- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het over het verhaal van Jorgy waarin niks naar voren kwam over jouw goedheid, zou daar natuurlijk niet aan durven te twijfelen he :$
Hoezo die hint naar mijn rol klopte niet ? Die klopte harstikke, is al bevestigd door mijn mede rol.
Ik had gister aangegeven dat ik naar het werk moest dus wilde daarvoor gestemd hebben. Niks cult gedrag. Het is cult gedrag om mij er om die reden uit te stemmen.
Hoezo die hint naar mijn rol klopte niet ? Die klopte harstikke, is al bevestigd door mijn mede rol.
en tuurlijk weet ik niet wie de cults zijn, dan vertelde ik dat wel.
Weer thuis na een lange dag werken + gym, dus even bij lezen
Woord ondertussen al geraden? Dacht zelf aan iets van Anus...
Vraag me dan wel af wat de invloed van het raadsel gaat zijn op je partner. Die zou normaliter ook dood gaan als jij dood ging.
Ik vond het gewoon vaag dat je zomaar mee stemde op Suus zonder dat er een reden was om op haar te stemmen
Hmm, hadden er dan geen 2 doden moeten vallen vannacht of heb ik de hint verkeerd begrepen ?!
Vraag me dan wel af wat de invloed van het raadsel gaat zijn op je partner. Die zou normaliter ook dood gaan als jij dood ging.
is dat niet bij een kill van de wolf mocht daffy diegene zijn die hij zegt te zijn?

nee, ook bij stemming. Maar ik leef nog, dus nog niet van toepassing.
als diegene dood gaat deze nacht dan is het gevaar van de zombie wolf toch teniet gedaan?
of is het te moeilijk gedacht?
En daar gaan we weer...
Ik heb een hint gegeven over mijn rol, geen van de spelers heeft die rol geclaimd dus kunnen jullie er voor het gemak wel van uit gaan dat t klopt.
Dat Hill met mij leek samen te spelen dat kwam wss door haar onervarenheid aangezien ze er heel veel belang bij had dat ik wel door de stemming er uit zou gaan.
En daar gaan we weer...
Ik heb een hint gegeven over mijn rol, geen van de spelers heeft die rol geclaimd dus kunnen jullie er voor het gemak wel van uit gaan dat t klopt.
Dat Hill met mij leek samen te spelen dat kwam wss door haar onervarenheid aangezien ze er heel veel belang bij had dat ik wel door de stemming er uit zou gaan.

ik geloof je wel. 1 van de spelers hierboven zie ik als een cult namelijk. Maar meen iets gezien te hebben richting fabula
dus (dikgedrukt) fabulaecta (dikgedrukt)
Waarom Fabu ? Ik wil mijn stem eventueel ook nog veranderen, ik sta voor alle opties open