- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja of ik jou eruit krijg, heb ik vaker geprobeerd. Heb nog geen nieuwe laptop nodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sukkels ik zei toch al dat ik dienst heb, stem mij er maar uit dan ben je zo een paar spelers kwijt
Sukkels ik zei toch al dat ik dienst heb, stem mij er maar uit dan ben je zo een paar spelers kwijt
Dit slaat echt nergens op tenzij je meer informatie hebt als ons.
Blijf op Diaephi staan.
Kom maar dan, stem mij er uit, ik offer me wel op aangezien de burgers dan meteen weten wie de cults zijn deze game.
Mijn stem gaat naar Diaephi gebaseerd op de Zyzz hint van Tremendes.

Ik vind de redenatie van Unknown erg goed, maar ik vind Unknown sowieso altijd erg goed en stiekem ben ik een fan van hem.
Suus it is.
Vandaag beetje afwezig geweest. (Elder Scrolls Online)
Morgen weer werken dus dan veel aktiever![]()
Suus
Geen idee waarom, maar Unknown heeft vaak een gelukkige hand van kiezen. Wie weet vandaag ook weer.
Kom maar dan, stem mij er uit, ik offer me wel op aangezien de burgers dan meteen weten wie de cults zijn deze game.
Mijn stem gaat naar Diaephi gebaseerd op de Zyzz hint van Tremendes.
Hopeloos omdat het de enige persoon is waar een tip naartoe wijst? De eerste rond is altijd een beetje gokken.
Ik twijfel toch nog over mijn stem. Als je vanuit het Zyzz topic vertrekt, is Diaephi wel een logische keuze. Maar de spelleider vertrekt vanuit het omgekeerde vertrekpunt, namelijk vanuit een speler. Het zou me raar lijken moest Jorgyboy random topics gaan checken om te zien wie daar het meeste posts heeft.
Ben je nou srs? Denk je nou serieus dat ik als cult het voortouw zou nemen in de stemming voor het elimineren van een burger?
Als cult had ik in dat geval wel gewoon afgewacht gezien de kans om een burger eruit te stemmen zo'n 70% is.