MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Sukkels ik zei toch al dat ik dienst heb, stem mij er maar uit dan ben je zo een paar spelers kwijt

Nemen ze van die dikkerds aan in dienst dan???

Kom maar dan, stem mij er uit, ik offer me wel op aangezien de burgers dan meteen weten wie de cults zijn deze game.

Mijn stem gaat naar Diaephi gebaseerd op de Zyzz hint van Tremendes.

Blijf toch op Suus

Dit slaat echt nergens op tenzij je meer informatie hebt als ons.

Blijf op Diaephi staan.

Kom maar dan, stem mij er uit, ik offer me wel op aangezien de burgers dan meteen weten wie de cults zijn deze game.

Ik ga voorlopig voor Diaephi.

strong :roflol:

hopeloos weer.

Suus

Geen idee waarom, maar Unknown heeft vaak een gelukkige hand van kiezen. Wie weet vandaag ook weer.

Ik vind de redenatie van Unknown erg goed, maar ik vind Unknown sowieso altijd erg goed en stiekem ben ik een fan van hem.

Suus it is.

Vandaag beetje afwezig geweest. (Elder Scrolls Online :))
Morgen weer werken dus dan veel aktiever :cool:

ben meer geneigd unknown te volgen

suusje

Suus

Geen idee waarom, maar Unknown heeft vaak een gelukkige hand van kiezen. Wie weet vandaag ook weer.

Wat wil je nou zeggen?

Ben je nou srs? Denk je nou serieus dat ik als cult het voortouw zou nemen in de stemming voor het elimineren van een burger?

Als cult had ik in dat geval wel gewoon afgewacht gezien de kans om een burger eruit te stemmen zo'n 70% is.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Hopeloos omdat het de enige persoon is waar een tip naartoe wijst? De eerste rond is altijd een beetje gokken.

En in welk opzicht zou de zin "Come at me brah" leiden naar een cultist?

Ik twijfel toch nog over mijn stem. Als je vanuit het Zyzz topic vertrekt, is Diaephi wel een logische keuze. Maar de spelleider vertrekt vanuit het omgekeerde vertrekpunt, namelijk vanuit een speler. Het zou me raar lijken moest Jorgyboy random topics gaan checken om te zien wie daar het meeste posts heeft. Overigens is er ook niet echt een verband tussen een reeds "overleden" persoon en een cult.

Ik vind Unknown's redenatie maar raar mbt SuuS..

Ik zou op hem stemmen, ware het niet dat hij niet op de spelerslijst staat.. ???

Ik twijfel toch nog over mijn stem. Als je vanuit het Zyzz topic vertrekt, is Diaephi wel een logische keuze. Maar de spelleider vertrekt vanuit het omgekeerde vertrekpunt, namelijk vanuit een speler. Het zou me raar lijken moest Jorgyboy random topics gaan checken om te zien wie daar het meeste posts heeft.

Zyzztopic is nou niet echt een random topic.

Dieaphi of suus :(

Ben je nou srs? Denk je nou serieus dat ik als cult het voortouw zou nemen in de stemming voor het elimineren van een burger?

Als cult had ik in dat geval wel gewoon afgewacht gezien de kans om een burger eruit te stemmen zo'n 70% is.

Of je bent cult of je bent srs zeldzaam dom voor jouw doen aan het spelen.

Terug
Naar boven