Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Wie zegt dat die oude man gewoon niet te vreten was. Zou sws niet zomaar die 2 dikke uitsluiten als Wolf...

Zo, het verhaal is er. Nu kan ik een serieuze stem gaan uitbrengen :)

De wolf, die het hele tafereel al vanuit een donker hoekje van het dorp (waar vaak ook een kat zit, ofzo? Of zitten hier vaak bebaarde mannen? of mensen die nog niet lang trainen en hun fysiek niet durven laten zien?) gade had geslagen, had natuurlijk niet meer nodig en loopt er zo snel hij kan naartoe. De mini-seconde vlak voor de wolf zijn klauwen op de oude man wil zetten, lijkt het alsof er in het huis achter de man een gordijn bewoog. Daar is de wolf echter niet zeker van, en stort zich dan maar met volle overgave op de oude man, die taaier is dan Unknown's tepels.

De wolf had echter gelijk, er had iemand naar hem staan kijken. Dat blijkt de volgende ochtend, wanneer het hele dorp rond de half opgegeten oude man staat en de burgemeester vraagt: "Wie heeft er iets gezien?". Een klein meisje, amper een scheet groot antwoord positief, maar zacht: "Ik." De burgemeester draait zich naar haar en vraagt: "Wat heb je gezien?" Het meisje antwoord dat ze gezien heeft dat iemand op klokslag twaalf ineens groter, sterker en behaarder werd en zelfs op een wolf leek. De enige vraag die de burgemeester daarop kon stellen was: "Wie is het? WIE is het? WIE IS HET?!?!"

DE SHIT IS AAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN

Zou dit willen zeggen dat de bad guys mensen zijn waarvan er geen foto's op dbb staan of die niet bekend zijn bij andere leden in real-life?

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Ik zal maar beginnen met stemmen.

SuuS141

Van een speler van jouw kaliber verwacht ik wel iets meer uitleg?

Oude man.
Is tremmendes dood?

De mini-seconde vlak voor de wolf zijn klauwen op de oude man wil zetten

Een naam oid dat te maken heeft met tijd verwijst naar de wolf?

De mini-seconde vlak voor de wolf zijn klauwen op de oude man wil zetten

Een naam oid dat te maken heeft met tijd verwijst naar de wolf?

Zou kunnen. Ik zie wel niet meteen wat.

Ik vind het vooral opvallend dat er veel aandacht wordt besteed aan wat het slachtoffer heeft meegemaakt vooraleer hij gedood werd. Zou daar een hint in verschuild zitten?

Ik vind het vooral opvallend dat er veel aandacht wordt besteed aan wat het slachtoffer heeft meegemaakt vooraleer hij gedood werd. Zou daar een hint in verschuild zitten?

Of wellicht naar een cult, denk niet dat hij er gelijk een hint naar de wolf in zet. Tijd is in cijfers en de enige deelnemer met cijfers is Suus.

Jou hint zal ik nog even nalezen.

Zie het niet echt... Denk wel dat ik een de hint naar het meisje zie :)

Ik zie wel hints naar de cults, maar verder kan ik zo 123 nog niets bijzonders uit het verhaal halen.

Hm ok, we hoeven onze stem dus niet meer te onderbouwen?
Of geldt deze regel alleen voor de cults?

Ik zie wel hints naar de cults, maar verder kan ik zo 123 nog niets bijzonders uit het verhaal halen.

De enige mogelijk hints die ik zie lijken me iets te obvious om echt hints te zijn. Het wordt dus wat afgaan op (het gebrek aan) reacties voor de eerste stemronde.

Terug
Naar boven