AndroidHealthClinic

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Unknown's redenatie maar raar mbt SuuS..

Ik zou op hem stemmen, ware het niet dat hij niet op de spelerslijst staat.. ???

Foutje van mij, mijn excuses. Het is aangepast, UnknownDBB staat er bij en speelt dus mee.

Epic troll als hij nu toch niet had meegespeeld stiekem :o

Kan niet bolden op mobiel en heb verjaardag dus suus maar xd

Laatst bewerkt door een moderator:
Blind stemmen en iedereen die niet volgt dom en nutteloos noemen.

Het is wel gelijk vanaf dag 1 de Unknown die we kennen, en waar we allemaal zo van zijn gaan houden.

Ik meen het srs.

Nadat ik op SuuS stemde kom je met deze reactie

Om vervolgens zelf deze reactie als onderbouwing te gebruiken voor je eigen stem op Diaephi.

No offence, maar van iemand die zo'n reactie plaatste met een sarcastische toon en insinueerde dat mijn stem zonder onderbouwing niks waard is, lekt de onderbouwing bij jouw stem ook aardig.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Blind stemmen en iedereen die niet volgt dom en nutteloos noemen.

Het is wel gelijk vanaf dag 1 de Unknown die we kennen, en waar we allemaal zo van zijn gaan houden.

Ik heb niemand dom of nutteloos genoemd. Niks verdraaien Alley.
Daarnaast is mijn stem ook niet blind, daar ik mijn onderbouwing van mijn stem gewoon aangegeven heb.

Allereerst ben ik liever degene die de stemming start dan degene die de stemming volgt. Zoals je ziet ben ik jullie op dit punt blijkbaar meer verantwoording schuldig dan degene die mij volgt (Diaephi), wat in zekere zin frapant is maar die uitleg laat ik jullie bespaart.

Daarnaast vind ik SuuS141 nogal een "afwezige" speler.
SuuS141 is nooit een doorslaggevende speler gebleken, dus van weinig toegevoegde waarde indien ze bij de goede kant behoort.
Indien ze echter slecht is, zorgt die "afwezige" speelstijl er juist voor dat ze vaak de dans onspringt en dat maakt haar imo juist gevaarlijk.
Met andere woorden SuuS141 hanteert een speelstijl die enkel positief is indien ze bij het slechte kamp behoort en daarom mag ze er van mij uit.

Dit is je niet al te beste onderbouwing. Je roept alsof je het allemaal al weet en owee als er iemand niet meegaat.
Zal niet ontkennen dat er wat in zit in wat je zegt maar dit zou voor meer mensen kunnen gelden.
Je bent veel te hard bezig Dieaphi erin te houden. Snap niet waarom je zo overtuigd ben dat hij goed is.

Dit is je niet al te beste onderbouwing. Je roept alsof je het allemaal al weet en owee als er iemand niet meegaat.
Zal niet ontkennen dat er wat in zit in wat je zegt maar dit zou voor meer mensen kunnen gelden.
Je bent veel te hard bezig Dieaphi erin te houden. Snap niet waarom je zo overtuigd ben dat hij goed is.

Ik plaatste als eerste een stem. Een uur na het verhaal.
Diaephi stemde als tweede, en stemde met mij mee een paar minuten nadat ik mijn stem geplaatst had.

Waarom zou een cult zo vroeg een stem plaatsen? En dan ook nog een stem plaatsen waardoor hij iemand volgt?
Cultisten zullen vooral de eerste dag gewoon wachten hoe de stemming verloopt om vervolgens de stemming te volgen. Het levert een cultist 0,0 op om zo snel een stem te plaatsen zonder enige onderbouwing, wetende dat de kans dat er een burger uitgestemd wordt enorm groot is.

Dat Diaephi zo snel z'n stem plaatste zonder dat een onderbouwing nodig was, liet alleen maar zien dat ie bereid is om op iedereen te stemmen. Hetgeen wat alleen een burger bereid is te doen.

Hmm, zie ik hier een subtiele hint naar je rol ?

Goed gezien ja alleen weet ik niet hoe betrouwbaar deze info is omdat Diaephi ook wel in 't nauw zit en iedereen mag ook liegen over zijn rol....

Tegen Suus zie ik ook niet echt rede om te stemmen, jij misschien nog een andere suggestie dan? Want dan wil ik wel meegaan...

Ik plaatste als eerste een stem. Een uur na het verhaal.
Diaephi stemde als tweede, en stemde met mij mee een paar minuten nadat ik mijn stem geplaatst had.

Waarom zou een cult zo vroeg een stem plaatsen? En dan ook nog een stem plaatsen waardoor hij iemand volgt?
Cultisten zullen vooral de eerste dag gewoon wachten hoe de stemming verloopt om vervolgens de stemming te volgen. Het levert een cultist 0,0 op om zo snel een stem te plaatsen zonder enige onderbouwing, wetende dat de kans dat er een burger uitgestemd wordt enorm groot is.

Dat Diaephi zo snel z'n stem plaatste zonder dat een onderbouwing nodig was, liet alleen maar zien dat ie bereid is om op iedereen te stemmen. Hetgeen wat alleen een burger bereid is te doen.

Nee dit is niet waar. Hij moest weg en had geen tijd. Hij had er veel belang bij dat er iets met de stemming ging gebeuren aangezien hij al 2 stemmen had.

Alles bij elkaar genomen zijn alle redenen flinterdun vooralsnog..

Nee dit is niet waar. Hij moest weg en had geen tijd. Hij had er veel belang bij dat er iets met de stemming ging gebeuren aangezien hij al 2 stemmen had.

Die stemmen waren geplaatst voor het dagverhaal dus die tellen niet. Daarnaast waren dat gewoon "troll"stemmen

Terug
Naar boven