AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Tel jij de stemmen voor het verhaal er kwam ook mee jorgy?

Lijkt me niet.

Vind het wel interessant, denk echt dat 1 van de 2 cult is gezien er gelijk al 2 kampen zijn.

Mijn onderbuik zegt me dat suus gewoon keihard cult is.

Ik heb meer het idee dat het tussen twee burgers gaat. Aanstichter van deze merkwaardige stemming is UnknownDBB.

Mijn stem is dan misschien wel nutteloos, maar liever een nutteloze stem dan een burger killen. Hopelijk ben ik niet de enige die dit ziet.

Ik heb meer het idee dat het tussen twee burgers gaat. Aanstichter van deze merkwaardige stemming is UnknownDBB.

Mijn stem is dan misschien wel nutteloos, maar liever een nutteloze stem dan een burger killen. Hopelijk ben ik niet de enige die dit ziet.

Lol, wat een bs.
Je ziet hoe Unknown de stemming op gang heeft gebracht.
1e ronde is altijd een blinde gok, dit maakt je alleen maar verdacht omdat je zo uit de spotlight denkt te kunnen blijven.

Ik hou je in de gaten :cool:

Goed gezien ja alleen weet ik niet hoe betrouwbaar deze info is omdat Diaephi ook wel in 't nauw zit en iedereen mag ook liegen over zijn rol....

Tegen Suus zie ik ook niet echt rede om te stemmen, jij misschien nog een andere suggestie dan? Want dan wil ik wel meegaan...

Ik heb niet meteen een andere suggestie maar sta ook nog open om eventueel mijn stem te veranderen

Lijkt me niet.

Vind het wel interessant, denk echt dat 1 van de 2 cult is gezien er gelijk al 2 kampen zijn.

Mijn onderbuik zegt me dat suus gewoon keihard cult is.

Ik zou dan toch even naar een dokter gaan voor een magisch drankje tegen jouw onderbuikgevoelens IMBA of heb je teveel gegeten met de Paasdagen?

Ik zou dan toch even naar een dokter gaan voor een magisch drankje tegen jouw onderbuikgevoelens IMBA of heb je teveel gegeten met de Paasdagen?

:roflol: Nu ben je sowieso ten dode opgeschreven dus of we je er nou uit stemmen of in laten maakt weinig verschil. Desondanks ben ik bereid m'n stem wel te veranderen, mocht je toch niet zijn wie je claimt te zijn lig je er morgen wel uit.

:roflol: Nu ben je sowieso ten dode opgeschreven dus of we je er nou uit stemmen of in laten maakt weinig verschil. Desondanks ben ik bereid m'n stem wel te veranderen, mocht je toch niet zijn wie je claimt te zijn lig je er morgen wel uit.

Yo cult hou eens op.

• Like
Waarderingen: Vonk
Lol, wat een bs.
Je ziet hoe Unknown de stemming op gang heeft gebracht.
1e ronde is altijd een blinde gok, dit maakt je alleen maar verdacht omdat je zo uit de spotlight denkt te kunnen blijven.

Ik hou je in de gaten :cool:

:rolleyes: Cult much..?

Als reden voor Suus wordt aangegeven dat ze afwezig is.. goeie reden ja. Zo ken ik er nog een paar. Mij lijkt het niet dat ze slecht is..

Als ik slecht zou zijn had ik het risico niet genomen om de aandacht op deze manier op mij te vestigen, dan had ik ook lekker plaatsgenomen in het treintje.

Hahaha ga je nou terugkrabbelen?
Sufferdje...
Jij denkt wel heel goed te weten wanneer iemand "ten dode" is opgeschreven he

Terug
Naar boven