MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Ik acht beide opties nog mogelijk op dit moment.

Bedoelde het uiteraard iets anders, namelijk :

Kan maar dat zou im dit stadium een achterlijke zet zijn.. Indien Suus een rol zou claimen die ze niet heeft is ze 100% cult..
Dat zou een makkelijke cult dood betekenen voor ons, maar de wolf zou daarentegen niet gelijk degene willen doden die beweert de rol te hebben die Suus claimde, als angst voor de jager, hetgeen wat deze nacht wel bewezen is en de daaropvolgende keuze vna de wolf voor Hill

Uiteraard houd ik ook beide opties open, zowel dat SuuS liegt als de waarheid spreekt. Maar gezien niemand opstaat om te beweren dat haar geclaimde rol een leugen is zie ik geen reden om dat tegen te spreken en haar te verdenken.
Ik heb weinig tijd vandaag, maar doordat Hill dood is zou het wat gemakkelijker moeten zijn om bepaalde connecties te liggen.

Bedoelde het uiteraard iets anders, namelijk :

Uiteraard houd ik ook beide opties open, zowel dat SuuS liegt als de waarheid spreekt. Maar gezien niemand opstaat om te beweren dat haar geclaimde rol een leugen is zie ik geen reden om dat tegen te spreken en haar te verdenken.
Ik heb weinig tijd vandaag, maar doordat Hill dood is zou het wat gemakkelijker moeten zijn om bepaalde connecties te liggen.

Waar heeft ze haar rol geclaimed ?

Ja ik heb dat ook gemist weer geloof ik :o

Een erg groot risico. Er is toch geen garantie dat Diaephi daadwerkelijk de spelers doodt die hij claimt te gaan doden?
Hij is inderdaad gewoon burger, dus dat blijft hij. Bovendien wil hij natuurlijk graag de held worden door het killen van de wolf.

Je creeert gewoon een sterke burgerrol, zoals de huurmoordenaar in sommige eerdere spellen.

Ik wil die gok best nemen. Oplossing van de hint is volgens mij dan ook Ananas is ook fruit

Hij is inderdaad gewoon burger, dus dat blijft hij. Bovendien wil hij natuurlijk graag de held worden door het killen van de wolf.

Je creeert gewoon een sterke burgerrol, zoals de huurmoordenaar in sommige eerdere spellen.

Ik wil die gok best nemen. Oplossing van de hint is volgens mij dan ook Ananas is ook fruit

Onzin, het is gewoon gevaarlijk om Diaephi wolf te laten worden.
Hij kan nu wel stoer roepen van 'ik dood een vult' maar indien Diapehi zich professuoneel opstelt dan zal hij zich moeten aanpassen aan de rol die hij heeft. Dwz hij zal doen wat er van hem verwacht wordt en een burger moeten doden. Jorgybiy zal dat ook van hem verlangen.
Uiteraard kan Diaephi denken van 'ja maar dan dood ik toch alsnog degene waarvan ik denk dat hij cukt is, maar zeg ik tegen Jorgyboy dat ik oprecht denk dat het een burger is'. Dit zal idd niet voor Jorgy te controleren zijn, maar zal wel een kinderachtige zet van Diaephi en indien we het zo gaan spelen mag ie er van mij sowieso uit.

Je moet namelijk spelen naar de rol die je gekregen hebt, of je het daar nou mee eens bent of niet. Indien mensen gaan functioneren, anders dan waarvoor de rol is bedoelt, kunnen we net zo goed kappen met dit spel.

Waar staat dan dat de zombie wolf een slechte rol is ??

Haha ik heb ook nog nooit een goedaardige zombie gezien :p

nja als Jorgy dan ff opheldering geeft

het woord wolf is voldoende om die suggestie te wekken.

Dacht ik ook, geeft de bad guys wel op 2 dagen tijd om er vier man uit te spelen en dan heb ik de stemmingen nog niet meegerekend. Beetje overpowered.

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

nja als Jorgy dan ff opheldering geeft

Heeft hij zijn post aangepast of zie ik de uitleg over de zombiewolf niet meer?

Ik stem sanca , was een van de eerste die op mij stemde ondanks dat hij klaarblijkelijk de hint naar mijn rol wel gezien had

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Er wordt ook nergens duidelijk gemaakt dat je een goede rol zou hebben. Vandaar het risico.

Ja tuurlijk loop je een risico. Mss leid ik jullie wel om de tuin dat ik goed ga spelen en vreet ik jullie vervolgens op

Ik was eigenlijk niet heel serieus, maar zie nu dat iedereen er toch aardig in meegaat :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Mooi trouwens dat Hillr er uit is, zat ik niet verkeerd met mijn verdenking van cult gedrag met haar nutteloze stem.

Terug
Naar boven