XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

De hints die ik zie in dit verhaal zijn de ene mbt tijd, zyzz, en het meisje. Alleen het koppelen aan iemand is nog lastig nu.

Als je goed bedoelt mbt mijn rol dan vraag je nu al om hints over mijn rol, wat nogal vroeg in t spel is.
En een tegenargument waarom ik speel zoals ik speel? Geen idee, ik probeer zo actief mogelijk mee te doen en te zoeken naar hints.
Heb nergens in de regels van t spel zien staan dat je alleen mee mag doen als je er goed in bent, misschien heb ik er overheen gelezen.

Maar goed, over hints gesproken: ik vind de hint die Tremendes heeft gevonden wel een mooie :)

goed in de betekenis van 'het goed spelen', niet de goede kant.

en stop met dat gelul van: 'jullie zijn allemaal beter, ga niet haten op mij'. dit is niet zoiets waar je echt beter in kunt zijn imo, alles moet een beetje meegaan en je moet de juiste dingen zien. niemand hier heeft je ook behandelt alsof je hier duidelijk slecht in bent...

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Hahaha moest lachen net..Dacht ga proberen hints te zoeken. Come at me brah misschien het zyzz topic? Heeft die dikke Diaephi de meeste posts in van ons.:roflol:
Maar zal wel niks zijn toch? Verder kom ik nog niet..

hoe kun je dat eigenlijk zien? of is dat iets dat alleen mods kunnen zien?

Ik had een trollstem staan op Diaephi maar omdat ie ubervaag insprong bij Unknown's stem op Suus en die Come at me brah shizzle blijft ie staan

hoe kun je dat eigenlijk zien? of is dat iets dat alleen mods kunnen zien?

Volgens mij kun jij dat ook zien. In dit topic zijn 221 reacties en als je dat aanklikt zie je wie en hoeveel een member gepost heeft..

1zc3ewh.jpg

goed in de betekenis van 'het goed spelen', niet de goede kant.

en stop met dat gelul van: 'jullie zijn allemaal beter, ga niet haten op mij'. dit is niet zoiets waar je echt beter in kunt zijn imo, alles moet een beetje meegaan en je moet de juiste dingen zien. niemand hier heeft je ook behandelt alsof je hier duidelijk slecht in bent...

Dat "gelul" krijg je vanzelf als je iemand om dergelijke argumenten gaat vragen of dat herhaaldelijk aangeeft.
Maar goed, nuff said.

Ik ben geneigd om mee te gaan op de hint van Tremendes aangezien ik geen duidelijkere hint heb kunnen vinden.

Ik had een trollstem staan op Diaephi maar omdat ie ubervaag insprong bij Unknown's stem op Suus en die Come at me brah shizzle blijft ie staan

Ik ben geneigd met je mee te gaan maar je hebt bij mij toch ook een * staan.. Mr. Do You Even Beard

Twijfel sterk tussen suus en dia...

Ik vind de redenatie van Unknown erg goed, maar ik vind Unknown sowieso altijd erg goed en stiekem ben ik een fan van hem.

Suus it is.

Vandaag beetje afwezig geweest. (Elder Scrolls Online :))
Morgen weer werken dus dan veel aktiever :cool:

Beetje rare redenatie van Unknown om ineens op Suus te stemmen maar 't is beter dan niets... Al vindt ik Diaephi dan verdachter die zonder toelichting direct Unknown volgt terwijl Unknown op dat moment nog geen enkele rede heeft gegeven.

Diaephi voorlopig dus.

Terug
Naar boven