gaan de meeste dorpsbewoners aarzelend op huis aan, maar niet vooraleer de burgemeester nog heeft gesproken:

“Mensen,

hierbij besluit ik dat het gedaan is met die flauwekul om verzonnen personen te stemmen * geeft een rake klap aan Alley Cat*. Hoewel het mij ten diepste betreurd om dorpsbewoners te liquideren die ik jaren heb gekend, rest ons echter allen geen andere keus. Ik eis hierbij dan ook dat morgenavond iedereen een stem uitbrengt op de voor hem of haar meest verdachte persoon.”

Na de toespraak van de burgemeester vervolgen de dorpsbewoners hun weg naar huis. En iedereen maakt zich op zijn eigen manier klaar voor de nacht.
Penose verstevigd zijn huis met extra planken en spijkers.. “zo heeft de wolf geen schijn van kans” denk ie.
Jorgyboy gooit daarentegen zijn deur wagenwijd open en gooit een rode loper uit.
Waarna enkele hem vragen waarom hij dat doet komt hij met het volgende “Ik behandel de wolf netjes.. De wolf en ik worden beste vriendjes en vrienden doden elkaar niet, dat is de regel!! Maar, de wolf weet niet dat ik eigenlijk een “nep”vriend ben en zodra hij mij met rust laat en hij zichzelf aan mij onthult vermoord ik hem”...
“Dat is een geweldig goed idee” roept Anthem lachend.

De verlichting gaat uit, en maakt plaats voor de schemering. Sommige dorpsbewoners kunnen echter niet slapen. Zij worden verstoord door verschillende voetstappen die te horen zijn vanaf het dorpsplein. Blijkbaar zijn er meerdere mensen op pad gegaan. De één is op zoek naar sporen en de andere is op zoek naar gereedschap om zichzelf en een andere dorpsbewoner te verdedigen. Maar met hen ontwaakt ook de wolf deze nacht, op zoek naar weer een ander slachtoffer. En de wolf heeft er vandaag extra veel zin in, niet alleen omdat er geen restanten over waren van het geliquideerde lijk van de burgers, maar bovenal omdat hij de dorpsbewoners eens goed de stuipen op het lijf wilt jagen.
Vanuit de bosjes gluurt de wolf naar enkele huisjes. Zijn oog valt daarbij meerdere keren op het dichtgetimmerde huis en het huis met de rode loper en wordt daarbij in de verleiding gebracht om te kiezen voor de uitdaging of voor de in eerste instantie lijkende makkelijke prooi. De wolf besluit echter geen gehoor te geven aan de verleiding en kiest een ander huis uit. “Ja dat ouwe k*thuis aan de overkant, dat wordt hem” .
Zoals het een echte sluiper betaamd, sluipt de wolf naar binnen zonder daarbij ook maar een enkel geluid te maken en vervolgt zijn weg naar de slaapkamer van de huiseigenaar.

“Kijk hem eens rustig slapen... hij moest eens weten wat er nu voor hem staat haha” de wolf is duidelijk in zijn nopjes en haalt uit naar de nog slapende dorpsbewoners.
Door de nagels die zijn lijf verscheuren schrikt de dorpsbewoner wakker uit het bed... hij staat nu oog in oog met de wolf.. “nee NEEE HELLPPPPLLL” ... Flink schreeuwend probeert hij uit alle macht om hulp te roepen. Met een flinke klap wordt de voordeur open gegooid en iets of iemand haast zich naar boven. De wolf neemt hierbij geen risico en maakt een eind aan het leven van zijn prooi en vlucht.
Wat het meisje treft is enkel een toegetakeld lichaam en wat bloedsporen en zij realiseert zich dan ook dat ze te laat is. Tot der oog valt op een blaadje en een voorwerp in de hand van de toegetakelde dorpsbewoners. De één besluit ze de volgende dag te delen, het ander houdt zich liever voor haarzelf.

Ze rent naar het dorpsplein, luidt de bel en toont de dorpsbewoners de brief van het slachtoffer :

Op de brief is een jager te zien met de volgende cijfers en letters gegraveerd in zijn riem:

9.2.13 AIGG

Voor de dorpsbewoners is het nog te vroeg om helder na te denken, maar één ding is zeker.... Een enkeling zal de 2e nacht niet halen.

Waiting_for_Death___wallpaper-29890.jpg

Stefanovich is dood, hij was burger

Het is dag tot 21.00

1: De cijfers stonden voor "IBM" en de letter voor de cijfers 1977. Zoekend naar IBM 1977 kon je leiden naar : http://en.wikipedia.org/wiki/Data_Encryption_Standard ... DES= TremenDES = jager

Het is dag 2, en in tegenstelling tot dag 1 hebben de dorpsbewoners al wat meer informatie om goed te onderscheiden van slecht, atlhans.... dat denken ze.

Nog voordat de dood van stefanovich volledig besproken is staat er al één dorpsbewoner te trappelen om z’n stem uit te brengen.. Grijnzend staat ie bij het stembakje, dat zich op het dorpsplein bevind en dropt zijn stem in het busbusje.
“Jorgy jorgy jorgy jorgy.... ik steeeeeeeeemmmmmmmm op JORGYYY”
Grinnikend en vol trots loopt hij van het stembusje vandaan. Hij is namelijk de enige die de traditie in tact probeert te houden.

De rest van de dorpsbewoners komen pas in de avonduren bijeen om te beslissen over het lot van de dorpsbewoners. Het speurwerk van het meisje heeft tot dusver niks opgeleverd en zo ook het speurwerk van de dorpsbewoners.
Echter weerhoudt dat de dorpsbewoners er niet van hun stem uit te brengen, zij weten dat het uitstellen van de stemming naar een andere dag geen zin heeft.

“Penose.... ik stem Penose” roept Jorgyboy..
“We hebben een A en een B... met wat fantasie smijten we er een C tegenaan en voegen we er de letters ULT aan vast.”
“Inderdaad een waterdichte theorie Jorgy, ik ga met je mee”
Jorgyboy wordt al snel bijgestaan door nog zo’n 4 dorpsbewoners.

“WTF is dit nou voor gekke bende? Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze mij te grazen nemen” denkt Fitness beginer.
Ik zie het al helemaal voor me:
“15 minuten nog voordat het vonnis voltrokken zal worden. Ik ben de afgelopen 2 uur al begonnen om mijn spulletjes netjes in stapeltjes te leggen en de meubels nog een laatste keer aftestoffen. Alles ziet er goed uit voorals de familie mijn eigendommen komen claimen die ik ze nagelaten heb dmv van mijn laatste wil die mijn notaris inmiddels machtig is...nog een laatste keer in de spiegel kijken voordat ik op gehaald word door een woedende meute mensen die me aan m'n nek willen ophangen totdat ik dood ben. Ik hoor ze buiten al samenkomen...."Vuile weerwolf! Gespuis van satan! Kom naar buiten! We zullen je eens een lesje leren!"

time-machine.jpg

Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist

“POF”
Met een harde klap tegen het hoofd van fitness beginer ontwaakt hij uit zijn droom..
"Vuile weerwolf! Gespuis van satan! We zullen je eens een lesje leren!” klinkt het vanuit de menigte.

De stembus wordt overhoop gegooid waarbij er 6 papiertjes verschijnen met de stem op fitness beginer, die blijkbaar zo verzonken was in zijn eigen gedachte en daardoor de rest van de stemming miste.

“Jullie krijgen hier spijt van vuile homo’s.. Ik ben belangrijker da jullie denken potverdomme.”
“Hou toch je bek idioot.. jij bent 100% de wolf” roept Jaap ja.

En zo gebeurt het dat niet Penose, maar Fitness beginer ter dood veroordeeld wordt.

http://www.youtube.com/watch?v=6C-azmJnvuw

Fitness beginer is dood, hij was de goede burgemeester

Het is nacht tot 09.00

1. Onder de klok stond de tekst "Follow the picture and it can bring you the sl*t and a cultist"
Indien er gekeken werd naar de titel van de klok, kwam je erachter dat de klok een "tijdmachine" voor moest stellen, suggererend dat je terug in de tijd moest gaan.

Het verhaal : 15 minuten nog voordat het vonnis voltrokken zal worden. Ik ben....etc kwam oorspronkelijk uit weerwolf spel 2. Via google kwam je terecht op : http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-2-weerwolf-308329/index12.html#post6782755
Indien je dan 3 posts naar beneden scroll zie je een comment van mijn oude account "REMI AFCA" met als wijzigingsreden : SuuS is sl*t..

Ook de video in het verhaal kwam uit weerwolfgame 2, en daarbij stond ook in mijn comment als wijzigingsreden : "De cult loves art" .. Een tattoo is een kunstvorm= Tatt is cultist.

Met inmiddels 2 doden van het goede kamp loopt het aantal slechten in het kamp relatief gezien op.
Zij weten dat ze weer een stap dichterbij hebben gezet naar de overwinning en indien hun wolf goede zaken doet, die stap alleen maar groter wordt.
En zoals gewoonlijk is ook deze nacht de wolf weer aan zet.
De cultisten gaan met een gerust hart slapen, wetende dat zij vandaag zijn geslaagd. De burgers daarentegen vrezen voor hun leven, want voor de tweede keer op rij zitten zij er naast.

The result for searching for the witch= BHE0
Afin, net als vorige nacht zijn niet alleen de wolf maar ook het meisje, jager, de heks en sl*t weer op pad.
De jager neemt plaats voor het huis van Alley Cat, en het meisje zoekt zoals gewoonlijk naar sporen van de wolf. De sl*t is gestuit op een teleurstelling want haar minnaar blijkt niet thuis te zijn.
Ook de heks stuit op een teleurstelling, want de maan verkleurd ook deze nacht niet in een rode kleur.

De wolf kent enige twijfel in het kiezen van zijn prooi, maar heeft zichzelf in de nacht ervan overtuigd dat z1000 de juiste keuze is en zodoende vertrekt hij naar zijn huis en verscheurt de door middel van GHB geïntoxiceerde Zeeuw en berooft hem van het leven.

Z1000 is dood, hij was de aasgier

Het is dag tot 21.00

1. The result for searching for the witch= BHI0 stond in het wit aangegeven.
2890.. Indien je lloydatoni opzocht kreeg je 2890 zoekresultaten in google. Echter zie ik nu dat ik geen rekening had gehouden met dat de postcount van lloydatoni enigzins op in kan spelen gezien het nu 2950 zoekresultaten oplevert.

Dag 3 alweer.
En ook vandaag wordt er van de dorpsbewoners geëist dat er gestemd wordt.
De burger beginnen steeds meer en meer connecties te leggen, maar of die connecties juist zijn dat moet maar blijken.

De stemming komt al aardig op gang, maar het nadenk werk van de burgers creëert verdeeldheid. Sterke argumenten ontbreken waardoor de één niet overtuigd is van de ander en de burgers een zwak front vormen tegenover de cults.

Ook vandaag wordt er weer gestemd en de stemming van vandaag ging vooral tussen Penose en Jorgyboy, maar met 7 stemmen tegen is Jorgyboy degene die vandaag het loodje legt, maar de laatste woorden die Jorgyboy uitspreekt zullen de burgers nog lang achtervolgen namelijk :

“ Denk eens na, de wolf kan het onderscheid maken tussen burger en cult, waarom jullie niet? Het is duidelijk dat het dus geen onmogelijke opgave is.”.

Jorgyboy is dood, hij was burger.

Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel het meisje, jager, heks en sl*t.

Vanwege het uitgaan vandaag een wat korter verhaal, zal het morgen goed maken:)

GEEN HINTS

Nacht 3

In zijn menselijke vorm loopt de wolf op alweer voor de 3e avond door zijn huis. Hij twijfelt. Uit de steeds kleiner wordende groep inwoners, zal hij ook vanavond weer een burger moeten pakken. Maar wat als hij een cultist pakt? Kan hij zijn fantastische plan dan nog wel doorzetten? Wat moet er dan worden van zijn enorme onderwaterpaleis? Hij dubt en dubt totdat hij ineens de juiste oplossing weet! “ Lloydatoni. Heb hem geen zinnige posts zien maken en toont geen toegevoegde waarde. Dat zou een cultist nooit doen!”, denkt hij in zichzelf. Hij snelt het huis uit en verandert onderweg van gedaante.

Ondertussen is voor de derde nacht ook de heks wakker. Ze heeft al 2 burgers gecontroleerd, maar zonder resultaat. Urenlang zit zij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. Haar gebed wordt gehoord, maar ook deze keer blijft de kleur van de maan onveranderd. Na haar ontdekking blijft ze echter nog vele uren zitten, het gebed is immers nog niet klaar. Ze wenst enkele burgers plezier jegens het wegstemmen van de wolf. Remember the thing that already happened, it can give you to citizens.

Wanneer het de heks haar omdraait, wordt zij getroffen door een grote klauw waarbij de scherpe nagels zich een weg banen door de huid van de heks.
Het bloed op de grond veranderd in slangen en de stukken vlees veranderd in grote zwarte raven. “Met grote ogen kijkt de heks de wolf aan.... JIJ BENT HET ????”

Door het lawaai worden enkele dorpsbewoners wakker, de toegestroomde menigte stuift uiteen en de grote zwarte raven vliegen weg.
Kijkend naar het levensloze lichaam van de heks, weten zij ze een zware dag tegemoet gaan.

Lloydatoni is dood, hij was de heks.

Het is dag tot 21.00

1. In het wit stond de tekst : "Remember the thing that already happened, it can give you to citizens"
Dit was meer bedoeld voor de oud-spelers want ook hierbij waren er 2 verhalen uit het verleden gehaald namelijk :Urenlang zit zij in het bos, biddend, fluisterend naar de bomen, luisterend naar de wind. etc. : http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-7-japanese-dragon-311271/index118.html#post6904940
Indien je dan keek naar de hintoplossingen zie je dat in de zin: "Hij wenst enkele burgers mededogen tijdens - en genoegzaamheid en plezier in" een hint zat met betrekking tot de (m)ededogen, (g)enoegzaamheid en (p)lezier die stonden voor de letters van Rob G, Rob P en Luc M.
Deze zin was in mijn verhaal vervangen voor : "Ze wenst enkele burgers plezier jegens het wegstemmen van de wolf" waarbij (p)lezier en (j)egens stonden voor burgers Penose en Jaap Ja.

Dag 4

Het is inmiddels dag nummero 4.
Met inmiddels 6 dode dorpsbewoners op de teller waarvan geen één daarvan het kwade kamp toebehoorde kan er oprecht gezegd worden dat de burgers geen goede zaken doen. Blijkbaar is het uitmoorden van dorpsbewoners met een goed hart niet alleen een cultistensport.

Zoals de drie voorgaande dagen zal er ook vandaag opnieuw gestemd worden. Veel dorpsbewoners zien er tegenop, want het liquideren van dorpsbewoners heeft tot nu toe tot niks goed geleid. Met de burgermeester die inmiddels al een dag in zijn graf ligt te rusten is het dorp haastig opzoek naar een nieuwe leider.
En om die nieuwe leider te vinden is er besloten om een ceremonieel afscheid te organiseren voor de oud burgemeester en een nieuwe in te luiden.
Onder leiding van veel gezang wordt het lichaam van fitness beginer in brand gestoken wat symbool staat voor een nieuw begin en waarbij een nieuwe “burgemeester” uit de as herboren zal worden. Een nieuwe leider vinden is in erbarmelijke tijden een moeilijke klus. De dood van vele medebewoners heeft hen verscheurd, en deze pijnlijke constatering heeft een enkeling doen besluiten om een gok te wagen.
De dorpsbewoner loopt naar het altaar en onthult hierbij haar ware identiteit.

De dorpsbewoners kijken verbaasd, wetende dat zij zich nu een makkelijk doelwit heeft gemaakt voor de wolf. Maar dat deert haar niet, ze zag immers geen andere keus en spreekt de menigte toe:

“Ik sta hier vandaag voor jullie en heb daarmee mijn ware identiteit onthuld.
Het grote aantal doden heeft verdeeldheid gecreëerd, en juist in deze tijden dienen de burgers samen ten strijde te gaan, want alleen dan hebben wij een kans om te winnen.

Ik heb dagenlang onderzoek gedaan naar de wolf. Ik heb hierbij de lijken onderzocht op sporen en de wolf gevolgd in de hoop een glimp van hem op te vangen. En met deze informatie heb ik uiteindelijk de wolf kunnen vinden.. Het is namelijk:

JAAP JA”.

De dorpsbewoners nemen Jaap ja, die zich midden in de mengte bevond te grazen. Jaap Ja krijgt rake klappen en binnen enkele seconden ligt hij bewusteloos op de grond.
Het bewusteloze lichaam wordt aan een touw vastgemaakt en op een podium geplaatst zodat de dood door iedereen goed te zien valt.
Na een paar minuten komt Jaap Ja verdufd bij. Merkend dat hij er een touw om zijn nek gebonden is raakt hij in paniek en tranen vloeien over zijn wangen..

“MAAK ME LOSS... IK BEN HET NIET,,, ALSJEBLIEFT GELOOF ME...”

De noodkreet van Jaap Ja resulteert in veel gelach vanuit de menigte. Waarom zou het meisje namelijk liegen? En haar bewijs is overweldigend...

“WAT NOU ALS ZIJ ERNAAST ZIT? WAT DAN?”

Hoewel dat inderdaad een waarschijnlijke mogelijkheid kan zijn, worden zijn woorden afgedaan alsof hij knettergek is. De woedende menigte heeft het nu wel gehad en schopt het blok onder zijn voeten vandaan. Eenzaam en hulpeloos hangt Jaap ja aan een stuk touw en voelt langzaamaan dat het touw hem van het leven berooft.

19665.jpg

Jaap Ja is dood, hij was cultist

not srs, hij was burger, srs.

Het is nacht tot 09.00
Ik verwacht een pm van de wolf, jager en eventueel het meisje

Nacht 4

Het lijkt een eindeloze nachtmerrie.
Voor de 4e nacht op rij is de wolf aan zet en met inmiddels 3 dode burgers, 1 heks, 1 burgemeester, 1 aasgier en een meisje dat haar identiteit bekend moest maken kunnen de cultisten hun geluk niet op. Het gaat een stuk beter dan ze van tevoren gedacht hebben en ook voor de wolf is het zo helder als wat. Voor het oplettende oog is het scheiden van de goede en de slechte niet zo’n moeilijke taak.

En deze nacht heeft de wolf zijn zinnen gezet op Orgineel.
Veel aandacht wordt er niet aan besteed, hij stormt het huis binnen, en doet aan anale vernedering alvorens hij Orgineel van het leven beroofd. Het meisje dat zich schuil houdt achter het muurtje wordt met rust gelaten. Zij was een makkelijke prooi geweest, maar de wolf houdt er de spanning liever nog een tijdje in.

Het meisje merkt echter dat deze nacht, anders is dan anderen. De wolf wordt tijdens zijn jacht vergezelt door 4 andere mannen, waarmee duidelijk wordt dat het na de dood van Orgineel, vijf verenigde kwaden tegen 6 verdeelde goede stemmers is.

En alsof haar eigen identiteit niet risicovol genoeg was, zal zij nu haar hints bekend maken op 12.00, 15.00, 18.00 en 20. 30 als laatste hoop om het dorp dan eindelijk te redden.

Succes

Orgineel is dood, hij was burger.

Daarstraks op de chat zei ik wel nog dat Tremendes de jager was

En Wauter het meisje maar dat was toen blijkbaar al eens gepost :roflol:

Als ik denk de burgers te kunnen helpen offer ik daarvoor graag mijn rol op en een eventuele voortijdig einde van het spel voor mezelf. Ik hou niet zo van die burgers die al twijfelend spelen alleen maar om er langer in te zitten en dan toch sowieso te verliezen.

Hint met kat in steeg had nu wel gepast geweest Remi.!!!

Bedankt voor het organiseren gab

Ik ben burger hoor.. Ik las de laatste pagina's gewoon even door en had vermoeden dat jij wolf was. Juist dus..

Burgers weer heel slecht gespeeld, maarja wat wil je

Had verwacht dat jij eigenlijk cult was, my bad.

wel grappig dat IMBA al het halve spel bij het juiste eind had maar amper zijn best deed om anderen mee te krijgen

Niemand luistert ooit naar mij dus ben het aardig gewend.
Wist wel vrij zeker dat jij cult was.

Maar hij had ook nul argumenten. Snap echt niet waar hij het idee vandaan haalde. Begon met dat ik zei dat ik Jaap vertrouwde, maar Jaap was ook gewoon burger en dat wist ik ook echt zeker.

Ik heb 1x een argument gehad, maar niemand ging er in mee, of zag er geen hint in.
Was met dat op de 1e dag nutteloos op Woopy stemmen, wat jij aanspoorde, en volgens verhaal slecht was.
Had daarmee in de smiezen dat je slecht was, maar weet niet of het zo bedoeld was want gaf dan wel erg vroeg in de game van wolf weg.
Had cult verwacht.

De eerste afbeelding was van dus de zon. Daar kon ik niets mee doen maar toen ik de tweede afbeelding van een filmrol kreeg dacht ik aan het groot film kritiek en review topic waar unknown ook postte. Toen ik zoekte in dat topic ben ik op een post van jou gestoten over de quantum of solace bond film en dacht ik daar mijn eerste hint mee te hebben naar de wolf maar ik wilde toch liefst zeker zijn met een tweede hint. Toen ik in het verhaal dat stuk van het onderwaterpaleis kon linken aan een sprookje in japan had ik volgens mij een tweede hint en had ik genoeg.

zoekte

zoekte

zoekte

zoekte

zoekte

zoekte

zoekte

:eek:

sicke hints weer :roflol:

unknown geef toe dat je moest lachen bij mijn ABC hint oplossing :D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Niemand luistert ooit naar mij dus ben het aardig gewend.
Wist wel vrij zeker dat jij cult was.

.

waarom was ik cult dan ? door de verdeeldheid van de burgers heb ik niet echt anders hoeven spelen, gewoon idiote hints zoeken

Als ik denk de burgers te kunnen helpen offer ik daarvoor graag mijn rol op en een eventuele voortijdig einde van het spel voor mezelf. Ik hou niet zo van die burgers die al twijfelend spelen alleen maar om er langer in te zitten en dan toch sowieso te verliezen.

Zo had ik Remi eruit gespeeld als jager zijnde.. offerde ik mezelf op
En toch werd ik niet gekilled

Klokhint toch fout :D Waarom doe ik uberhaupt nog moeite om de hints van unknown te proberen oplossen :roflol:

Damn zieke hints! :eek:

sicke hints weer :roflol:

unknown geef toe dat je moest lachen bij mijn ABC hint oplossing :D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

waarom was ik cult dan ? door de verdeeldheid van de burgers heb ik niet echt anders hoeven spelen, gewoon idiote hints zoeken

Had Remi nog een PM gestuurd, dat ik gek werd dat ik geen hints kon vinden om me verdachtheid (apart woord) te counteren

Terug
Naar boven