Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

En op welke manier is dat alle 3 de hints gecombineerd?

1 : coïtus kan ook via de anus

2 : plaatje kan met beetje fantasie doorgaan voor ster van zwaarden ---> Anus

3 : Anus woorden.

Moet wel anus zijn hoe langer ik er over nadenk.

Ik zie helemaal niks aan hints of met het raadsel..

Vond unknown wel raar en verdacht spelen gisteren dus ik neig ernaar om op hem te stemmen. Bedoel..treintje richting suus opzetten(reden bleek volgens verhaal onzin en in eerder spel ook plaats gevonden te hebben), bereid om te switchen om daarna met een blanco stem te eindigen.
Wilde dit ook eens doen, in mijn onervarenheid, in een vorige editie en blanco stemmen bleek een nono te zijn. Dus ik vind dit maar vreemd van een ervaren speler en neig ernaar om dit als cult gedrag te bestempelen.

Als je goed nadenkt is unknown zijn gedrag niet zo vreemd.

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Ik denk trouwens dat het woord wat Jordi zoekt anus is.

Zou kunnen maar ik twijfel eraan. Bij het eerste plaatje zouden de posities van de voeten anders moeten zijn (tenzij jorgyboy expres zo geen plaatje heeft gekozen omdat het anders te direct zou zijn) en de drie laatste woorden heb weinig te maken met anaal/anus. Eentje ervan is zelf een klier.

• Topic Starter Topic Starter
BIEP BIEP BIEP!! 7u 30. Verdomme, nog zo vroeg maar toch al moeten opstaan, denkt PunJab. Niets aan te doen, de plicht roept en daar valt niets aan te doen. Hij doet zijn twee kousen aan, neemt zijn zweepje en zijn latexpak, stopt het in zijn rugzak en loopt zijn huis uit. Met nog een kop vol slaap, staat hij er niet bij stil ... er is vannacht wéér gemoord! Hij is nog geen twee stappen buiten, of hij ruikt het al: deze is al rot! In een blinde paniek, rent hij naar het midden van het dorpsplein en luidt hij de bel.

Het duurt dan ook niet lang, voor half het dorp verzameld is rond het nieuwe lijk. Wie is het lijk? Wie is er deze nacht opgegeten? Veel vragen die gesteld worden, voornamelijk door behaarde mannen die toch niet zoveel te zeggen hebben. Hoewel er van het gezicht niet veel meer overschiet, duurt het toch niet lang voor men weet wie het is. Het lijk heeft namelijk twee grote bulten en hoewel er ook mannen zijn met grote bulten op deze plek - de ene helft denkt meteen aan de arme Diaephi, de andere helft aan Tremendes - is dit toch wel overduidelijk een vrouw. En zo zijn er maar twee, in Screwthatistan. Jammer voor haar, want ze was nog maar net verhuisd naar het dorp en dit was de eerste keer dat ze te maken kreeg met een weerwolf. En toch kiest hij in de eerste nacht meteen haar. Jammer jammer jammer.

Vannacht heeft de wolf HillR opgegeten.

Zij was een cultist.

Het is nu dag. Het spel gaat gewoon voort zoals normaal.

In verband met de extra wending:

Ik verwacht van iedereen (tenzij je niet wil meewerken aan een antidote) dus vandaag twee stemmen! Ze hoeven niet samen in één post te staan, maar wél in het vetgedrukt én in een onveranderde (geen edits dus) post. Ik wil dus nog steeds weten wie er vannacht dood zal gaan door stemming, maar ook wat jullie denken dat de oplossing is van het raadsel. Dit allemaal voor 22u.

Afhankelijk van hoe het raadsel zal opgelost worden, zal Diaephi dus een nieuwe rol krijgen. Het spel blijft voor de rest echter onveranderd en zal doorgaan zoals anders. Indien er onduidelijkheden zijn, zal ik hierop antwoorden indien nodig, maar ik zal dat zo weinig mogelijk doen, dus lees alles goed na.

Succes.

Laatst bewerkt:
Hatseklatse eindelijk eens in de eerste nacht een cult!:thumbs:

Twee stemmen srs? Eentje is al moeilijk man..

Rip HillR al was ze gelukkig cult en geen burger.

Voortbordurend op de anus van IMBA, misschien bedoelt Jorg t woord homo?

Wist niet dat Pun zo'n kinky mtfer is:D

Daar gaat ook mijn reputatie :(

Ik kom in die categorie gezien de ronde tafel dan ook uit op kontridder..

Daar ben ik het wel mee eens.

Ik heb nog niet echt iets nuttigs te melden. De hints zie ik niet zo goed nog.
Vind unknown zijn stem op SuuS, en diaephi die volgt, wel wat merkwaardig.

afgaande hierop denk ik dat suus nu in het slechte kamp sws behoort. En we remi kunnen vrijschelden van alle verdenkingen. Dus hopelijk gaat diaephi onze man bear pig worden en dr opeten als het niet lukt voor de burgers

afgaande hierop denk ik dat suus nu in het slechte kamp sws behoort. En we remi kunnen vrijschelden van alle verdenkingen. Dus hopelijk gaat diaephi onze man bear pig worden en dr opeten als het niet lukt voor de burgers

Ipv loze, achterhaalde beschuldigingen kan je natuurlijk ook meezoeken naar hints ;)

Daar gaat ook mijn reputatie :(

Ik kom in die categorie gezien de ronde tafel dan ook uit op kontridder..

bijna.. het woord is anaalridder.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Nah denk niet dat ze cult is.. Indien ze een rol claimde die niet van haar was, had degene haar wel tegengesproken. Dat is niet gebeurd dus ik kan niet anders dan er vanuit gaan dat ze de waarheid spreekt.

Mooi een cult eruit, dus een wolf met minder ervaring in het spel.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

bijna.. het woord is anaalridder.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Nah denk niet dat ze cult is.. Indien ze een rol claimde die niet van haar was, had degene haar wel tegengesproken. Dat is niet gebeurd dus ik kan niet anders dan er vanuit gaan dat ze de waarheid spreekt.

Of diegene die effectief de rol heeft komt er gewoon niet mee naar buiten uit schrik voor de wolf. Is in het vorige spel ook gebeurd.

Moet dikgedrukt zie ik dus bij deze anaalridder

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Mooi een cult eruit, dus een wolf met minder ervaring in het spel.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Of diegene die effectief de rol heeft komt er gewoon niet mee naar buiten uit schrik voor de wolf. Is in het vorige spel ook gebeurd.

Kan maar dat zou im dit stadium een achterlijke zet zijn.. Indien Suus een rol zou claimen die ze niet heeft is ze 100% cult..
Dat betekent een makkelijke dood voor de cult, maar de wolf zou daarentegen niet gelijk SuuS willen doden als angst voor de jager, hetgeen wat deze nacht wel bewezen is en de daaropvolgende keuze vna de wolf voor Hill

Ik ga trouwens mee met anaalridder

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Kan maar dat zou im dit stadium een achterlijke zet zijn.. Indien Suus een rol zou claimen die ze niet heeft is ze 100% cult..
Dat betekent een makkelijke dood voor de cult, maar de wolf zou daarentegen niet gelijk SuuS willen doden als angst voor de jager, hetgeen wat deze nacht wel bewezen is en de daaropvolgende keuze vna de wolf voor Hill

Ik acht beide opties nog mogelijk op dit moment.

Claimde suus een rol dan ?

anaalridder

als jullie gewoon kappen met die hint oplossen dan wordt ik vanavond super zombi daffy en vreet ik in 2 dagen de rest van de cults op :D

Terug
Naar boven