- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diaephi wist dit dus ook niet?
Stem morgen mij eruit, kijken wat voor mooie skills ik dan krijg.
Wel erg leuk bedacht.
Het topic mag geen karmagebedel worden en dan moeten we voor een hint karma gaan geven aan de spelleider?![]()

Wat me vooral opviel: weinig geswitch/stemmen de laatste uren voor het einde van de stemronde. Ik weet nog niet goed wat ik daar van moet maken.
zeg er nog bij dat ik savonds wss ga wisselen, maar dat werd zinloos.Het topic mag geen karmagebedel worden en dan moeten we voor een hint karma gaan geven aan de spelleider?![]()
Dat alle domme burgers op mij stemden en de cults het welletjes vonden. Word gewoon keihard afgerekend omdat ik voor het werk mijn stem al op suus zetzeg er nog bij dat ik savonds wss ga wisselen, maar dat werd zinloos.
---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------
Mede burgers, als we dat raadsel niet oplossen en ik word zombie wolf, vreet ik gewoon 2 cults op

Het raadsel:
Welk woord zoek ik? ALLE elementen dienen samen gecombineerd te worden, om het woord te vinden.
1) Deze afbeelding: [Link niet meer beschikbaar]
2) Deze afbeelding: [Link niet meer beschikbaar]
3) Deze 3 woorden: Gland, Mesentery, Submucosa
Er zijn morgen dus 2 stemmingen: één voor diegene die eraan moet geloven, en één die volgens jou de oplossing van het raadsel is. Meerderheid van stemmen wint in beide gevallen.
Ik denk trouwens dat het woord wat Jordi zoekt anus is.