XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Ik ben ook wel benieuwd waarom

Zo, het verhaal is er. Nu kan ik een serieuze stem gaan uitbrengen :)

Van een speler van jouw kaliber verwacht ik wel iets meer uitleg?

Hm ok, we hoeven onze stem dus niet meer te onderbouwen?
Of geldt deze regel alleen voor de cults?

Allereerst ben ik liever degene die de stemming start dan degene die de stemming volgt. Zoals je ziet ben ik jullie op dit punt blijkbaar meer verantwoording schuldig dan degene die mij volgt (Diaephi), wat in zekere zin frapant is maar die uitleg laat ik jullie bespaart.

Daarnaast vind ik SuuS141 nogal een "afwezige" speler.
SuuS141 is nooit een doorslaggevende speler gebleken, dus van weinig toegevoegde waarde indien ze bij de goede kant behoort.
Indien ze echter slecht is, zorgt die "afwezige" speelstijl er juist voor dat ze vaak de dans onspringt en dat maakt haar imo juist gevaarlijk.
Met andere woorden SuuS141 hanteert een speelstijl die enkel positief is indien ze bij het slechte kamp behoort en daarom mag ze er van mij uit.

Dus omdat mijn speelstijl jou niet aanstaat breng je je stem op mij uit?
Beetje kinderachtig imo, maar ik kan me wel voorstellen dat t tenenkrommend moet zijn dat we niet allemaal zo goed zijn als jij.
Laat je stem op mij maar lekker staan, zo maak je gelijk jouw rol voor de rest van de spelers duidelijk.

Dus omdat mijn speelstijl jou niet aanstaat breng je je stem op mij uit?
Beetje kinderachtig imo, maar ik kan me wel voorstellen dat t tenenkrommend moet zijn dat we niet allemaal zo goed zijn als jij.
Laat je stem op mij maar lekker staan, zo maak je gelijk jouw rol voor de rest van de spelers duidelijk.

En omdat mijn uitleg je niet aanstaat noem je mij kinderachtig? You see what i did there?

Je vroeg om uitleg en die heb je bij deze.

• Like
Waarderingen: mat
de uitleg van unknown is zeker mooi, maar hij stelt zichzelf wel erg in het licht hierdoor. (onnodig en al heel vroeg in het spel)

een duidelijke hint naar een cult valt er uit het verhaal niet te halen dus dan moet je er mensen uitstemmen met dergelijke argumenten.

ben benieuwd of suus nog met een deftig argument gaat afkomen of dat ze mad gaat blijven :p

Hahaha moest lachen net..Dacht ga proberen hints te zoeken. Come at me brah misschien het zyzz topic? Heeft die dikke Diaephi de meeste posts in van ons.:roflol:
Maar zal wel niks zijn toch? Verder kom ik nog niet..

Klassieke dag 1. Ik heb dan ook niks te melden, maar dat wilde ik toch even melden.

En omdat mijn uitleg je niet aanstaat noem je mij kinderachtig? You see what i did there?

Je vroeg om uitleg en die heb je bij deze.

Ik vind het idd kinderachtig dat je omwille van een speelstijl die je niet aanstaat (in dit geval die van mij) een stem uitbrengt ipv op een hint uit t verhaal.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

de uitleg van unknown is zeker mooi, maar hij stelt zichzelf wel erg in het licht hierdoor. (onnodig en al heel vroeg in het spel)

een duidelijke hint naar een cult valt er uit het verhaal niet te halen dus dan moet je er mensen uitstemmen met dergelijke argumenten.

ben benieuwd of suus nog met een deftig argument gaat afkomen of dat ze mad gaat blijven :p

Deftig argument waartegen?
Dat ik speel zoals ik speel? Want een argument tegen een hint hoef ik niet te geven aangezien dat er niet toe doet.

Deftig argument waartegen?
Dat ik speel zoals ik speel? Want een argument tegen een hint hoef ik niet te geven aangezien dat er niet toe doet.

een tegenargument waarom jouW speelstijl wel goed is? er is toch een reden waarom je kiest het spel zo te spelen en niet anders?

zie je wel jorgy dat ik het verschil tussen jou en jouw weet :D

Ik vind het idd kinderachtig dat je omwille van een speelstijl die je niet aanstaat (in dit geval die van mij) een stem uitbrengt ipv op een hint uit t verhaal.

Goed lezen. Ik stem niet op je doordat jou speelstijl mij niet aanstaat. Ik stem op je omdat je imo een speelstijl hanteert die enkel positief is voor het slechte kamp. Dat zijn twee verschillende dingen.

En stemmen naar aanleiding van een hint? SuuS, pls.
Het is al lastig genoeg om een hint juist te interpreteren van spelleiders waarbij de stijl voor het verwerken van hints bekend is, laat staan wanneer die stijl onbekend is. Good luck with that.

Ik vind suus te lekker om eruit te stemmen.

Los van het feit dat ik Unknowns stem wat uit de lucht gegrepen vond, is het sowieso nogal moeilijk om iemand er in de eerste ronde al uit te stemmen op basis van hints. Vaak is er toch nog niet echt genoeg info beschikbaar.

In elk verhaal staan hints, ook in het eerste verhaal. We moeten ze alleen weten te zien.

In elk verhaal staan hints, ook in het eerste verhaal. We moeten ze alleen weten te zien.

Natuurlijk, maar vaak heb je er meerdere nodig zodat je kan combineren. Ik heb nog niet zo vaak weerwolfgames meegedaan, maar gedurende de keren dat ik meedeed kreeg ik toch de indruk dat de eerste ronde vaak wat gokken is.

Vond wat onze ouwe dikke trem gevonden heeft zo slecht nog niet. Aangaande de "come at me brahh" en het zyzz topic.

Natuurlijk, maar vaak heb je er meerdere nodig zodat je kan combineren. Ik heb nog niet zo vaak weerwolfgames meegedaan, maar gedurende de keren dat ik meedeed kreeg ik toch de indruk dat de eerste ronde vaak wat gokken is.

Daar ben ik het wel mee eens.

Ik heb nog niet echt iets nuttigs te melden. De hints zie ik niet zo goed nog.
Vind unknown zijn stem op SuuS, en diaephi die volgt, wel wat merkwaardig.

een tegenargument waarom jouW speelstijl wel goed is? er is toch een reden waarom je kiest het spel zo te spelen en niet anders?

zie je wel jorgy dat ik het verschil tussen jou en jouw weet :D

Als je goed bedoelt mbt mijn rol dan vraag je nu al om hints over mijn rol, wat nogal vroeg in t spel is.
En een tegenargument waarom ik speel zoals ik speel? Geen idee, ik probeer zo actief mogelijk mee te doen en te zoeken naar hints.
Heb nergens in de regels van t spel zien staan dat je alleen mee mag doen als je er goed in bent, misschien heb ik er overheen gelezen.

Maar goed, over hints gesproken: ik vind de hint die Tremendes heeft gevonden wel een mooie :)

Typische eerste dag weer, hopelijk ga ik es een keer niet vroeg dood :(

Zullen we op jorgyboy stemmen voor de traditie, ow wacht :(

Terug
Naar boven